abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53961261
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik vind hem niet laf. Eerder vind ik dat hij een enorm sterk karakter heeft doordat hij zich voor de camera en heel Nederland niet bloot geeft en dingen voor zichzelf houdt. Dat komt slecht over bij de kijkers, ik vind het wel knap dat hij niet breekt.
Ken je Dennix in het echt ? want dat je hem sterk vindt omdat hij zich weet in te houden en niet bloot wil geven en in het echte leven heel anders is (zoals hij zelf zegt) zijn dingen die hij natuurlijk makkelijk kan zeggen....en die jij dus voor het gemak ook maar even gelooft begrijp ik. Uit niets is gebleken dat ie dat inderdaad in zich heeft.
pi_53961267
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je mist echt de eerste maanden. Hij stond er in werkelijkheid alleen voor. Jaap liet het gewoon gaan ook al zei hij met Dennis te spelen.
Bedoel je zijn binnenkomst waar hij Huub een duw gaf waardoor die zijn vinger brak en wist te vertellen dat hij beetje bij beetje de procenten van Huub zijn popoll af zou snoepen???
pi_53961268
Ik kan nog meer bewondering voor Dennis opbrengen dan voor Brian....Dennis is wel een nerd als het om uiterlijk gaat, maar hij is te kakke gezet door het loeder Nadia
Hangplek voor vrije gedachten
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 03:02:41 #279
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53961271
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 02:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat is maar ten dele waar. Jaap had de laatste pol maar een paar procent. Ik weet zeker dat hij de volgende meer heeft. Enkel en alleen omdat hij nu met H en L speelt.
Nee.... in mijn ogen, omdat ie nu vermakelijk is....
Hij is veel vrijer en voelt veel vertrouwen van Huub en Lieke wat hem krachtiger maakt en daardoor tot meer in staat is.
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:00 schreef akveor het volgende:

[..]

Nog even en je geeft de kijkers de schuld dat het nu zo slecht met nix gesteld is.
Bijna alle bewoners kotsen nix uit en dat heeft niets met kijkers te maken. Sterker nog nix was er van overtuigd dat ie het juist goed deed bij de kijkers.
Ik neem inderdaad de meeste kijkers absoluut niet serieus. Zes tegen twee is verwerpelijk, het hele land in rep en roer. Maar.....het is alleen verwerpelijk als H en L slachtoffer zijn. Bij Dennis, zes of zeven tegen één, zitten de meeste kijkers te kwijlen van genot. Hoe kan ik dat nu toch serieus nemen.
pi_53961274
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je mist echt de eerste maanden. Hij stond er in werkelijkheid alleen voor. Jaap liet het gewoon gaan ook al zei hij met Dennis te spelen.
De eerste maanden? Dat jong zit er net een maand of 3 in toch?
pi_53961275
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, een slecht speler. Maar als je denkt dat hij geen vent is, dan moet je gewoon even de eerste week voor je geest halen. Die momenten dat hij fysieke attacks van Huub vol aanging. Dat vond ik absoluut niet laf.

Al met al wel een foute cast, dat dan weer wel.
zozo, hij ging de attacks van huub vol aan.....nou ok, je hebt gelijk. Dennix heeft het inderdaad in zich een vent te zijn. Haha...
pi_53961276
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 02:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat is maar ten dele waar. Jaap had de laatste pol maar een paar procent. Ik weet zeker dat hij de volgende meer heeft. Enkel en alleen omdat hij nu met H en L speelt.
Misschien, zou kunnen. Maar zou het ook kunnen dat de streamers Jaap nu weer leuk vinden omdat hij met Huub en Lieke speelt?
pi_53961277
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:02 schreef KimiK het volgende:

[..]

Bedoel je zijn binnenkomst waar hij Huub een duw gaf waardoor die zijn vinger brak en wist te vertellen dat hij beetje bij beetje de procenten van Huub zijn popoll af zou snoepen???
Ondermeer, Huub ving overigens aan met fysiek contact. Dennis reageerde fel, Huub liep achteruit en viel over dat blok. Maar dat is maar één van de momenten in die eerste week waarbij hij toonde wel karakter te hebben.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 03:05:16 #285
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53961281
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, een slecht speler. Maar als je denkt dat hij geen vent is, dan moet je gewoon even de eerste week voor je geest halen. Die momenten dat hij fysieke attacks van Huub vol aanging. Dat vond ik absoluut niet laf.

Al met al wel een foute cast, dat dan weer wel.
Ben ik met je eens... soms zelfs verbaal sterk. Maar hij had al gauw z'n kruit verschoten...
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 03:05:22 #286
84524 Morwen
I got life
pi_53961282
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik neem inderdaad de meeste kijkers absoluut niet serieus. Zes tegen twee is verwerpelijk, het hele land in rep en roer. Maar.....het is alleen verwerpelijk als H en L slachtoffer zijn. Bij Dennis, zes of zeven tegen één, zitten de meeste kijkers te kwijlen van genot. Hoe kan ik dat nu toch serieus nemen.
6 of 7? Ik zag drie kleutertjes een beetje zingen. Ja, dat is ècht erg.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_53961285
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:04 schreef KimiK het volgende:

[..]

Misschien, zou kunnen. Maar zou het ook kunnen dat de streamers Jaap nu weer leuk vinden omdat hij met Huub en Lieke speelt?
Jaap voelt zich ook meer thuis bij H en L, dat is wel zeker. Maar Jaap is nog steeds dezelfde Jaap met dezelfde streken. Dat verschuivingen vind ik dan erg raar in de pol. Het heeft meer te maken met de connectie met H en L en nog meer met H. Iedereen die met H speelt scoort hoog, tegen hem scoort laag.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 03:06:37 #288
84524 Morwen
I got life
pi_53961287
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:04 schreef KimiK het volgende:

[..]

Joh.
Only Human
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 03:06:49 #289
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_53961288
quote:

[..]

Het grote verschil is : Kleren van Lieke scheuren of blup, blup, blupperdieblup zingen aan de rand van z'n bed .....
Keep the Sunny Side Up
pi_53961289
quote:

[..]

eigenlijk moeten wij jou ook niet serieus nemen....zeker gezien je naam....maar ja, een beetje discussie is ook wel leuk. Dat de 6-2 alleen verwerpelijk is als H en L het slachtoffer zijn is gelul. Die situaties van toen waren een stuk extremer dan wat er nu gebeurd met Dennix. Tot nu toe heeft Dennix volgens mij slechts twee echte groepsdiscussies gehad waarop de aanval op hem was, verder zijn het wat kleine bashes die voornamelijk vanuit H/L/J en soms B komen.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 03:07:12 #291
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53961292
quote:

[..]

Omdat dennix het verdient en L & H niet
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_53961294
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:05 schreef Morwen het volgende:

[..]

Als het maar lang genoeg duurt, dag in dag uit, dan breek je vanzelf. Dan wordt het heel erg. Een druppel uit een kraan op je hoofd voel je niet. Ga maar eens een paar uur met je hoofd onder een druppelende kraan staan. Je hooft spat uiteen. Zoiets dus...
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 03:08:24 #293
84524 Morwen
I got life
pi_53961297
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jaap voelt zich ook meer thuis bij H en L, dat is wel zeker. Maar Jaap is nog steeds dezelfde Jaap met dezelfde streken. Dat verschuivingen vind ik dan erg raar in de pol. Het heeft meer te maken met de connectie met H en L en nog meer met H. Iedereen die met H speelt scoort hoog, tegen hem scoort laag.
Goed tegen kwaad, what else is new?
Only Human
pi_53961298
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ondermeer, Huub ving overigens aan met fysiek contact. Dennis reageerde fel, Huub liep achteruit en viel over dat blok. Maar dat is maar één van de momenten in die eerste week waarbij hij toonde wel karakter te hebben.
zou niet best zijn als je alleen karakter kan tonen door fel/agressief te zijn...maar zo te zien heb jij die mening wel.
pi_53961299
quote:

[..]

Ik vind agressie nou niet echt karakter tonen, of het daarbij om Huub of Nix of Brain of wie dan ook gaat. Ik vind Huub alleen een betere speler omdat hij verbaal erg sterk is en in de meeste gevallen erg open en eerllijk is.
pi_53961301
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:06 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

eigenlijk moeten wij jou ook niet serieus nemen....zeker gezien je naam....maar ja, een beetje discussie is ook wel leuk. Dat de 6-2 alleen verwerpelijk is als H en L het slachtoffer zijn is gelul. Die situaties van toen waren een stuk extremer dan wat er nu gebeurd met Dennix. Tot nu toe heeft Dennix volgens mij slechts twee echte groepsdiscussies gehad waarop de aanval op hem was, verder zijn het wat kleine bashes die voornamelijk vanuit H/L/J en soms B komen.
Wat dacht van totale isolatie en niet gepikt worden binnen een groep? Je eigen vriendin die de benen neemt als hij weer eens onder vuur ligt of er het zwijgen toe doet?
pi_53961304
quote:

[..]

Dennis begon door Lieke bij haar nek te grijpen....
pi_53961305
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 03:05 schreef Morwen het volgende:

[..]

dinsdag 16 oktober 2007 @ 03:09:53 #299
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53961307
quote:

[..]

Goh vraag ik me toch af hoe hij in deze positie is gekomen.... zo zit ie in een groep van 5 en nu staat ie zo goed als alleen.... en dan heb ik ook nog het idee dat Nadia hem daaruit moet redden.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 03:10:17 #300
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_53961308
Het sukkeltje is weer aan het fluisteren (dit is geen sexbeurt)

Keep the Sunny Side Up
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')