en toch deed hij toen ook geen flikker hoor. Hij deed niks uit zichzelf. Jaap moest het opstarten of Natasia (hoerrrr) en hij sloot dan aan. Uit zichzelf heeft hij niks gedaan dus ongeschikt voor het programma.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden met hem. Hij blijft ontkennen en hoe hij in de eerste maanden tegen H en L heeft gedaan.
Hoe vaak hebben ze Lieke alleen gebasht? Ontelbaar!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:19 schreef itsme het volgende:
dennis vind dat niemand het zo erg heeft meegemaakt in het huis als hij. H en L hadden elkaar.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:21 schreef itsme het volgende:
amanda komt nadia halen. maar dennis wil haar nog niet loslaten.
tegen dellie, mag ik nog 5 minuten met haar praten?
OMG![]()
O daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:20 schreef noekje het volgende:
[..]
en toch deed hij toen ook geen flikker hoor. Hij deed niks uit zichzelf. Jaap moest het opstarten of Natasia (hoerrrr) en hij sloot dan aan. Uit zichzelf heeft hij niks gedaan dus ongeschikt voor het programma.
[ -- ] geschikt
[ X ] ongeschikt
Nadia en Dennis!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:21 schreef HiDiHo het volgende:
Wie heeft er een kort verslagje voor de OP?![]()
Oh ja, voor wie waren we daar toen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Weet je nog toen wij aan de hekken aan het schreeuwen waren en onze buikjes lieten zien? Zullen we Dennis ophalen? Ik weet de weg nog wel!
Ik heb een teer zieltje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:22 schreef itsme het volgende:
[..]
O daar ben ik het helemaal mee eens.
Maar medelijden heb ik dus niet.
Pics alleen kunnen ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:21 schreef HiDiHo het volgende:
Wie heeft er een kort verslagje voor de OP?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |