Die zie ik straks nog wel naar het bed van Luc huppelen... heeft ze iig een goed excuus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:55 schreef akveor het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk ontekken dat Nadia stiekum ook wel geniet.
Het woord 'ontloopt' is in dit geval niet helemaal goed gekozenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:49 schreef diedirk het volgende:
Echt lekker ouderwets genieten dit en Dennis weigert weer eens om ook maar beetje tv te maken en ontloopt alles
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:57 schreef Soho het volgende:
Huub en Japio aan 't schaken:
Huub: Die deed je gister ook, die opening.
Nada: Wat?
Huub: Nee ik heb het tegen Jaap.
![]()
Zeker weten, ze zit erom te lachen. Alles voor de aandacht he...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:55 schreef akveor het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk ontekken dat Nadia stiekum ook wel geniet.
Ik voel een fotofuck aankomenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
Nadia de dominatrix.
Zie ik daar nou een dikke vette adamsappel?quote:
Whehe scherpquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:57 schreef Soho het volgende:
Huub en Japio aan 't schaken:
Huub: Die deed je gister ook, die opening.
Nada: Wat?
Huub: Nee ik heb het tegen Jaap.
![]()
Wat mij betreft mag nix nog een paar daagjes blijven....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zeker weten, ze zit erom te lachen. Alles voor de aandacht he...
Ik dacht dat hij vandaag sowieso, seker weten, 100 % helemaal los zou gaan. Z'n fucking mannelijke kant zou laten zien voor iedereen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia durft zich tenminste te laten zien. Het sukkeltje verstopt zich diep achter haar brede rug .......
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |