Trouwens, hoezo nog 40 minuten? Volgens mij zijn Dennis en Nadia dagelijks tot diep in de nacht met die smerige luidruchtige sexspelletjes bezig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:37 schreef Disana het volgende:
Zeer zwakke reactie trouwens van Dennis en Nadia. Gelukkig hebben de anderen nog veertig minuten om hiermee door te gaan![]()
Nou ik wed dat ze tegen half drie moeten stoppen. Bed in, wat ze daar verder doen mogen ze natuurlijk zelf wetenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Trouwens, hoezo nog 40 minuten? Volgens mij zijn Dennis en Nadia dagelijks tot diep in de nacht met die smerige luidruchtige sexspelletjes bezig.
Als het maar niet te luidruchtig is, zoals D&N dat toch dagelijk wel preseteren. Ik zeg, payback-time. Japie heeft een aantal dagen niet kunnen slapen door hun gehork diep in de nacht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik wed dat ze tegen half drie moeten stoppen. Bed in, wat ze daar verder doen mogen ze natuurlijk zelf weten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |