Dennis kan dat echt wel hebben, dit is gezever op een kinderachtig niveau. En dat zegt iets over het pact van 3, niet over Dennis. Hoe erg ik hem ook vind.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als het maar lang genoeg duurt, dag in dag uit, dan breek je vanzelf. Dan wordt het heel erg. Een druppel uit een kraan op je hoofd voel je niet. Ga maar eens een paar uur met je hoofd onder een druppelende kraan staan. Je hooft spat uiteen. Zoiets dus...
Nee, je bent keurig binnen de 5 min. gebleven .....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:14 schreef KimiK het volgende:
5 min. COS???
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:14 schreef KimiK het volgende:
5 min. COS???
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, je bent keurig binnen de 5 min. gebleven .....![]()
Ik zie bij Dennix steeds meer het gedrag van Stephan. Die kwam ook steeds meer alleen te staan en ging de groep ontwijken. (Alleen buiten zitten en zo) ...... Bart vertoonde dat gedrag ook op het laatstquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dennis kan dat echt wel hebben, dit is gezever op een kinderachtig niveau. En dat zegt iets over het pact van 3, niet over Dennis. Hoe erg ik hem ook vind.
Dat doen Huub en Lieke ook, maar die zie ik echt niet vertrekken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zie bij Dennix steeds meer het gedrag van Stephan. Die kwam ook steeds meer alleen te staan en ging de groep ontwijken. (Alleen buiten zitten en zo) ...... Bart vertoonde dat gedrag ook op het laatst
Rondje voor de zaak dan maar ????quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je kent de regels : 'n OP maken of een rondje voor de hele zaak![]()
Jep, ik zie ook wel dat hij zichzelf buiten de groep heeft geplaatst door niet te doen of te tonen wat er gevraagd werd. Aan de andere kant geef ik hem waardering voor de feiten zoals eerder genoemd. Ik vind het geen slechte knul, lang niet zo slecht als links en rechts afgeschilderd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zie bij Dennix steeds meer het gedrag van Stephan. Die kwam ook steeds meer alleen te staan en ging de groep ontwijken. (Alleen buiten zitten en zo) ...... Bart vertoonde dat gedrag ook op het laatst
Alleen bij Bart had het een andere reden (Lesley + ontevreden met het spel), bij Stephan weet ik het niet want toen volgde ik het nog niet. Dennix komt nu alleen te staan omdat niemand uit de groep m moet omdat ie niks toevoegd cq. voorsteld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die houden zich aan elkaar vast, steunen elkaar door dik en dun. Al vind ik die relatie ook nogal fake en denk ik dat het na DGK binnen een maand afgelopen is. Ze weten daarnaast de streamer uitmuntend te bespelen met hun één tweetjes en gebabbel on stream....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat doen Huub en Lieke ook, maar die zie ik echt niet vertrekken.
Vergeet je even Nadiaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:22 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Alleen bij Bart had het een andere reden (Lesley + ontevreden met het spel), bij Stephan weet ik het niet want toen volgde ik het nog niet. Dennix komt nu alleen te staan omdat niemand uit de groep m moet omdat ie niks toevoegd cq. voorsteld.
Zoals je zegt : H+L - dus niet alleen. Overigens verdenk ik Huub ervan het wel enige tijd alleen vol te kunnen houdenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat doen Huub en Lieke ook, maar die zie ik echt niet vertrekken.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:15 schreef Lady-night het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=umPMqMrPZho
Nadia, die MOET spelen van de regie met Luuk om bonuspunten te verdienen. Dat maakt het nog veel meer bizar....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vergeet je even NadiaDie laat hem nooit gaan. Luc is een gastspeler dus zeker geen vastigheidje. Het zit muurvast.
Een nuance verschil tussen 'sneaky of onbetrouwbaar' en anderzijds 'irritant'. Een grote nuance zelfs.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
.....
Brian is veel meer sneaky, Nadia veel onbetrouwbaarder en Lieke bijvoorbeeld veel meer irritant.
Die laatste zin ben ik het met je eens. Maar Nix is door wat je uitlegt ook niet de leukste persoon om naar te kijken, hij heeft in het begin een grote mond gehad en niets waargemaakt en daardoor vind ik hem Nix. In tegenstelling tot Huub die als klein ventje binnenkwam (en toen vond ik hem ook niets), maar door zijn acties (en de acties van de streamers) wel groter geworden en het respect van de streamer verdiend.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jep, ik zie ook wel dat hij zichzelf buiten de groep heeft geplaatst door niet te doen of te tonen wat er gevraagd werd. Aan de andere kant geef ik hem waardering voor de feiten zoals eerder genoemd. Ik vind het geen slechte knul, lang niet zo slecht als links en rechts afgeschilderd.
Brian is veel meer sneaky, Nadia veel onbetrouwbaarder en Lieke bijvoorbeeld veel meer irritant.
Ik weet het wel zeker en onstream zijn ze zeer doortrapt. En de regie weet dat, heel de dag uit beeld en ineens komen daar de tvmomentjes.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die houden zich aan elkaar vast, steunen elkaar door dik en dun. Al vind ik die relatie ook nogal fake en denk ik dat het na DGK binnen een maand afgelopen is. Ze weten daarnaast de streamer uitmuntend te bespelen met hun één tweetjes en gebabbel on stream....
Lieke is fake, zo fake als mijn plastic bloemen. Vanavond loopt ze ook weer zo dapper en onecht mee te doen met Jaap en Huub. Teiltje s.v.p. Aan de andere kant zie ik haar heel soms ook wel echt (denk ik). Dan vind ik haar een stuk aangenamer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een nuance verschil tussen 'sneaky of onbetrouwbaar' en anderzijds 'irritant'. Een grote nuance zelfs.
Een show dusquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nadia, die MOET spelen van de regie met Luuk om bonuspunten te verdienen. Dat maakt het nog veel meer bizar....
Ja, maar Huub's acties waren dan ook vooral fysiek getint. En dat mag dus niet meer. Dat maakt dat Dennis ook de kans niet heeft gekregen om op die manier credits te verdienen die daar schijnbaar mee te verdienen zijn, getuige Huub's populairiteit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:26 schreef KimiK het volgende:
[..]
Die laatste zin ben ik het met je eens. Maar Nix is door wat je uitlegt ook niet de leukste persoon om naar te kijken, hij heeft in het begin een grote mond gehad en niets waargemaakt en daardoor vind ik hem Nix. In tegenstelling tot Huub die als klein ventje binnenkwam (en toen vond ik hem ook niets), maar door zijn acties (en de acties van de streamers) wel groter geworden en het respect van de streamer verdiend.
Ik vind zowel Lieke als Nada irritant fake.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieke is fake, zo fake als mijn plastic bloemen. Vanavond loopt ze ook weer zo dapper en onecht mee te doen met Jaap en Huub. Teiltje s.v.p. Aan de andere kant zie ik haar heel soms ook wel echt (denk ik). Dan vind ik haar een stuk aangenamer.
Shows en verhaallijnen, ingevuld met het eigen karakter inderdaad. Nadia met haar keuzes, tieten of een strakke buik verdienen aan de ene kant, Dennis laten barsten aan de andere kant.....quote:
Hoeveel bonuspunten per navel of nieuwe tiet is het ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nadia, die MOET spelen van de regie met Luuk om bonuspunten te verdienen. Dat maakt het nog veel meer bizar....
De enigen die echt zijn, zijn Brian en Amanda........dat ik dat ooit nog eens zou zeggen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:30 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ik vind zowel Lieke als Nada irritant fake.
Geen ideequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoeveel bonuspunten per navel of nieuwe tiet is het ?
De fysieke acties zijn de minst goede acties van Huub. Dat hij toegeeft dat hij hieraan meedoet omdat hij mediageil is en het spel wil spelen en daarin meestal een openheid en eerlijkheid toont en verbaal sterk is, zijn zijn sterke kanten. Fysieke acties zijn een vorm van machteloosheid die Brain, Huub en Nix hebben getoond.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar Huub's acties waren dan ook vooral fysiek getint. En dat mag dus niet meer. Dat maakt dat Dennis ook de kans niet heeft gekregen om op die manier credits te verdienen die daar schijnbaar mee te verdienen zijn, getuige Huub's populairiteit.
Ben je nu serieusquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
De enigen die echt zijn, zijn Brian en Amanda........dat ik dat ooit nog eens zou zeggen.![]()
Vooral Amanda is echt vind ik. Je merkt aan Brian dat hij zo af en toe anders doet dan anders. Hij moet dan wat en probeert het. Komt meestal niet uit de verf en binnen een dag vervalt hij weer in het Brian zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
De enigen die echt zijn, zijn Brian en Amanda........dat ik dat ooit nog eens zou zeggen.![]()
En konijnen, echt hoor, Lieke en Huub, Dennis en Nadia........ik trap er niet meer inquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Shows en verhaallijnen, ingevuld met het eigen karakter inderdaad. Nadia met haar keuzes, tieten of een strakke buik verdienen aan de ene kant, Dennis laten barsten aan de andere kant.....
Hoe lossen we dat op? Gewoon een zielig verhaal ophangen, even janken, soms uit de school klappen en onmiddelijk naar achteren geroepen worden......![]()
Amanda wel, zeker ! Maar Brian is veel te ver doorgefokt ...... daardoor ver over de top en niet meer echt. (Of ik heb lange tijd te goed over hem gedacht en begin pas nu het echte straatvolk in hem te ontdekken)quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda wel, zeker ! Maar Brian is veel te ver doorgefokt ...... daardoor ver over de top en niet meer echt. (Of ik heb lange tijd te goed over hem gedacht en begin pas nu het echte straatvolk in hem te ontdekken)
Huub speelt die eerlijkheid voor de streamer en dat doet hij verdomd goed. Dat Brian machteloos is tijdens dat fysieke geneuzel begrijp ik heel goed. Verdraag het maar eens als je het zelf uit de weg wil gaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:33 schreef KimiK het volgende:
[..]
De fysieke acties zijn de minst goede acties van Huub. Dat hij toegeeft dat hij hieraan meedoet omdat hij mediageil is en het spel wil spelen en daarin meestal een openheid en eerlijkheid toont en verbaal sterk is, zijn zijn sterke kanten. Fysieke acties zijn een vorm van machteloosheid die Brain, Huub en Nix hebben getoond.
Dat geloof ik niet, Brian is een emotioneel mens net als Amanda, zij kunnen -zelfs op de streams- zich niet anders voordoen als hoe ze ziijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vooral Amanda is echt vind ik. Je merkt aan Brian dat hij zo af en toe anders doet dan anders. Hij moet dan wat en probeert het. Komt meestal niet uit de verf en binnen een dag vervalt hij weer in het Brian zijn.
Maar laten we niet vergeten dat ze allemaal opdrachten krijgen. Zo verdenk ik Amanda ervan dat ze expres Brian over de zeik helpt met die voortdurende discussies over niets met Brian. Ze blijft maar doorzeuren, net zolang totdat hij weer door een deur loopt. Dat leek mij toch ook echt opdracht van achter. Terg hem en laat hem "klappen"
Weet ik, maar vond hem erg leuk omschrevenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Was geen tikfout hoor ......
Inderdaad, ze doen er allemaal aan mee. Jaap die eieren op Juffie Judith's hoofd moest gooien, het Lieke incident, etc. allemaal aangestuurd en met goedkeuring. De spelers worden als puppets on a string aangestuurd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
En konijnen, echt hoor, Lieke en Huub, Dennis en Nadia........ik trap er niet meer in![]()
Brian doet zich voor als dichter (mislukt), zanger (mislukt), pianist (mislukt), DJ (mislukt), rapper (mislukt), songschrijver (mislukt), kickbokser (ze beschermen hem voor de mislukking), sexmonster (kan niet klaarkomen)quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, Brian is een emotioneel mens net als Amanda, zij kunnen -zelfs op de streams- zich niet anders voordoen als hoe ze ziijn.
Brian is niet mijn favoriet maar ik zie zeker potentie en waarom zo negatief? Kom op, dat kan beter toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian doet zich voor als dichter (mislukt), zanger (mislukt), pianist (mislukt), DJ (mislukt), dichter (mislukt), rapper (mislukt), songschrijver (mislukt), kickbokser (ze beschermen hem voor de mislukking), sexmonster (kan niet klaarkomen)
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, hoe dan ook.....ik ben er weg van.....toedels.....![]()
Byebyequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, hoe dan ook.....ik ben er weg van.....toedels.....![]()
Je vergeet nog gitarist!!! ook mislukt trouwens....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Brian doet zich voor als dichter (mislukt), zanger (mislukt), pianist (mislukt), DJ (mislukt), rapper (mislukt), songschrijver (mislukt), kickbokser (ze beschermen hem voor de mislukking), sexmonster (kan niet klaarkomen)
Natuurlijk ben ik positief over Amanda. Het toch heerlijk hoe ze in blote tietjes en string door de slaapkamer dartelt. Kirrend van pret. En kijk eens hoe ze geniet van haar Victoria Bijbel .... de neefjes van Huub kijken zo naar de Sinterklaasboeken van Toys R Us. Echt, de pret en het plezier straalt er van af. Zelfs de logopodist kan haar vreugdekreetjes niet inperken ..... Geloof me, ik geniet van haar !quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Brian is niet mijn favoriet maar ik zie zeker potentie en waarom zo negatief? Kom op, dat kan beter toch?![]()
Nou kijk aan, je kan hetquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 03:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik positief over Amanda. Het toch heerlijk hoe ze in blote tietjes en string door de slaapkamer dartelt. Kirrend van pret. En kijk eens hoe ze geniet van haar Victoria Bijbel .... de neefjes van Huub kijken zo naar de Sinterklaasboeken van Toys R Us. Echt, de pret en het plezier straalt er van af. Zelfs de logopodist kan haar vreugdekreetjes niet inperken ..... Geloof me, ik geniet van haar !
Mogguh!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:37 schreef petraa het volgende:
mogge!!! Laten we hopen dat Dennis zich aan zijn woord houdt en vertrekt.
Zelfs daar heeft Dennis het lef niet voor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:37 schreef petraa het volgende:
mogge!!! Laten we hopen dat Dennis zich aan zijn woord houdt en vertrekt.
Vandaag, niet met de Alphense Boys maar APWC uit Amersfoort, dat zal wat wordenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs daar heeft Dennis het lef niet voor.
Gaat hij vandaag mee trainen met de Alphense Boys of is het morgen?
Spoelen met alcohol verzacht de pijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:16 schreef beequeen het volgende:
Brian gaat tennissen en doet wodka in zijn bidon omdat hij kiespijn heeft?![]()
Anderen gaan voor de lol zogenaamd naar de tandarts, waarom hij niet?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Spoelen met alcohol verzacht de pijn.
Haha, geweldig he, heb ook zo genoten van het teruglezen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:08 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Het was me het nachtje wel zeg, ik heb me rot gelachen tijdens het lezen van de nachtCOS, bedankt nachtFOKkers voor jullie verslag.![]()
Waarom is Brian al wakker, nogsteeds kiespijn?
Hij zal er toch aan moeten gelovenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:32 schreef Lobasca het volgende:
Het lijkt er aardig op dat nix zijn bed niet uit durft...
Hij is gisteren geweest, maar de tandarts kon niets vindenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Anderen gaan voor de lol zogenaamd naar de tandarts, waarom hij niet?
Volgens mij heeft hij wel een poging gedaan maar is het nix geworden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:34 schreef avonne het volgende:
Morgen.
Hebben Nadia en Dennis nog gekrikt vannacht?
O, dat heb ik niet meegekregen......quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij is gisteren geweest, maar de tandarts kon niets vinden![]()
Ik zou zeggen: zoek een andere tandarts. Met een fotootje is de ontsteking heus wel te lokaliseren.
O ja die waren het, ik ben ook benieuwd hoe dat gaat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vandaag, niet met de Alphense Boys maar APWC uit Amersfoort, dat zal wat worden![]()
![]()
Wat wil je ook met zo'n rug.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:44 schreef kybe het volgende:
Naad gooit er een 3 seconden douche tegenaan,haar rug is niet eens nat geworden.
Dat dan weer wel maar haar voorkant is ook breed genoeg om de achterkant droog te houden tijdens een douchebeurt van 3 seconde.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:49 schreef kybe het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me juist heel moeilijk zo'n groot oppervlak droog te houden.![]()
Helemaal geweldigquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:03 schreef pullup het volgende:
Muhahaha die filmpjes van vannacht zijn echt meesterlijk
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=48546&sess=2832
Ja, staat hem goed hequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:16 schreef beequeen het volgende:
Dat truitje van Dennix.![]()
[ afbeelding ]
Mogguhquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:00 schreef Shayndel het volgende:
Zullen die voetballers hem straks niet uitlachen?? Hij mocht toch trainen nog ofzo
Geweldigquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:03 schreef pullup het volgende:
Muhahaha die filmpjes van vannacht zijn echt meesterlijk
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=48546&sess=2832
Ik zit de hele tijd al te wachtenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:22 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij durft Dennix echt niet naar boven te komen.
Palma wordt steeds leuker.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:25 schreef Kaleddis het volgende:
Proest, Palma:"Leuk shirt Dennis, nieuw ?"![]()
Ze vond ook dat ze ergens anders had moeten gaan slapen en niet bij nix in bed had moeten kruipen en tegen hem aan gaan liggen. Ze speelt met zijn gevoelens. (helemaal mee eens.)quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:35 schreef Clank het volgende:
Palma laat ook nog even doorschemeren dat Nadia helemaal met Dennis moet kappen en hem niet aan een lijntje moet houden.
Ja dan zou die lafaard eens moeten stoppen met fluisteren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:33 schreef Varen het volgende:
Dennis zegt voor de zoveelste keer dat er dingen zijn die alleen Nadia en hij weten
Hij is er al weer, moest toevallig zijn tanden poetsen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:41 schreef Clank het volgende:
Nadia wil met Luc kletsen.
Oeps.. zit Dennis zomaar in z'n up aan tafel... héllup!!
En hup...ook als een speer naar beneden..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:41 schreef Clank het volgende:
Nadia wil met Luc kletsen.
Oeps.. zit Dennis zomaar in z'n up aan tafel... héllup!!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:43 schreef petraa het volgende:
Als ik zo lees dan zeg ik Ik hou van Palma!!!!!!
Nadia en Luc gaan praten, wat gaat Dennis doen?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:50 schreef petraa het volgende:
N: Ik moet misschien rigoreuzer zijn en daar ook niet meer gaan slapen, want daardoor krijgt Dennis weer hoop.
D: Wil je jezelf niet voor de gek halen, je maak keuzes, ik mag hier niet over oordelen. Je maakt keuzes maar je handelt er helemaal niet naar. Je denkt nu in je hoofd ik heb de keuze gemaakt ik ben sterk, maar je bent helemaal niet sterk, want je bent niet consequent.
Nee, dat durft hij niet. Ik denk dat hij buiten rondjes gaat lopen om de andere miljonairs te ontwijken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:50 schreef petraa het volgende:
Dennis trekt zijn jas aan, wedden dat hij erbij gaat zitten?
ikkequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:51 schreef petraa het volgende:
Kut wie volgt Dennis en Amanda ?
Mooooooooiquote:
ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:51 schreef petraa het volgende:
Ik heb een poging gewaagd, maar ik trek het echt niet meer. Wéér hetzelfde gelul over dat hij buiten heel anders....bla blaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:51 schreef petraa het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:57 schreef petraa het volgende:
N: Ik heb vannacht gezegd tegen dennis ik ga bij brian en amanda liggen of bij luc en dan klampt hij zich vast aan me benen en dan voel ik me rot, want dan zegt hij huilend aub aub.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:55 schreef riri het volgende:
het is gewoon zo dat nadia in mentaal opzicht in heel veel opzichten in haar ontwikkeling is blijven steken op het niveau van een 9 jarig meisje
Zei ze dat echt? Mèn wat een pussy!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:57 schreef petraa het volgende:
N: Ik heb vannacht gezegd tegen dennis ik ga bij brian en amanda liggen of bij luc en dan klampt hij zich vast aan me benen en dan voel ik me rot, want dan zegt hij huilend aub aub.
het is zo dat Nadia volkomen egoïstisch is en alles doet om te zwelgen in aandacht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:55 schreef riri het volgende:
het is gewoon zo dat nadia in mentaal opzicht in heel veel opzichten in haar ontwikkeling is blijven steken op het niveau van een 9 jarig meisje
Nadia kan liegen als de beste. Ik zou haar woorden niet voor waarheid aannemen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:59 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Zei ze dat echt? Mèn wat een pussy!
Ja dat klopt, maar dit wil ik zó graag gelovenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:00 schreef avonne het volgende:
[..]
Nadia kan liegen als de beste. Ik zou haar woorden niet voor waarheid aannemen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:04 schreef diedirk het volgende:
Haahah die Luc brand Dennis helemaal af.
Hoop trouwens dat Amanda niet in d epratjes van Dennis trapt...misschien moet Brian eerst ff op haar inpraten dadelijk
Dus Dennis is geweldadig?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:08 schreef petraa het volgende:
N: Als iemand constant in keihard in me been knijpt of in me arm, wat moet ik dan
L: Dan kwets je toch iemand veel harder, Hij moet iedere keer op zijn tenen lopen, moet je kijken wat hij doet iedere keer hij moet je steeds maar wat influisteren.
Heb je een glasverzekering?quote:
Ik weet het niet hoor, hij is erg verliefd op haar....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:10 schreef riri het volgende:
voor dennix is het over en uit denk ik
Ja, hij houdt zich in de villa enorm in. Dat doet hij voor Nadia, want buiten is het een agressieve woesteling.. dat weten al zijn vrienden en familiequote:
Tuurlijk niet. Zielig doen, is het.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:10 schreef beequeen het volgende:
Naad weet niet of ze nog wel in dat hok wil blijven.
Dubbele exit volgende week?
in het spel bedoel ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:12 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, hij is erg verliefd op haar....
Ik neem aan dat Nadia nu gedwongen wordt om Dennis te laten vallen. Zo niet, dan raakt ze de controle over de andere personen kwijt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:10 schreef riri het volgende:
voor dennix is het over en uit denk ik
Begint het eindelijk tot haar door te dringen wat Conjo Bo Mama tegen haar heeft gezegd dat ze uit moet kijken voor Naad?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:16 schreef avonne het volgende:
Amanda wil eens met Nadia gaan praten over het feit dat ze telkens weer wat anders zegt en doet.
Het grote janken is weer begonnen zo te zienquote:
Ik begin een beetje van hem en haar te flippen...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:18 schreef diedirk het volgende:
Dennis met in zijn doorflippen, wie houd hij nu voor de gek?
Het is een watje, in zijn dromen flipt hij door ja
Mascara tot op d'r kinquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Het grote janken is weer begonnen zo te zien![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:30 schreef Mokum020 het volgende:
Mijn god zeg..........ik lig hier compleet gevouwen om die twee....![]()
D:"Ik..ik..ik....ik....diep in je hart wil je mij...."
zij ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:30 schreef riri het volgende:
hij manipuleert maar door
Blubblubblubberdieblub.........quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:30 schreef riri het volgende:
wat hij wel niet doet....hij verzuipt en ziet het niet
Precies, misschien weer een back-up weg voor Naad?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:30 schreef avonne het volgende:
Amanda vindt nadia ook raar.
Nadia zal dus heel snel duidelijk moeten maken waar ze voor staat, anders lijkt me dat Nadia alle vriendschappen wel kan vergeten.
Dennix is een ordinaire stalker.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:32 schreef petraa het volgende:
Nadia duwt Dennis weg.
Heeft Nadia dat tegen Dennis gezegd?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:28 schreef beequeen het volgende:
Dennix heeft Naad vannacht dus weer geknepen, wat een lafaard.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |