abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53961316
5 min. COS???
pi_53961319
Hangplek voor vrije gedachten
pi_53961320
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Als het maar lang genoeg duurt, dag in dag uit, dan breek je vanzelf. Dan wordt het heel erg. Een druppel uit een kraan op je hoofd voel je niet. Ga maar eens een paar uur met je hoofd onder een druppelende kraan staan. Je hooft spat uiteen. Zoiets dus...
Dennis kan dat echt wel hebben, dit is gezever op een kinderachtig niveau. En dat zegt iets over het pact van 3, niet over Dennis. Hoe erg ik hem ook vind.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_53961322
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:14 schreef KimiK het volgende:
5 min. COS???
Nee, je bent keurig binnen de 5 min. gebleven .....
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 03:15:56 #5
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53961325
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:14 schreef KimiK het volgende:
5 min. COS???
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_53961326
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Nee, je bent keurig binnen de 5 min. gebleven .....
jammer, tis m'n eerste COS
pi_53961328
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:15 schreef Morwen het volgende:

[..]

Dennis kan dat echt wel hebben, dit is gezever op een kinderachtig niveau. En dat zegt iets over het pact van 3, niet over Dennis. Hoe erg ik hem ook vind.
Ik zie bij Dennix steeds meer het gedrag van Stephan. Die kwam ook steeds meer alleen te staan en ging de groep ontwijken. (Alleen buiten zitten en zo) ...... Bart vertoonde dat gedrag ook op het laatst
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 03:19:08 #8
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53961332
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:16 schreef KimiK het volgende:

[..]

pi_53961333
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:16 schreef KimiK het volgende:

[..]

Je kent de regels : 'n OP maken of een rondje voor de hele zaak
Keep the Sunny Side Up
pi_53961335
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Ik zie bij Dennix steeds meer het gedrag van Stephan. Die kwam ook steeds meer alleen te staan en ging de groep ontwijken. (Alleen buiten zitten en zo) ...... Bart vertoonde dat gedrag ook op het laatst
Dat doen Huub en Lieke ook, maar die zie ik echt niet vertrekken.
Only Human
pi_53961337
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Je kent de regels : 'n OP maken of een rondje voor de hele zaak
Rondje voor de zaak dan maar ????
pi_53961339
quote:

[..]

Jep, ik zie ook wel dat hij zichzelf buiten de groep heeft geplaatst door niet te doen of te tonen wat er gevraagd werd. Aan de andere kant geef ik hem waardering voor de feiten zoals eerder genoemd. Ik vind het geen slechte knul, lang niet zo slecht als links en rechts afgeschilderd.

Brian is veel meer sneaky, Nadia veel onbetrouwbaarder en Lieke bijvoorbeeld veel meer irritant.
pi_53961342
quote:

[..]

Alleen bij Bart had het een andere reden (Lesley + ontevreden met het spel), bij Stephan weet ik het niet want toen volgde ik het nog niet. Dennix komt nu alleen te staan omdat niemand uit de groep m moet omdat ie niks toevoegd cq. voorsteld.
pi_53961344
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:20 schreef Morwen het volgende:

[..]

Die houden zich aan elkaar vast, steunen elkaar door dik en dun. Al vind ik die relatie ook nogal fake en denk ik dat het na DGK binnen een maand afgelopen is. Ze weten daarnaast de streamer uitmuntend te bespelen met hun één tweetjes en gebabbel on stream....
pi_53961346
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:22 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Alleen bij Bart had het een andere reden (Lesley + ontevreden met het spel), bij Stephan weet ik het niet want toen volgde ik het nog niet. Dennix komt nu alleen te staan omdat niemand uit de groep m moet omdat ie niks toevoegd cq. voorsteld.
Vergeet je even Nadia Die laat hem nooit gaan. Luc is een gastspeler dus zeker geen vastigheidje. Het zit muurvast.
Only Human
pi_53961347
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:20 schreef Morwen het volgende:

[..]

Zoals je zegt : H+L - dus niet alleen. Overigens verdenk ik Huub ervan het wel enige tijd alleen vol te kunnen houden
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 03:24:41 #18
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53961349
quote:

Mijn complimenten voor de maker
pi_53961352
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:23 schreef Morwen het volgende:

[..]

Vergeet je even Nadia Die laat hem nooit gaan. Luc is een gastspeler dus zeker geen vastigheidje. Het zit muurvast.
Nadia, die MOET spelen van de regie met Luuk om bonuspunten te verdienen. Dat maakt het nog veel meer bizar....
pi_53961353
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

.....

Brian is veel meer sneaky, Nadia veel onbetrouwbaarder en Lieke bijvoorbeeld veel meer irritant.
Een nuance verschil tussen 'sneaky of onbetrouwbaar' en anderzijds 'irritant'. Een grote nuance zelfs.
Keep the Sunny Side Up
pi_53961354
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jep, ik zie ook wel dat hij zichzelf buiten de groep heeft geplaatst door niet te doen of te tonen wat er gevraagd werd. Aan de andere kant geef ik hem waardering voor de feiten zoals eerder genoemd. Ik vind het geen slechte knul, lang niet zo slecht als links en rechts afgeschilderd.

Die laatste zin ben ik het met je eens. Maar Nix is door wat je uitlegt ook niet de leukste persoon om naar te kijken, hij heeft in het begin een grote mond gehad en niets waargemaakt en daardoor vind ik hem Nix. In tegenstelling tot Huub die als klein ventje binnenkwam (en toen vond ik hem ook niets), maar door zijn acties (en de acties van de streamers) wel groter geworden en het respect van de streamer verdiend.
pi_53961355
nou ik vind het wel weer genoeg over Dennix. Ik ga slapen. Ciao
pi_53961356
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Die houden zich aan elkaar vast, steunen elkaar door dik en dun. Al vind ik die relatie ook nogal fake en denk ik dat het na DGK binnen een maand afgelopen is. Ze weten daarnaast de streamer uitmuntend te bespelen met hun één tweetjes en gebabbel on stream....
Ik weet het wel zeker en onstream zijn ze zeer doortrapt. En de regie weet dat, heel de dag uit beeld en ineens komen daar de tvmomentjes.
Only Human
pi_53961357
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Een nuance verschil tussen 'sneaky of onbetrouwbaar' en anderzijds 'irritant'. Een grote nuance zelfs.
Lieke is fake, zo fake als mijn plastic bloemen. Vanavond loopt ze ook weer zo dapper en onecht mee te doen met Jaap en Huub. Teiltje s.v.p. Aan de andere kant zie ik haar heel soms ook wel echt (denk ik). Dan vind ik haar een stuk aangenamer.
pi_53961361
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nadia, die MOET spelen van de regie met Luuk om bonuspunten te verdienen. Dat maakt het nog veel meer bizar....
Een show dus
Only Human
pi_53961363
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:26 schreef KimiK het volgende:

[..]

Die laatste zin ben ik het met je eens. Maar Nix is door wat je uitlegt ook niet de leukste persoon om naar te kijken, hij heeft in het begin een grote mond gehad en niets waargemaakt en daardoor vind ik hem Nix. In tegenstelling tot Huub die als klein ventje binnenkwam (en toen vond ik hem ook niets), maar door zijn acties (en de acties van de streamers) wel groter geworden en het respect van de streamer verdiend.
Ja, maar Huub's acties waren dan ook vooral fysiek getint. En dat mag dus niet meer. Dat maakt dat Dennis ook de kans niet heeft gekregen om op die manier credits te verdienen die daar schijnbaar mee te verdienen zijn, getuige Huub's populairiteit.
pi_53961364
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Lieke is fake, zo fake als mijn plastic bloemen. Vanavond loopt ze ook weer zo dapper en onecht mee te doen met Jaap en Huub. Teiltje s.v.p. Aan de andere kant zie ik haar heel soms ook wel echt (denk ik). Dan vind ik haar een stuk aangenamer.
Ik vind zowel Lieke als Nada irritant fake.
pi_53961366
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:29 schreef Morwen het volgende:

[..]

