abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53961316
5 min. COS???
pi_53961319
Hangplek voor vrije gedachten
pi_53961320
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Als het maar lang genoeg duurt, dag in dag uit, dan breek je vanzelf. Dan wordt het heel erg. Een druppel uit een kraan op je hoofd voel je niet. Ga maar eens een paar uur met je hoofd onder een druppelende kraan staan. Je hooft spat uiteen. Zoiets dus...
Dennis kan dat echt wel hebben, dit is gezever op een kinderachtig niveau. En dat zegt iets over het pact van 3, niet over Dennis. Hoe erg ik hem ook vind.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_53961322
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:14 schreef KimiK het volgende:
5 min. COS???
Nee, je bent keurig binnen de 5 min. gebleven .....
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 03:15:56 #5
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53961325
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:14 schreef KimiK het volgende:
5 min. COS???
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_53961326
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Nee, je bent keurig binnen de 5 min. gebleven .....
jammer, tis m'n eerste COS
pi_53961328
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:15 schreef Morwen het volgende:

[..]

Dennis kan dat echt wel hebben, dit is gezever op een kinderachtig niveau. En dat zegt iets over het pact van 3, niet over Dennis. Hoe erg ik hem ook vind.
Ik zie bij Dennix steeds meer het gedrag van Stephan. Die kwam ook steeds meer alleen te staan en ging de groep ontwijken. (Alleen buiten zitten en zo) ...... Bart vertoonde dat gedrag ook op het laatst
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 03:19:08 #8
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53961332
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:16 schreef KimiK het volgende:

[..]

pi_53961333
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:16 schreef KimiK het volgende:

[..]

Je kent de regels : 'n OP maken of een rondje voor de hele zaak
Keep the Sunny Side Up
pi_53961335
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Ik zie bij Dennix steeds meer het gedrag van Stephan. Die kwam ook steeds meer alleen te staan en ging de groep ontwijken. (Alleen buiten zitten en zo) ...... Bart vertoonde dat gedrag ook op het laatst
Dat doen Huub en Lieke ook, maar die zie ik echt niet vertrekken.
Only Human
pi_53961337
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Je kent de regels : 'n OP maken of een rondje voor de hele zaak
Rondje voor de zaak dan maar ????
pi_53961339
quote:

[..]

Jep, ik zie ook wel dat hij zichzelf buiten de groep heeft geplaatst door niet te doen of te tonen wat er gevraagd werd. Aan de andere kant geef ik hem waardering voor de feiten zoals eerder genoemd. Ik vind het geen slechte knul, lang niet zo slecht als links en rechts afgeschilderd.

Brian is veel meer sneaky, Nadia veel onbetrouwbaarder en Lieke bijvoorbeeld veel meer irritant.
pi_53961342
quote:

[..]

Alleen bij Bart had het een andere reden (Lesley + ontevreden met het spel), bij Stephan weet ik het niet want toen volgde ik het nog niet. Dennix komt nu alleen te staan omdat niemand uit de groep m moet omdat ie niks toevoegd cq. voorsteld.
pi_53961344
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:20 schreef Morwen het volgende:

[..]

Die houden zich aan elkaar vast, steunen elkaar door dik en dun. Al vind ik die relatie ook nogal fake en denk ik dat het na DGK binnen een maand afgelopen is. Ze weten daarnaast de streamer uitmuntend te bespelen met hun één tweetjes en gebabbel on stream....
pi_53961346
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:22 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Alleen bij Bart had het een andere reden (Lesley + ontevreden met het spel), bij Stephan weet ik het niet want toen volgde ik het nog niet. Dennix komt nu alleen te staan omdat niemand uit de groep m moet omdat ie niks toevoegd cq. voorsteld.
Vergeet je even Nadia Die laat hem nooit gaan. Luc is een gastspeler dus zeker geen vastigheidje. Het zit muurvast.
Only Human
pi_53961347
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:20 schreef Morwen het volgende:

[..]

Zoals je zegt : H+L - dus niet alleen. Overigens verdenk ik Huub ervan het wel enige tijd alleen vol te kunnen houden
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 03:24:41 #18
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53961349
quote:

Mijn complimenten voor de maker
pi_53961352
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:23 schreef Morwen het volgende:

[..]

Vergeet je even Nadia Die laat hem nooit gaan. Luc is een gastspeler dus zeker geen vastigheidje. Het zit muurvast.
Nadia, die MOET spelen van de regie met Luuk om bonuspunten te verdienen. Dat maakt het nog veel meer bizar....
pi_53961353
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

.....

Brian is veel meer sneaky, Nadia veel onbetrouwbaarder en Lieke bijvoorbeeld veel meer irritant.
Een nuance verschil tussen 'sneaky of onbetrouwbaar' en anderzijds 'irritant'. Een grote nuance zelfs.
Keep the Sunny Side Up
pi_53961354
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jep, ik zie ook wel dat hij zichzelf buiten de groep heeft geplaatst door niet te doen of te tonen wat er gevraagd werd. Aan de andere kant geef ik hem waardering voor de feiten zoals eerder genoemd. Ik vind het geen slechte knul, lang niet zo slecht als links en rechts afgeschilderd.

Die laatste zin ben ik het met je eens. Maar Nix is door wat je uitlegt ook niet de leukste persoon om naar te kijken, hij heeft in het begin een grote mond gehad en niets waargemaakt en daardoor vind ik hem Nix. In tegenstelling tot Huub die als klein ventje binnenkwam (en toen vond ik hem ook niets), maar door zijn acties (en de acties van de streamers) wel groter geworden en het respect van de streamer verdiend.
pi_53961355
nou ik vind het wel weer genoeg over Dennix. Ik ga slapen. Ciao
pi_53961356
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Die houden zich aan elkaar vast, steunen elkaar door dik en dun. Al vind ik die relatie ook nogal fake en denk ik dat het na DGK binnen een maand afgelopen is. Ze weten daarnaast de streamer uitmuntend te bespelen met hun één tweetjes en gebabbel on stream....
Ik weet het wel zeker en onstream zijn ze zeer doortrapt. En de regie weet dat, heel de dag uit beeld en ineens komen daar de tvmomentjes.
Only Human
pi_53961357
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Een nuance verschil tussen 'sneaky of onbetrouwbaar' en anderzijds 'irritant'. Een grote nuance zelfs.
Lieke is fake, zo fake als mijn plastic bloemen. Vanavond loopt ze ook weer zo dapper en onecht mee te doen met Jaap en Huub. Teiltje s.v.p. Aan de andere kant zie ik haar heel soms ook wel echt (denk ik). Dan vind ik haar een stuk aangenamer.
pi_53961361
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nadia, die MOET spelen van de regie met Luuk om bonuspunten te verdienen. Dat maakt het nog veel meer bizar....
Een show dus
Only Human
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')