Een show dus
Shows en verhaallijnen, ingevuld met het eigen karakter inderdaad. Nadia met haar keuzes, tieten of een strakke buik verdienen aan de ene kant, Dennis laten barsten aan de andere kant.....

Hoe lossen we dat op? Gewoon een zielig verhaal ophangen, even janken, soms uit de school klappen en onmiddelijk naar achteren geroepen worden......
pi_53961367
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hoeveel bonuspunten per navel of nieuwe tiet is het ?
Keep the Sunny Side Up
pi_53961369
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:30 schreef KimiK het volgende:

[..]

Ik vind zowel Lieke als Nada irritant fake.
De enigen die echt zijn, zijn Brian en Amanda........dat ik dat ooit nog eens zou zeggen.
Only Human
pi_53961370
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Hoeveel bonuspunten per navel of nieuwe tiet is het ?
Geen idee Vraag het aan de redactie...
pi_53961371
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, maar Huub's acties waren dan ook vooral fysiek getint. En dat mag dus niet meer. Dat maakt dat Dennis ook de kans niet heeft gekregen om op die manier credits te verdienen die daar schijnbaar mee te verdienen zijn, getuige Huub's populairiteit.
De fysieke acties zijn de minst goede acties van Huub. Dat hij toegeeft dat hij hieraan meedoet omdat hij mediageil is en het spel wil spelen en daarin meestal een openheid en eerlijkheid toont en verbaal sterk is, zijn zijn sterke kanten. Fysieke acties zijn een vorm van machteloosheid die Brain, Huub en Nix hebben getoond.
pi_53961373
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:33 schreef Morwen het volgende:

[..]

De enigen die echt zijn, zijn Brian en Amanda........dat ik dat ooit nog eens zou zeggen.
Ben je nu serieus
pi_53961376
quote:

[..]

Vooral Amanda is echt vind ik. Je merkt aan Brian dat hij zo af en toe anders doet dan anders. Hij moet dan wat en probeert het. Komt meestal niet uit de verf en binnen een dag vervalt hij weer in het Brian zijn.

Maar laten we niet vergeten dat ze allemaal opdrachten krijgen. Zo verdenk ik Amanda ervan dat ze expres Brian over de zeik helpt met die voortdurende discussies over niets met Brian. Ze blijft maar doorzeuren, net zolang totdat hij weer door een deur loopt. Dat leek mij toch ook echt opdracht van achter. Terg hem en laat hem "klappen"
pi_53961377
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Shows en verhaallijnen, ingevuld met het eigen karakter inderdaad. Nadia met haar keuzes, tieten of een strakke buik verdienen aan de ene kant, Dennis laten barsten aan de andere kant.....

Hoe lossen we dat op? Gewoon een zielig verhaal ophangen, even janken, soms uit de school klappen en onmiddelijk naar achteren geroepen worden......
En konijnen, echt hoor, Lieke en Huub, Dennis en Nadia........ik trap er niet meer in
Only Human
pi_53961379
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:35 schreef KimiK het volgende:

[..]

Ben je nu serieus
Ja
Only Human
pi_53961380
quote:

[..]

Amanda wel, zeker ! Maar Brian is veel te ver doorgefokt ...... daardoor ver over de top en niet meer echt. (Of ik heb lange tijd te goed over hem gedacht en begin pas nu het echte straatvolk in hem te ontdekken)
Keep the Sunny Side Up
pi_53961382
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Amanda wel, zeker ! Maar Brian is veel te ver doorgefokt ...... daardoor ver over de top en niet meer echt. (Of ik heb lange tijd te goed over hem gedacht en begin pas nu het echte straatvolk in hem te ontdekken)
pi_53961383
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:33 schreef KimiK het volgende:

[..]

De fysieke acties zijn de minst goede acties van Huub. Dat hij toegeeft dat hij hieraan meedoet omdat hij mediageil is en het spel wil spelen en daarin meestal een openheid en eerlijkheid toont en verbaal sterk is, zijn zijn sterke kanten. Fysieke acties zijn een vorm van machteloosheid die Brain, Huub en Nix hebben getoond.
Huub speelt die eerlijkheid voor de streamer en dat doet hij verdomd goed. Dat Brian machteloos is tijdens dat fysieke geneuzel begrijp ik heel goed. Verdraag het maar eens als je het zelf uit de weg wil gaan.
pi_53961384
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Vooral Amanda is echt vind ik. Je merkt aan Brian dat hij zo af en toe anders doet dan anders. Hij moet dan wat en probeert het. Komt meestal niet uit de verf en binnen een dag vervalt hij weer in het Brian zijn.

Maar laten we niet vergeten dat ze allemaal opdrachten krijgen. Zo verdenk ik Amanda ervan dat ze expres Brian over de zeik helpt met die voortdurende discussies over niets met Brian. Ze blijft maar doorzeuren, net zolang totdat hij weer door een deur loopt. Dat leek mij toch ook echt opdracht van achter. Terg hem en laat hem "klappen"
Dat geloof ik niet, Brian is een emotioneel mens net als Amanda, zij kunnen -zelfs op de streams- zich niet anders voordoen als hoe ze ziijn.
Only Human
pi_53961392
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:38 schreef KimiK het volgende:

[..]

Was geen tikfout hoor ......
Keep the Sunny Side Up
pi_53961394
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Was geen tikfout hoor ......
Weet ik, maar vond hem erg leuk omschreven
pi_53961397
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:36 schreef Morwen het volgende:

[..]

En konijnen, echt hoor, Lieke en Huub, Dennis en Nadia........ik trap er niet meer in
Inderdaad, ze doen er allemaal aan mee. Jaap die eieren op Juffie Judith's hoofd moest gooien, het Lieke incident, etc. allemaal aangestuurd en met goedkeuring. De spelers worden als puppets on a string aangestuurd.

Verwerpelijk kut spel, dat is het! En als je dat nu weet, dan kijk ik toch iets anders naar Dennis. Zijn dating verhaal dat hij natuurlijk ook af moest maken van achteren, Nadia die hem daarvoor natuurlijk, samen met de anderen, hem voor rotte vis mochten/moesten uitmaken.
pi_53961399
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:39 schreef Morwen het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet, Brian is een emotioneel mens net als Amanda, zij kunnen -zelfs op de streams- zich niet anders voordoen als hoe ze ziijn.
Brian doet zich voor als dichter (mislukt), zanger (mislukt), pianist (mislukt), DJ (mislukt), rapper (mislukt), songschrijver (mislukt), kickbokser (ze beschermen hem voor de mislukking), sexmonster (kan niet klaarkomen)
Keep the Sunny Side Up
pi_53961401
Nou ja, hoe dan ook.....ik ben er weg van.....toedels.....
pi_53961402
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Brian doet zich voor als dichter (mislukt), zanger (mislukt), pianist (mislukt), DJ (mislukt), dichter (mislukt), rapper (mislukt), songschrijver (mislukt), kickbokser (ze beschermen hem voor de mislukking), sexmonster (kan niet klaarkomen)
Brian is niet mijn favoriet maar ik zie zeker potentie en waarom zo negatief? Kom op, dat kan beter toch?
Only Human
pi_53961403
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sweet dreams
pi_53961404
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Byebye
Only Human
pi_53961409
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Brian doet zich voor als dichter (mislukt), zanger (mislukt), pianist (mislukt), DJ (mislukt), rapper (mislukt), songschrijver (mislukt), kickbokser (ze beschermen hem voor de mislukking), sexmonster (kan niet klaarkomen)
Je vergeet nog gitarist!!! ook mislukt trouwens....
pi_53961415
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:48 schreef Morwen het volgende:

[..]

Brian is niet mijn favoriet maar ik zie zeker potentie en waarom zo negatief? Kom op, dat kan beter toch?
Natuurlijk ben ik positief over Amanda. Het toch heerlijk hoe ze in blote tietjes en string door de slaapkamer dartelt. Kirrend van pret. En kijk eens hoe ze geniet van haar Victoria Bijbel .... de neefjes van Huub kijken zo naar de Sinterklaasboeken van Toys R Us. Echt, de pret en het plezier straalt er van af. Zelfs de logopodist kan haar vreugdekreetjes niet inperken ..... Geloof me, ik geniet van haar !
Keep the Sunny Side Up
pi_53961418
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Natuurlijk ben ik positief over Amanda. Het toch heerlijk hoe ze in blote tietjes en string door de slaapkamer dartelt. Kirrend van pret. En kijk eens hoe ze geniet van haar Victoria Bijbel .... de neefjes van Huub kijken zo naar de Sinterklaasboeken van Toys R Us. Echt, de pret en het plezier straalt er van af. Zelfs de logopodist kan haar vreugdekreetjes niet inperken ..... Geloof me, ik geniet van haar !
Nou kijk aan, je kan het
Only Human
pi_53961432
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:55 schreef Morwen het volgende:

[..]

Nou kijk aan, je kan het
Ik wist het, ik wist het
Keep the Sunny Side Up
pi_53961462
Laat me er nog een hele positieve opmerking over Amanda aan toevoegen. Het is echt heel knap van haar dat ze ineens, zonder voorbereiding, is gestopt met roken. Nu al bijna een week lang. Tussendoor best veel stress, romantische avond in de tuin met Brian, twee dikke feesten, goed wat borrels ... en toch volgehouden. Ze laat niet eens merken dat ze er sikkeneurig van is geworden ! Ze blijft lachen en het guitige kuiltje in haar wang is niet weggetrokken .....
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 05:03:22 #54
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53961495
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:34:47 #55
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_53962172
Letterlijk en figuurlijk wat een fantastische speler is die Dennix toch, na alle boute uitspraken gewoon op de oude voet verder gaan, en jezelf consequent als een watje neer blijven zetten. Dan is er pas sprake van moedig gedrag, want deze sukkel aanvaardt de volledige verantwoordelijkheid voor het feit dat hij na het verlaten van DGK door alle Streamers, Cossers en TV kijkend Nederland uitgekotst zal worden. Overigens kan ik niet veel meer waardering voor Lucky Luuk opbrengen want ook die zet zichzelf volkomen voor schut door met zo'n gedrocht als Natte Naad te flirten. Dat zal zijn carriere als Rapper hier in Nederland aardig in de weg komen te staan. Dit even los van het feit of er zowieso sprake is van enige vorm van talent. Voor wat betreft Natte Naad, met deze flirtende vormloze vleesklomp kan ik alleen maar medelijden hebben, dit meisje heeft een dringende behoefte aan een directe begeleiding door een psycholoog na het verlaten van DGK.
Ik vrees dat als zij zich niet laat behandelen voor haar eetstoornis, nymphomanie en borderline kenmerken zij uiteindelijk zal belanden in het suicidale circuit voorafgegaan door een complete minachting voor zichzelf met als vervelende bijkomstigheden allerlei vormen van bijvoorbeeld automutilatie en dergelijke. Kortom een directe begeleiding is voor haar onontbeerlijk.
Zal vandaag ons daadwerkelijk de lang voorspelde Boem Boem Boem van Nixje brengen, 100% en zal Naad eindelijk een keuze kunnen maken tussen Dennix en Luukje, de tijd zal het leren maar ik heb er een hard hoofd in. Veel plezier bij het volgen van deze "Psycho Thriller"
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_53962201
mogge!!! Laten we hopen dat Dennis zich aan zijn woord houdt en vertrekt.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_53962449
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 08:37 schreef petraa het volgende:
Mogguh!
Heeft 'ie dat gezegd?
Dolf is de baas
Insaantje
  Moderator dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:08:10 #58
184769 crew  Deisyy
pi_53962576
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 08:37 schreef petraa het volgende:
Zelfs daar heeft Dennis het lef niet voor.

Gaat hij vandaag mee trainen met de Alphense Boys of is het morgen?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:08:31 #59
135305 beequeen
Lost.
pi_53962580
Goedemorgen
Het was me het nachtje wel zeg, ik heb me rot gelachen tijdens het lezen van de nachtCOS, bedankt nachtFOKkers voor jullie verslag.

Waarom is Brian al wakker, nogsteeds kiespijn?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:10:04 #60
135305 beequeen
Lost.
pi_53962603
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:08 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zelfs daar heeft Dennis het lef niet voor.

Gaat hij vandaag mee trainen met de Alphense Boys of is het morgen?
Vandaag, niet met de Alphense Boys maar APWC uit Amersfoort, dat zal wat worden
― Mark Twain
pi_53962647
Hij verheugd zich nu al op het samen douchen.

Oeps, is dat jouw stukje zeep?
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:16:29 #62
135305 beequeen
Lost.
pi_53962706
Brian gaat tennissen en doet wodka in zijn bidon omdat hij kiespijn heeft?
― Mark Twain
pi_53962709
Wakker worden!!! Gezellig met z'n allen ontbijten
pi_53962720
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:16 schreef beequeen het volgende:
Brian gaat tennissen en doet wodka in zijn bidon omdat hij kiespijn heeft?
Spoelen met alcohol verzacht de pijn.
pi_53962758
Nadia is even vergeten dat het uit is.. die ligt te vozen met Dennis.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:28:59 #66
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53962901
Goedemorgen een ieder.
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:17 schreef Clank het volgende:

[..]

Spoelen met alcohol verzacht de pijn.
Anderen gaan voor de lol zogenaamd naar de tandarts, waarom hij niet?
Dolf is de baas
Insaantje
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:29:39 #68
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53962916
Palma: Opstaan, al jullie fans staan te wachten. Opstellen in rijen van drie.
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:08 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen
Het was me het nachtje wel zeg, ik heb me rot gelachen tijdens het lezen van de nachtCOS, bedankt nachtFOKkers voor jullie verslag.

Waarom is Brian al wakker, nogsteeds kiespijn?
Haha, geweldig he, heb ook zo genoten van het teruglezen!
Dolf is de baas
Insaantje
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:31:30 #70
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53962942
Slaaf van nix...
Dolf is de baas
Insaantje
pi_53962986
Morgen.

Hebben Nadia en Dennis nog gekrikt vannacht?
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:35:18 #73
130755 Kinga
versier hier
pi_53963003
Man man man, heb een paar dingen terug gelezen. Ik had Dennis al niet hoog zitten, maar damn. Hoe erg kun je jezelf verlagen. Loser dat ie is. Redactie, in godsnaam, toneelhaak aub? Dit is nog erger dan met Eric toen.
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:35:19 #74
135305 beequeen
Lost.
pi_53963004
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:32 schreef Lobasca het volgende:
Het lijkt er aardig op dat nix zijn bed niet uit durft...
Hij zal er toch aan moeten geloven
― Mark Twain
pi_53963018
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:29 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Anderen gaan voor de lol zogenaamd naar de tandarts, waarom hij niet?
Hij is gisteren geweest, maar de tandarts kon niets vinden

Ik zou zeggen: zoek een andere tandarts. Met een fotootje is de ontsteking heus wel te lokaliseren.
pi_53963040
Ik mis de discussies aan het ontbijt ECHT
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:37:11 #77
135305 beequeen
Lost.
pi_53963042
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:34 schreef avonne het volgende:
Morgen.

Hebben Nadia en Dennis nog gekrikt vannacht?
Volgens mij heeft hij wel een poging gedaan maar is het nix geworden.
― Mark Twain
pi_53963057
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:35 schreef avonne het volgende:

[..]

Hij is gisteren geweest, maar de tandarts kon niets vinden

Ik zou zeggen: zoek een andere tandarts. Met een fotootje is de ontsteking heus wel te lokaliseren.
O, dat heb ik niet meegekregen......
De warme- en koude proef kan ook heel aangenaam en verhelderend werken
Dolf is de baas
Insaantje
  Moderator dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:39:34 #79
184769 crew  Deisyy
pi_53963082
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:10 schreef beequeen het volgende:

[..]

Vandaag, niet met de Alphense Boys maar APWC uit Amersfoort, dat zal wat worden
O ja die waren het, ik ben ook benieuwd hoe dat gaat.

Trouwens, goedemorgen allen
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:41:57 #80
135305 beequeen
Lost.
pi_53963114
José noemt Naad een p0rndiva.
― Mark Twain
pi_53963132
Morguh
Blijf maar weer liggen Dennix, blijf maar weer liggen
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_53963155
Naad gooit er een 3 seconden douche tegenaan,haar rug is niet eens nat geworden.
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:47:24 #83
135305 beequeen
Lost.
pi_53963203
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:44 schreef kybe het volgende:
Naad gooit er een 3 seconden douche tegenaan,haar rug is niet eens nat geworden.
Wat wil je ook met zo'n rug.
― Mark Twain
pi_53963228
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:47 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wat wil je ook met zo'n rug.

Lijkt me juist heel moeilijk zo'n groot oppervlak droog te houden.
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:54:18 #85
135305 beequeen
Lost.
pi_53963308
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 09:49 schreef kybe het volgende:

[..]

Lijkt me juist heel moeilijk zo'n groot oppervlak droog te houden.
Dat dan weer wel maar haar voorkant is ook breed genoeg om de achterkant droog te houden tijdens een douchebeurt van 3 seconde.
― Mark Twain
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:55:53 #86
135305 beequeen
Lost.
pi_53963335
Hallo regie, er zitten mensen aan de ontbijttafel, Naad en Dennix hebben we gisteren al 20 uur op de streams gezien.
― Mark Twain
pi_53963345
Nadia tegen Dennis: "Geen zorgen maken".
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:00:13 #88
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_53963398
Zullen die voetballers hem straks niet uitlachen?? Hij mocht toch trainen nog ofzo
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
pi_53963409
Typerend, zijn ze onder de dekens vandaan, hebben ze elkaar opeens niet meer zoveel te vertellen...
pi_53963452
Muhahaha die filmpjes van vannacht zijn echt meesterlijk

http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=48546&sess=2832
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_53963559
Dennis was aan het fluisteren tegen Nadia, iemand het verstaan?
het water roept
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:14:05 #92
135305 beequeen
Lost.
pi_53963599
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:03 schreef pullup het volgende:

Helemaal geweldig
― Mark Twain
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:16:59 #93
135305 beequeen
Lost.
pi_53963645
Dat truitje van Dennix.

― Mark Twain
pi_53963683
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:16 schreef beequeen het volgende:
Dat truitje van Dennix.

[ afbeelding ]
Ja, staat hem goed he
pi_53963718
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:00 schreef Shayndel het volgende:
Zullen die voetballers hem straks niet uitlachen?? Hij mocht toch trainen nog ofzo
Mogguh
Als ze hem uitlachen dan gaat hij knallen. Dan neemt hij ze te grazen onder de douche met een ferme sliding en een body-check.
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:22:44 #96
135305 beequeen
Lost.
pi_53963751
Volgens mij durft Dennix echt niet naar boven te komen, hij is nogsteeds met zijn haar bezig.
― Mark Twain
pi_53963769
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:03 schreef pullup het volgende:

Geweldig
pi_53963779
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:22 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij durft Dennix echt niet naar boven te komen.
Ik zit de hele tijd al te wachten . Ondertussen hebben Nadia en Luc wat flirterige gesprekjes
het water roept
pi_53963795
Daar is Dennis
het water roept
pi_53963803
Proest, Palma:"Leuk shirt Dennis, nieuw ?"
pi_53963829
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:25 schreef Kaleddis het volgende:
Proest, Palma:"Leuk shirt Dennis, nieuw ?"
Palma wordt steeds leuker.
pi_53963830
het matroosje zit ook weer aan tafel
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:28:17 #103
135305 beequeen
Lost.
pi_53963857
Naad begint met een stalen smoel over Kees, Dennix zegt weer nix.
― Mark Twain
pi_53963858
Nadia vertelt aan Palma, dat toen ze de coctailshaker kwam, dat het haar vriendje Kees was
het water roept
pi_53963861
Dennix slaakt wat mannelijke kreten terwijl hij z'n glaasje melk leegdrinkt, aaahhhhhh...
pi_53963871
Palma vindt Nadia labiel, je moet kiezen
het water roept
pi_53963895
Palma zegt tegen Nadia dat zij labiel is.
Go Palma
pi_53963900
Huub geniet van Palma als ze zo doet. Ik ook trouwens.....
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:31:23 #109
135305 beequeen
Lost.
pi_53963917
José is goed bezig
― Mark Twain
pi_53963921
Luc weet ook niet wat hij aan Nadia heeft, hij wordt er sjacherijnig van.
Palma vindt dat Nadia met de gevoelens van Dennis speelt
het water roept
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:32:33 #111
135305 beequeen
Lost.
pi_53963947
José zegt dat Naad met gevoelens van mensen speelt.
― Mark Twain
pi_53963953
Als ik jou was, zou ik een gesprek aanvragen tegen Nadia
het water roept
pi_53963955
Palma, goed bezig vanmorgen
Palma vind Nadia labiel
pi_53963962
Palma zegt dat ze nodig met iemand moet praten.
pi_53963967
Dennis zegt voor de zoveelste keer dat er dingen zijn die alleen Nadia en hij weten
het water roept
pi_53964003
Palma tegen Nadia: haal een lekker vent in huis en doe je ding
het water roept
pi_53964007
palma raadt nadia aan om met iemand te praten die haar kan helpen....palma vindt nadia heel erg labiel....ze zegt dat nadia speelt met mensen hun gevoelens....palma: je gedraagt je als iemand van 9 jaar
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:35:27 #118
135305 beequeen
Lost.
pi_53964016
José zegt dat Naad een lekkere vent moet bestellen als het alleen om de sex gaat.
― Mark Twain
pi_53964022
Palma laat ook nog even doorschemeren dat Nadia helemaal met Dennis moet kappen en hem niet aan een lijntje moet houden.
pi_53964059
Er zijn nogal wat mensen nodig van buitenaf om Nadia los te weken van Dennis.
pi_53964068
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:35 schreef Clank het volgende:
Palma laat ook nog even doorschemeren dat Nadia helemaal met Dennis moet kappen en hem niet aan een lijntje moet houden.
Ze vond ook dat ze ergens anders had moeten gaan slapen en niet bij nix in bed had moeten kruipen en tegen hem aan gaan liggen. Ze speelt met zijn gevoelens. (helemaal mee eens.)
pi_53964075
Sjappoo Pallie!
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:38:18 #123
135305 beequeen
Lost.
pi_53964085
Naad heeft 1 broodje op en is alweer misselijk........dat wordt weer kotsen.
― Mark Twain
pi_53964101
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:33 schreef Varen het volgende:
Dennis zegt voor de zoveelste keer dat er dingen zijn die alleen Nadia en hij weten
Ja dan zou die lafaard eens moeten stoppen met fluisteren.
Het is een tv show!
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:41:39 #125
135305 beequeen
Lost.
pi_53964138
Naad wil even met Luc kletsen.......

Edit: Dat betekent weer alle streams op Naad.
― Mark Twain
pi_53964141
Nadia wil met Luc kletsen.
Oeps.. zit Dennis zomaar in z'n up aan tafel... héllup!!
pi_53964157
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:41 schreef Clank het volgende:
Hij is er al weer, moest toevallig zijn tanden poetsen.
pi_53964163
Als ik zo lees dan zeg ik Ik hou van Palma!!!!!!

Nadia en Luc gaan praten, wat gaat Dennis doen?
pi_53964167
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:41 schreef Clank het volgende:
En hup...ook als een speer naar beneden..
Dolf is de baas
Insaantje
pi_53964178
Dennis: Fluister fluister...
Stem: Niet fluisteren!
Dennis: Ik praat gewoon!
pi_53964179
Nadia gaat met Luc praten.
Het Nieuwe tieten of vet zuig gesprek?
Goedemorgen :W
pi_53964182
Weer zit Dennis te fluisteren , kan hij niet meer praten?1
pi_53964186
Nix probeert ze haggie te redde
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:44:16 #134
135305 beequeen
Lost.
pi_53964187
Dennix heeft plotseling ook kiespijn, hij denkt dat zijn verstandskies eruit moet. CC van Brian dus.
― Mark Twain
pi_53964188
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:43 schreef petraa het volgende:
Als ik zo lees dan zeg ik Ik hou van Palma!!!!!!

Nadia en Luc gaan praten, wat gaat Dennis doen?
Me too
Dolf is de baas
Insaantje
pi_53964189
Dennis komt Nadia instrukties geven, Ze zegt laat me nou maar, Ze heeft wel gelijk.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:44:20 #137
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53964190
pi_53964196
Nadia krijgt weer instructies van Dennis
het water roept
pi_53964201
Sjonge jonge, nix weer als een puppie achter Naad aan. Tja, ze zou ook maar 5 minuten alleen met Luc zijn, ook al is het "uit".
pi_53964213
Aan dat gefluister met die bek vol tandpasta hebben we niets Dennis
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_53964214
Geef die Dennis eensn een sanctie voor dat fluisteren
pi_53964215
Dennis: niet fluisteren en nu praat hij weer onder het tandenpoetsen
het water roept
pi_53964221
En nix loopt weer als een echte stoere patsboemvent te....fluisteren..
Dolf is de baas
Insaantje
pi_53964235
D: What to do, what to do. Hoe kan ik dat gesprek verstoren je ziet het hem denken.
pi_53964236
Dennis geeft Nadia nog even instructies voor het gesprekje met Luc.Zij moet zich niet tot een keuze laten dwingen.

Wat een flapdrol is die knul,ik heb nog nooit zo'n kneus gezien.
pi_53964246
tjonge....dennix er weer achteraan en probeert haar weer te beinvloeden...hele tijd binnensmonds praten....hij is doodsbang.....hij hangt aan een heel dun touwtje wat op knappen staat

luc en nadia gaan nu praten denk ik
palma is goed geweest met wat ze heeft gezegd

ben je boos op me luc...vraagt nadia
pi_53964247
Met piepstem: Ben je boos op me Luuuuuuuuuuk???
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:47:23 #148
135305 beequeen
Lost.
pi_53964252
De standaard openingszin van Naad: Luc, ben je boos op me?
― Mark Twain
pi_53964288
Gaan we nu weer de hele dag dat gezwets aanhoren ?
pi_53964298
Als Dennix je zoon of vriend o.i.d. is, dan bescherm je hem toch en sleep je hem aan zijn haren die villa uit. Ik snap niet dat zijn omgeving hem zichzelf zo kapot laat maken, die jongen heeft echt geen leven meer zometeen als hij eruit komt. Niet dat ik het erg vind want ik gun het die opperkneus....
pi_53964308
Luc: Je maakt keuzes maar je handelt er helemaal niet naar.
pi_53964313
N: Ik moet misschien rigoreuzer zijn en daar ook niet meer gaan slapen, want daardoor krijgt Dennis weer hoop.
D: Wil je jezelf niet voor de gek halen, je maak keuzes, ik mag hier niet over oordelen. Je maakt keuzes maar je handelt er helemaal niet naar. Je denkt nu in je hoofd ik heb de keuze gemaakt ik ben sterk, maar je bent helemaal niet sterk, want je bent niet consequent.
pi_53964322
goed zo luc....hij zegt dat nadia helemaal niet echte keuzes maakt.....
pi_53964326
Dennis trekt zijn jas aan, wedden dat hij erbij gaat zitten?
pi_53964335
Kut wie volgt Dennis en Amanda ?
pi_53964349
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:50 schreef petraa het volgende:
N: Ik moet misschien rigoreuzer zijn en daar ook niet meer gaan slapen, want daardoor krijgt Dennis weer hoop.
D: Wil je jezelf niet voor de gek halen, je maak keuzes, ik mag hier niet over oordelen. Je maakt keuzes maar je handelt er helemaal niet naar. Je denkt nu in je hoofd ik heb de keuze gemaakt ik ben sterk, maar je bent helemaal niet sterk, want je bent niet consequent.
ik ga luisteren.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_53964353
Daar is Dennis is ook buiten
het water roept
pi_53964359
luc spreekt haar hard toe
pi_53964361
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:50 schreef petraa het volgende:
Dennis trekt zijn jas aan, wedden dat hij erbij gaat zitten?
Nee, dat durft hij niet. Ik denk dat hij buiten rondjes gaat lopen om de andere miljonairs te ontwijken.
pi_53964368
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:51 schreef petraa het volgende:
ikke
het water roept
pi_53964371
Hihi....luc zegt je krijgt die aandacht niet van me.... Oehhh die komt hard aan hoor!!!
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:53:18 #162
135305 beequeen
Lost.
pi_53964377
Luc is goed bezig. Hij wil niet als een hondje achter haan aanlopen en aandacht aan haar besteden alleen als het haar uitkomt.
― Mark Twain
pi_53964378
Luc: Je verlaagt jezelf gewoon.
pi_53964381
Luc zegt wel erg goede en ware dingen
pi_53964385
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:52 schreef Varen het volgende:

[..]

ikke
Thxx dan blijf ik bij luc en nadia.
pi_53964388
Luc zegt dat Nadia alleen maar aandacht van Luc zoekt als zij die zelf wil.
Goed zo Luc.
pi_53964394
luc zegt als nadia aandacht wil dan moet het er meteen zijn...dat wil hij niet.... zich als een hondje gedragen

luc geeft huub zo gelijk in wat hij gisteren tegen nadia zijn
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:54:02 #168
135305 beequeen
Lost.
pi_53964395
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:52 schreef Varen het volgende:

[..]

ikke
Mooooooooi
― Mark Twain
pi_53964401
quote:
ik

Dennis begint met Palma's opmerking dat Nadia geen keuzes maakt.
pi_53964417
L: Je zal uiteindelijk alleen aan jezelf moeten denken. Iedere keer dat je Dennis vasthoudt zal je hem alleen meer pijn doen. Ook al denkt hij zelf van niet.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:55:28 #171
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53964424
pi_53964427
het is gewoon zo dat nadia in mentaal opzicht in heel veel opzichten in haar ontwikkeling is blijven steken op het niveau van een 9 jarig meisje
pi_53964437
L: Kies voor jezelf, uiteindelijk word jij de dupe ervan.
N: Ja dat snap ik zelf ook, Palma zei dat net ook.
L: Mensen gaan je niet respecteren daarin.
N: Ja dat vind ik heel fijn dat je je mening geeft.
pi_53964439
quote:
Ik heb een poging gewaagd, maar ik trek het echt niet meer. Wéér hetzelfde gelul over dat hij buiten heel anders....bla bla
pi_53964454
Dennis heeft 1,5 uur met Nadia gepraat en toen Nadia alles wist ...
Dennis heeft op dat vlak nooit 100% open geweest.
Amanda: je wist het al een tijd.
Vaag gesprek hoor, met veel ehhh
het water roept
pi_53964457
Dennis "ik heb me altijd weggecijferd voor haar. Maar ik heb wel een arrogante zelfverzekerde kant. Die heb ik aan haar wel eens laten zien. Maar dan vraagt ze meer, meer"

Amanda "Ja, maar..... heb je niet zo iets van we passen niet bij elkaar?"

Dennis "Dat we alles uitgesproken hebben voelt het allemaal beter tussen ons"

Amanda "kun je dit aan een dag koppelen? Zo van: nu gaat het anders?"
pi_53964458
N: Ik heb vannacht gezegd tegen dennis ik ga bij brian en amanda liggen of bij luc en dan klampt hij zich vast aan me benen en dan voel ik me rot, want dan zegt hij huilend aub aub.
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:57:33 #178
135305 beequeen
Lost.
pi_53964461
Oeps, wat zegt Naad nu? Ik ben bang dat ik het dan ook niet meer ga redden binnen een week.

Dennix dus weg volgende week?
― Mark Twain
pi_53964478
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:57 schreef petraa het volgende:
N: Ik heb vannacht gezegd tegen dennis ik ga bij brian en amanda liggen of bij luc en dan klampt hij zich vast aan me benen en dan voel ik me rot, want dan zegt hij huilend aub aub.
pi_53964484
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:55 schreef riri het volgende:
het is gewoon zo dat nadia in mentaal opzicht in heel veel opzichten in haar ontwikkeling is blijven steken op het niveau van een 9 jarig meisje
Heel begrijpelijk dat Amanda en Nadia het zo goed met elkaar kunnen vinden.Twee meisjes die allebei denken en zich gedragen als 9 jarigen.
pi_53964485
luc pakt het heel goed aan
pi_53964487
L: Hij gaat zo raar met andere mensen om, zijn ego is zo groot. Hij wil niet eens leren met een potje schaak, hij wil nooit een potje uitspelen. Ik heb 7 potjes gewonnen, hij stopt halverwege een potje sorry dat heb ik nog nooit meegemaakt. Het is maar een klein iets, maar het zegt wel iets over zijn persoonlijkheid.
pi_53964498
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:57 schreef petraa het volgende:
Zei ze dat echt? Mèn wat een pussy!
pi_53964501
luc:dennix is geen echte man
pi_53964505
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:55 schreef riri het volgende:
het is zo dat Nadia volkomen egoïstisch is en alles doet om te zwelgen in aandacht.
Zelfs voor gek staan. Het is dat ze Dennis eerst kwijt willen, en dat moet via Nadia, maar als hij weg is, wordt ze ongetwijfeld niet meer gespaard door iedereen die zich er aan ergert (alleen Amanda dus niet)
pi_53964514
Dennis heeft een dubbel gevoel. Hij zegt dat Nadia er twisted van wordt.
ehhhh ehhhh Dennis zegt dat Nadia erg verliefd is op hem en hij op haar.
Er moeten stappen worden ondernomen.
het water roept
pi_53964525
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:59 schreef Johnny_Berra het volgende:

[..]

Zei ze dat echt? Mèn wat een pussy!
Nadia kan liegen als de beste. Ik zou haar woorden niet voor waarheid aannemen.
pi_53964532
luc tegen nadia.....in plaats van jaap ben jij nou jaap...hij verschuilt zich achter je
pi_53964542
Luc: Laat hem maar eens zijn eigen boontjes doppen dat heeft hij nog niet gedaan.
pi_53964543
L: Hij gaat nog veel meer gepakt worden, wees een vent, want hij heeft het zelf ook gedaan, hij had toch ook een grote mond met jaap. Denkt hij dat hij buiten een grote jongen kan uithangen en dat het nooit op hem kan terugkomen. Voor mij is het gewoon een klein jongetje nog. Het is zijn eigen schuld en daar ben jij helemaal niet schuldig aan.
N: Hij geeft mij de schuld dat ik verantwoordelijk ben voor de bash akties. Ik moet hem beschermen.
N ; Als hij 's avonds in bed ligt, dan ligt hij met tranen in zijn ogen, nadia wil je me helpen, wat moet ik dan doen.
L: Wat wil je dan doen
N; ik wil hem gewoon loslaten.
L: Doe dat dan, voor hem is het een les. Je hebty een grote mond, bewijs het dan.
pi_53964567
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:00 schreef avonne het volgende:

[..]

Nadia kan liegen als de beste. Ik zou haar woorden niet voor waarheid aannemen.
Ja dat klopt, maar dit wil ik zó graag geloven Prachtig verhaal!
pi_53964572
nadia moet snappen dat dennix haar manipuleert....andersom gebruikt zij hem
pi_53964575
Amanda: Nadia is verliefd op een ander en 2 dagen later is ze nog verliefder op jou. Amanda vindt dat raar.
Dennis: Na het gesprek waren we heel blij.
Amanda vraagt de goede punten in hun relatie; vertrouwen is niet goed he.
Dennis: de mensen zeggen dat we een heel leuk stel zijn
het water roept
pi_53964580
Luc .
pi_53964592
L: Hij gaat toch pijn krijgen, want op het moment dat hij buiten de poort staat, krijgt hij heel veel pijn krijgen.
N: Je bedoelt met het hele gay issue.
L: Nee met zijn persoonlijkheid.
pi_53964594
Dennis had een handrem die er niet vanaf wou
het water roept
pi_53964600
Tjonge, Luc weet het allemaal goed te vertellen!!
pi_53964601
héhé...luc is perfekt bezig nu
luc zeg'....dennix redt het buiten niet....
pi_53964604
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:03 schreef schatje het volgende:
Luc .
Ik hou van hem
pi_53964605
Haahah die Luc brand Dennis helemaal af.
Hoop trouwens dat Amanda niet in d epratjes van Dennis trapt...misschien moet Brian eerst ff op haar inpraten dadelijk
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:05:07 #201
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53964619
Toch wel wijze woorden van Luc
pi_53964624
luc.....echt bravo....je zegt heel erg to the point tegen nadia precies wat wij streamers denken en zien
pi_53964627
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:04 schreef diedirk het volgende:
Haahah die Luc brand Dennis helemaal af.
Hoop trouwens dat Amanda niet in d epratjes van Dennis trapt...misschien moet Brian eerst ff op haar inpraten dadelijk

Amanda trapt er niet in, die moet Dennis ook niet.
pi_53964641
Dennis "We hadden allebei hetzelfde. We hadden er een punt achtergezet. En toen voelden we opeens veel meer aantrekkingskracht"

Ik vind dat Dennis zich wanhopig vastklampt.

Amanda "wat zijn jullie raakvlakken?"

Dennis "we hebben leuke gesprekken en dezelfde interesses. Fans schrijven dat ook"

"Ik heb mijn sterke kant weggedrukt, en mijn lieve kant benadrukt, en dat is verkeerd geweest"

Over flirten met een andere man "er zat een rem op. Ik heb het maar weggedrukt. Dat is mijn fout geweest. Ik zou liever ergens een ram op geven. Ik liep naar de paardebak, en boem, boem, boem, weetje"

Amanda "je wilt toch ook boosheid delen en zo. Anders weet ze niet meer wie je bent"

Dennis "Ze vertelde over een dominante ex, en ik zag daar heel veel punten in terug van mezelf en heb ik gezegd; zo wil ik het niet doen. en daar ben ik er veel te ver in door gegaan. Van dat bam, bam. bam, veel te ver in doorgegaan"

Pfffttttt............
pi_53964645
Dennis heeft bij de paardenbak dingen geschop en boven ook, om zich in te houden.
Amanda: als je jezelf zo inhoudt, is niet goed
Dennis gaat weer over de ex van Nadia beginnen. Hij is eigenlijk net zo als de ex, maar deed heel lief en heeft alles gepikt, dat is veel te ver gegaan.
het water roept
pi_53964649
nadia wordt hier even heel erg geconfronteerd met zichzelf....als ze hier niets mee doet is ze geen knip voor de neus waard en wordt het verdere verblijf voor haar heel moeilijk
pi_53964667
Dennis laat Nadia vrij in de keus.
het water roept
pi_53964682
Amanda vraagt hoe Dennis het ziet met Luc?
Helicopter
het water roept
pi_53964684
Nadia moet gewoon tegen Dennis zeggen dat hij uberhaupt nooit iets voor haar zal zijn en dat argumentje van die jaloerzigehied van Dennis verwerpen
pi_53964688
N: Als iemand constant in keihard in me been knijpt of in me arm, wat moet ik dan
L: Dan kwets je toch iemand veel harder, Hij moet iedere keer op zijn tenen lopen, moet je kijken wat hij doet iedere keer hij moet je steeds maar wat influisteren.
pi_53964690
Nadia: Wanneer ga je naar huis??
Luc: Ik blijf nog wel even. Mss als jij dingen op een rijtje hebt dat ik dan weg ben.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:09:16 #212
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53964701
pi_53964702
Dennis: Nadia is de enige die weet hoe het zit
het water roept
pi_53964719
N: Hoe lang blijf je nog
L: Ik ben hier nog wel even, tegen de tijd dat jij alles op een rijtje heb, ben ik denk ik wel weg.
Probeer eerst jezelf gelukkig te voelen.
pi_53964731
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:08 schreef petraa het volgende:
N: Als iemand constant in keihard in me been knijpt of in me arm, wat moet ik dan
L: Dan kwets je toch iemand veel harder, Hij moet iedere keer op zijn tenen lopen, moet je kijken wat hij doet iedere keer hij moet je steeds maar wat influisteren.
Dus Dennis is geweldadig?
het water roept
pi_53964732
Die mascara van Nadia ziet er trouwens niet uit.. wat een klodderkop!
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:10:34 #217
135305 beequeen
Lost.
pi_53964733
Naad weet niet of ze nog wel in dat hok wil blijven.

Dubbele exit volgende week?
― Mark Twain
pi_53964743
ik switch even en hoor iets over een vriendin van Nadia, die het zo moeilijk heeft.
Klinkt als een leugen in mijn oren.
pi_53964746
voor dennix is het over en uit denk ik
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:11:00 #220
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53964753
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:11:14 #221
135305 beequeen
Lost.
pi_53964758
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:10 schreef Varen het volgende:

[..]

Heb je een glasverzekering?
― Mark Twain
pi_53964770
luc raadt haar aan bij amanda te gaan liggen
pi_53964785
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:10 schreef riri het volgende:
Ik weet het niet hoor, hij is erg verliefd op haar....
het water roept
pi_53964795
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:10 schreef Varen het volgende:

[..]

Ja, hij houdt zich in de villa enorm in. Dat doet hij voor Nadia, want buiten is het een agressieve woesteling.. dat weten al zijn vrienden en familie
pi_53964801
L: Pak je spullen ga vanavond bij Amanda liggen, dan komt Brian bij liggen. Als Dennis enigszins respecteert dan zegt hij tuurlijk schat. Als hij het niet accepteert dan denkt hij alleen aan zichzelf.
Als Dennis ook maar één greintje respect voor je heeft laat hij je bij Amannie liggen.
N: Maar zo is hij niet. HIj vindt dat ik respectloos met hem omgaat.
L : Dat is dus bullshit.
pi_53964806
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:10 schreef beequeen het volgende:
Naad weet niet of ze nog wel in dat hok wil blijven.

Dubbele exit volgende week?
Tuurlijk niet. Zielig doen, is het.
pi_53964807
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:12 schreef Varen het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor, hij is erg verliefd op haar....
in het spel bedoel ik
pi_53964810
Nadia gaat haar moeder bellen
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:13:58 #229
135305 beequeen
Lost.
pi_53964832
Naad gaat Manadia bellen, ik ben benieuwd of ze nog trots is op die leugenachtige bitch van een dochter.
― Mark Twain
pi_53964838
ze wil haar moeder gaan bellen
pi_53964846
Gesprek van Amanda en Dennis is moeilijk te volgen hoor.
Dennis: voor TV de positieve kanten. Dennis is voor de rest zichzelf.
Amanda zegt dat hij uit zijn gevoel moet handelen.
Amanda: hebben jullie het gevoel dat jullie nog veel moeten praten?
Dennis: natuurlijk moeten we veel praten, communicatie is heel belangrijk
het water roept
pi_53964868
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:10 schreef riri het volgende:
Ik neem aan dat Nadia nu gedwongen wordt om Dennis te laten vallen. Zo niet, dan raakt ze de controle over de andere personen kwijt.
pi_53964876
D: Ik heb haar de afgelopen dagen gevraagd wat wil je nu echt, dan zegt ze jou
A: jaaaaaaaaaaaa???????
pi_53964887
Dennis heeft aan Nadia al meerdere malen gevraagd, wat wil je het liefst en Nadia zegt jou. (Dennis)
Amanda vindt het afduwen en aantrekken niet goed van Nadia
het water roept
pi_53964898
Amanda wil eens met Nadia gaan praten over het feit dat ze telkens weer wat anders zegt en doet.
pi_53964911
Wat een actrice die nadia, dump die kleine gewoon echt eens!
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:17:12 #237
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53964914
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:17:50 #238
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53964935
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:18:08 #239
135305 beequeen
Lost.
pi_53964944
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:16 schreef avonne het volgende:
Amanda wil eens met Nadia gaan praten over het feit dat ze telkens weer wat anders zegt en doet.
Begint het eindelijk tot haar door te dringen wat Conjo Bo Mama tegen haar heeft gezegd dat ze uit moet kijken voor Naad?
― Mark Twain
pi_53964951
Dennis heeft geen middenweg; hij is of te lief, of hij flipt door
het water roept
pi_53964955
Dennis "ik kan niet zo normaal doen. Ik ben of rustig, of ik flip door"

die is echt los van de realiteit, he.
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:18:43 #242
135305 beequeen
Lost.
pi_53964965
Goffer de goffer, ze jankt weer.
― Mark Twain
pi_53964969
Dennis met in zijn doorflippen, wie houd hij nu voor de gek?
Het is een watje, in zijn dromen flipt hij door ja
pi_53964975
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:17 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Het grote janken is weer begonnen zo te zien
pi_53964989
Goed bezig Palma!!!
pi_53964991
Is Palma nou zo'n goed actrice, of gelooft ze echt dat Nadia zo'n "kwetsbaar meisje" is?
pi_53965000
Amanda: dus je houdt je zo in, anders ga je slaan?
Dennis zegt van ja.
het water roept
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:20:28 #248
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53965001
pi_53965005
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:18 schreef diedirk het volgende:
Dennis met in zijn doorflippen, wie houd hij nu voor de gek?
Het is een watje, in zijn dromen flipt hij door ja
Ik begin een beetje van hem en haar te flippen...
Dolf is de baas
Insaantje
pi_53965016
Dennis "dat ik denk van bzzbzwww... boem..."
pi_53965018
Ohhh ik hou van Palma echt!!!!!!!!!!!!!!!
  Moderator dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:21:25 #252
184769 crew  Deisyy
pi_53965027
Nee he, het jankt weer
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:21:34 #253
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53965030
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:19 schreef pullup het volgende:

[..]

Het grote janken is weer begonnen zo te zien
Mascara tot op d'r kin
pi_53965038
Dennis is weg gelopen van zijn agressie.
Toen hij 17 18 was, was hij heel erg bezitterig
het water roept
pi_53965042
het gaat in een rap tempo nu....vanavond die voetbaltoestand...ik denk dat hij heel snel zijn 24 uur aan gaat vragen
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:22:46 #256
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53965053

pi_53965059
En nada roept toch tien keer op een dag dat ze 'super gelukkig' is daar. Dramaqueen!!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_53965071
Kijk, met Dennis heb ik wel meelijden ergens, dat hij zo'n mak lammetje is, maar die Nadia die wil ik echt zien kruipen van ellende.

En al dat gejank van haar heeft niets met ellende te maken, maar met zielig doen om sympathie te trekken.
pi_53965073
Is palma ook al hulpverlener?wat een bezorgdheid allemaal...
pi_53965091
Dennix loopt gelijk weer achter Nadia aan.
pi_53965104
Dennis is bang als hij zich laat gaan, dat het gedrag van Nadia het een focking exit gezorgd.
Dennis gaat naar Nadia toe, hij ziet haar bij Palma in haar armen.
Palma zegt dat Dennis afstand moet houden
het water roept
pi_53965111
Nada moet even nadenken over wat ze wil...
pi_53965113
Hij gaat weer op een verhoging staan
pi_53965120
Luc zegt dat Dennis officieel een mafkees is.
Hij vindt Dennis een teringlijer
het water roept
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:25:55 #265
143001 Prospera
Verfrissend
pi_53965123

Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_53965128
Nix, rot eens op
pi_53965135
Luc "ik wil me nergens mee bemoeien, hoor"
pi_53965149
Kan die zus van Dennis niet bellen en hem vertellen dat hij zich onsterfelijk belachelijk maakt
pi_53965160
tjonge jonge.....hij gaat maar door....pak door nu nadia
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:28:24 #270
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53965173
pi_53965175
Huil huil huil...Wat een krokkodilletranen van naad... Mwaaaahhh...
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:28:34 #272
135305 beequeen
Lost.
pi_53965177
Dennix heeft Naad vannacht dus weer geknepen, wat een lafaard.
― Mark Twain
pi_53965181
Nadia werd knettergek vanacht. Dennis heeft vanacht jankend keihard in haar been geknepen toen ze bij Luc wou gaan liggen. Ze mocht niet weg
het water roept
pi_53965183
Hhahahaa Denni wacht op groen licht om te gaan knallen, wat is die kerel toch een grap zeg
pi_53965188
Dag backup voor dennis?
pi_53965200
En Dennix klamt zich vast.
Goedemorgen :W
pi_53965202
wat hij wel niet doet....hij verzuipt en ziet het niet
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:30:21 #278
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53965211

pi_53965217
Amanda vindt nadia ook raar.

Nadia zal dus heel snel duidelijk moeten maken waar ze voor staat, anders lijkt me dat Nadia alle vriendschappen wel kan vergeten.
pi_53965218
Mijn god zeg..........ik lig hier compleet gevouwen om die twee....

D:"Ik..ik..ik....ik....diep in je hart wil je mij...."
pi_53965222
Lul niet Dennis ze vind je diep in haar hart een sukkel en mietje.

Wanneer gaat Nadia dat eens vertellen?
  Moderator dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:30:56 #282
184769 crew  Deisyy
pi_53965223
Heeft hij haar geknepen? Wat een geniepigerd!!!

Naad en Dennis zijn geen normale mensen hoor
pi_53965224
hij manipuleert maar door
pi_53965229
Dennis wil dat alles weer anders word..
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:31:54 #285
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53965235
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:30 schreef Mokum020 het volgende:
Mijn god zeg..........ik lig hier compleet gevouwen om die twee....

D:"Ik..ik..ik....ik....diep in je hart wil je mij...."
pi_53965236
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:30 schreef riri het volgende:
hij manipuleert maar door
zij ook
Dolf is de baas
Insaantje
pi_53965237
Nadia zegt dat de schade er al is.
Dennis wil loslaten en stralen. Nadia wil er NU mee stoppen en ook stralen
het water roept
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:32:05 #288
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_53965238
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:30 schreef riri het volgende:
wat hij wel niet doet....hij verzuipt en ziet het niet
Blubblubblubberdieblub.........
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_53965240
Nadia duwt Dennis weg.
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:32:41 #290
135305 beequeen
Lost.
pi_53965246
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:30 schreef avonne het volgende:
Amanda vindt nadia ook raar.

Nadia zal dus heel snel duidelijk moeten maken waar ze voor staat, anders lijkt me dat Nadia alle vriendschappen wel kan vergeten.
Precies, misschien weer een back-up weg voor Naad?
― Mark Twain
pi_53965253
Amanda wil van Palma weten hoe Dennis op de streams over komt. Ze vermoedt dat het nog erger is dan wat Amanda zelf ziet (zeg maar het "de streamer ziet alles" gevoel)

Lang monoloog van Palma, waarin ze geen antwoord geeft.
  † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:33:20 #292
135305 beequeen
Lost.
pi_53965257
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:32 schreef petraa het volgende:
Nadia duwt Dennis weg.
Dennix is een ordinaire stalker.
― Mark Twain
pi_53965260
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:32 schreef Dark het volgende:

[..]

Blubblubblubberdieblub.........
Dolf is de baas
Insaantje
pi_53965262
wat ergggggggggggggggggggggggggggg....wat vernedert die vent zich
pi_53965270
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:33 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dennix is een ordinaire stalker.
precies
pi_53965274
Nadia: je moet jezelf niet als een pusy gedragen.
Dennis WIL zo graag voor Nadia opkomen, hij wil haar niet verdrietig zien.
het water roept
pi_53965279
Gaat pussy dennis niet huilen.. Hoort eigenlijk wel...
pi_53965280
Aha.....dus als Nadia jankt dan raakt het Dennis heel diep van binnen.....

dus.......................................................................
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:34:53 #299
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53965298
D: mag ik dan nog 1 ding zeggen
15 min geleden
pi_53965301
Nadia weet niet of ze hier wil blijven
het water roept
pi_53965306
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:28 schreef beequeen het volgende:
Dennix heeft Naad vannacht dus weer geknepen, wat een lafaard.
Heeft Nadia dat tegen Dennis gezegd?

Als ze het alleen tegen anderen zegt, geloof ik het niet zo, namelijk.

Wat een lekkere streamochtend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')