abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53961194
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 02:45 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Wat mij betreft maak jij een denkfout
Dennix roept alles zelf op zich af
Precies, en Huub en Lieke hebben niet alleen een fysieke maar ook metale bash gehad van die 5, ze zijn beiden alleen enorm veel sterker dan Nada en Nix.
pi_53961195
Van mij mag Brian er nog steeds als eerste uit....zelfs nog voor Dennis...hij doet niets, is net als Dennis een laffe speler....maar met Dennis heb ik nog enige sympathie, omdat die gewoon door Nadia op een walgelijke manier te kijk is gezet...terwijl ze een relatie hadden.
Hangplek voor vrije gedachten
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 02:48:31 #253
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_53961198
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Als je dat vindt, dan maak je wat mij betreft een denkfout. Dennis is weken en wekenlang het pispaaltje geweest. Eingelijk alleen die paar weken met Jaap was hij gevrijwaard van ellende. En al die tijd heeft hij er alleen voor gestaan. De laatste twee weken 6 tegen 1. Tot overmaat van ramp steekt ook Nadia hem een mes in de rug. Dat tikt door.....Mentaal bashen is misschien nog veel zwaarder dan fysiek. Ook al omdat het langer door gaat.

Hij is geen goed DGK speler,maar als mens heb ik bewondering voor het in toom houden van zijn agressie, zijn geduld met Nadia en het feit dat hij Huub en Brian niet op hun muil heeft getimmerd.
Hij zou nooit iemand zo maar op zijn bek slaan. Dat zit niet in hem
Hij kan nog zo veel mooie verhaaltjes ophangen over zijjn woeste aard, maar die heeft hij niet.
Dennix voelt zich krachtig als hij achter een persoon, en het liefst een hele groep staat.
Anders durft hij niets, niet in de kooi en ook niet buiten de kooi.
Dat verhaal over het ingooien van die raam bevestigd dat ook. Een raam bij iemand ingooien, en dan hard weglopen durft de grootste kwezel. En dat is Dennix zijn meest agressieve daad
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_53961200
quote:

[..]Eigenlijk alleen die paar weken met Jaap was hij gevrijwaard van ellende.
Vanaf het moment dat Dennis de villa binnen stapte nam Jaap hem al onder zijn hoede.
pi_53961202
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 02:47 schreef KimiK het volgende:

[..]

Precies, en Huub en Lieke hebben niet alleen een fysieke maar ook metale bash gehad van die 5, ze zijn beiden alleen enorm veel sterker dan Nada en Nix.
Die, H en L, hadden elkaar, de streamers, de post, de vliegtuigen en ook regelmatig Jaap nog. Dennis had nooit echt iemand die hem volledig support gaf. Alleen Jaap voor een paar weken en dan ook alleen nog maar speltechnisch.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 02:50:08 #256
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53961207
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dacht ut niet. Tien keer meer reden om voor hem vliegtuigen te laten vliegen dan voor H en L. Niet omdat hij een goede speler is, wel omdat ik hem taai en sterk vind en ook nog eens zichzelf in bedwang weet te houden.
idd, als ik dennix was had ik mezelf allang door me kop geschoten.
sterk van m
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_53961212
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 02:48 schreef Clank het volgende:

[..]

Vanaf het moment dat Dennis de villa binnen stapte nam Jaap hem al onder zijn hoede.
Nee joh, de eerste weken stond hij op zichzelf. Jaap liet het gewoon begaan. Daarna een paar weken dat Jaap tussen hem en H en L in stond, alles doorbriefde voor de show, daarna een paar weken echt met Dennis. Ik denk maximaal drie.
pi_53961214
quote:

[..]

Als je dat vindt, dan maak je wat mij betreft een denkfout. Dennis is weken en wekenlang het pispaaltje geweest. Eingelijk alleen die paar weken met Jaap was hij gevrijwaard van ellende. En al die tijd heeft hij er alleen voor gestaan. De laatste twee weken 6 tegen 1. Tot overmaat van ramp steekt ook Nadia hem een mes in de rug. Dat tikt door.....Mentaal bashen is misschien nog veel zwaarder dan fysiek. Ook al omdat het langer door gaat.

Hij is geen goed DGK speler,maar als mens heb ik bewondering voor het in toom houden van zijn agressie, zijn geduld met Nadia en het feit dat hij Huub en Brian niet op hun muil heeft getimmerd.
Welke studie heb jij gedaan ? overdrijvings-kunde ? kom op zeg, weken en wekenlang het pispaaltje ? dat heeft ie helemaal aan zichzelf te danken omdat ie te laf is om ergens als een vent op te reageren, maar dat is absoluut geen zwaar bashen. Nu pas sinds zo'n 2 weken wordt ie wat harde aangepakt maar het is nog altijd een stuk minder dan wat bijvoorbeeld destijds Eric en later ook Lieke (en Huub) over zich heen kregen. De 6 tegen 1 is nu ook veel minder dan destijds tegen Lieke en Huub want toen had de groep van 5 echt dagelijks een groepsgepsrek over bash-aanvallen richting Lieke en Huub.
Dat Nadia een mes in de rug steekt is zegt veel over Nadia, maar heeft Dennix desondanks ook weer aan zichzelf te danken want hij laat het gewoon gebeuren.
Mentaal bashen is inderdaad zwaarder (zeker als je zo'n watje als Dennix bent) maar daarnaast ook de enige optie aangezien fysiek niets meer mag.

Het is inderdaad knap hoe die zijn agressie in toom weet te houden en dat siert hem dan misschien nog enigzins maar verder laat ie ook geen ene fuck zien.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 02:51:16 #259
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53961215
quote:

[..]

Als je dat vindt, dan maak je wat mij betreft een denkfout. Dennis is weken en wekenlang het pispaaltje geweest. Eigenlijk alleen die paar weken met Jaap was hij gevrijwaard van ellende. En al die tijd heeft hij er alleen voor gestaan. De laatste twee weken 6 tegen 1. Tot overmaat van ramp steekt ook Nadia hem een mes in de rug. Dat tikt door.....Mentaal bashen is misschien nog veel zwaarder dan fysiek. Ook al omdat het langer door gaat.

Uit lafheid....
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 02:51:29 #260
38396 mazaru
pi_53961216
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Die, H en L, hadden elkaar, de streamers, de post, de vliegtuigen en ook regelmatig Jaap nog. Dennis had nooit echt iemand die hem volledig support gaf. Alleen Jaap voor een paar weken en dan ook alleen nog maar speltechnisch.
Dat heet respect krijgen, en respect dwing je af.
Het is onmogelijk voor Dennix om respect af te dwingen, want daar heb je een ander karakter voor nodig.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 02:54:03 #261
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53961226
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 02:51 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dat heet respect krijgen, en respect dwing je af.
Het is onmogelijk voor Dennix om respect af te dwingen, want daar heb je een ander karakter voor nodig.
Respect dwing je niet af, dat verdien je
of niet
pi_53961228
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 02:50 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Welke studie heb jij gedaan ? overdrijvings-kunde ? kom op zeg, weken en wekenlang het pispaaltje ? dat heeft ie helemaal aan zichzelf te danken omdat ie te laf is om ergens als een vent op te reageren, maar dat is absoluut geen zwaar bashen. Nu pas sinds zo'n 2 weken wordt ie wat harde aangepakt maar het is nog altijd een stuk minder dan wat bijvoorbeeld destijds Eric en later ook Lieke (en Huub) over zich heen kregen. De 6 tegen 1 is nu ook veel minder dan destijds tegen Lieke en Huub want toen had de groep van 5 echt dagelijks een groepsgepsrek over bash-aanvallen richting Lieke en Huub.
Dat Nadia een mes in de rug steekt is zegt veel over Nadia, maar heeft Dennix desondanks ook weer aan zichzelf te danken want hij laat het gewoon gebeuren.
Mentaal bashen is inderdaad zwaarder (zeker als je zo'n watje als Dennix bent) maar daarnaast ook de enige optie aangezien fysiek niets meer mag.

Het is inderdaad knap hoe die zijn agressie in toom weet te houden en dat siert hem dan misschien nog enigzins maar verder laat ie ook geen ene fuck zien.
Fysiek mag niet meer he. Ik vond Dennis in aanvang goed. Hij ging geen meter aan de kant voor Huub. Hij vloog er vol in. Daarna, na het verbieden van enig contact, was het gedaan met Dennis. Hij is geen goed DGK speler, dat onderken ik, maar als mens staat hij bij mij redelijk hoog. Ik denk dat het minder een watje is dan mensen denken. Hij laat zichzelf niet gaan voor de camera, laat niet zichzelf open en bloot zien voor streamers. Dat maakt dat hij niet geliefd is. Geen goed speler dus. Maar absoluut geen slecht persoon wat mij betreft.
pi_53961229
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dennis had eerst Jaap (of dat speltechnisch was maakt niet uit) waar hij zich achter kon verschuilen en toen Jaap wegging kon hij zich achter Nada verschuilen. Dat is voor zijn gevoel pas vandaag verandert omdat Nada een 'eind achter hun relatie' heeft gezet. Hij is gewoon een zwakke speler, niets meer en niets minder.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 02:55:57 #264
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53961233
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 02:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Fysiek mag niet meer he. Ik vond Dennis in aanvang goed. Hij ging geen meter aan de kant voor Huub. Hij vloog er vol in. Daarna, na het verbieden van enig contact, was het gedaan met Dennis. Hij is geen goed DGK speler, dat onderken ik, maar als mens staat hij bij mij redelijk hoog. Ik denk dat het minder een watje is dan mensen denken. Hij laat zichzelf niet gaan voor de camera, laat niet zichzelf open en bloot zien voor streamers. Dat maakt dat hij niet geliefd is. Geen goed speler dus. Maar absoluut geen slecht persoon wat mij betreft.
Dat vind ik eigenlijk van niemand. Behalve dhdngmw.....
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 02:55:58 #265
38396 mazaru
pi_53961234
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 02:54 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

of niet
Je verdient respect door de acties die je maakt.
pi_53961235
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 02:51 schreef akveor het volgende:

[..]

Uit lafheid....
Ik vind hem niet laf. Eerder vind ik dat hij een enorm sterk karakter heeft doordat hij zich voor de camera en heel Nederland niet bloot geeft en dingen voor zichzelf houdt. Dat komt slecht over bij de kijkers, ik vind het wel knap dat hij niet breekt.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 02:56:33 #267
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_53961237
quote:

[..]

.......

en het feit dat hij Huub en Brian niet op hun muil heeft getimmerd.
Na die 5 boetes werd Huub een beetje te duur voor hem. En Brian is te sterk, dat durft het sukkeltje niet !
Keep the Sunny Side Up
pi_53961241
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 02:54 schreef KimiK het volgende:

[..]

Dennis had eerst Jaap (of dat speltechnisch was maakt niet uit) waar hij zich achter kon verschuilen en toen Jaap wegging kon hij zich achter Nada verschuilen. Dat is voor zijn gevoel pas vandaag verandert omdat Nada een 'eind achter hun relatie' heeft gezet. Hij is gewoon een zwakke speler, niets meer en niets minder.
Je mist echt de eerste maanden. Hij stond er in werkelijkheid alleen voor. Jaap liet het gewoon gaan ook al zei hij met Dennis te spelen.
pi_53961242
quote:

[..]

zou kunnen, want in real life kennen we hem inderdaad niet. Wij streamers beoordelen hem inderdaad
op wat we van hem zien in de kooi.....en dat zijn geen mooie beelden. Maar als je hem zo bezig ziet kan ik me toch niet voorstellen dat ie in het echte leven wel een echte vent is. Dan zou die nu wel meer uitstralen.....maar zelfs mijn dode goudvis straalt nog meer uit op dit moment.
pi_53961243
quote:

[..]

hij is ook geen slecht persoon, hij is een mega sukkel!
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 02:58:12 #271
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53961246
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 02:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nee joh, de eerste weken stond hij op zichzelf. Jaap liet het gewoon begaan. Daarna een paar weken dat Jaap tussen hem en H en L in stond, alles doorbriefde voor de show, daarna een paar weken echt met Dennis. Ik denk maximaal drie.
Precies.... en als Jaap hem die steun, in opdracht van achter, niet had gegeven was ie binnen die 3 weken al weg geweest. Zoals ik had voorspeld. Hij was nix, is nix, en wordt nix....
Op dinsdag 16 oktober 2007 02:54 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

of niet
Dat is maar ten dele waar. Jaap had de laatste pol maar een paar procent. Ik weet zeker dat hij de volgende meer heeft. Enkel en alleen omdat hij nu met H en L speelt.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 03:00:19 #273
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53961257
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je mist echt de eerste maanden. Hij stond er in werkelijkheid alleen voor. Jaap liet het gewoon gaan ook al zei hij met Dennis te spelen.
Komt door die arrogante rotkop
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 03:00:19 #274
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53961258
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 02:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik vind hem niet laf. Eerder vind ik dat hij een enorm sterk karakter heeft doordat hij zich voor de camera en heel Nederland niet bloot geeft en dingen voor zichzelf houdt. Dat komt slecht over bij de kijkers, ik vind het wel knap dat hij niet breekt.
Nog even en je geeft de kijkers de schuld dat het nu zo slecht met nix gesteld is.
Bijna alle bewoners kotsen nix uit en dat heeft niets met kijkers te maken. Sterker nog nix was er van overtuigd dat ie het juist goed deed bij de kijkers.
Op dinsdag 16 oktober 2007 02:57 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

zou kunnen, want in real life kennen we hem inderdaad niet. Wij streamers beoordelen hem inderdaad
op wat we van hem zien in de kooi.....en dat zijn geen mooie beelden. Maar als je hem zo bezig ziet kan ik me toch niet voorstellen dat ie in het echte leven wel een echte vent is. Dan zou die nu wel meer uitstralen.....maar zelfs mijn dode goudvis straalt nog meer uit op dit moment.
Ja, een slecht speler. Maar als je denkt dat hij geen vent is, dan moet je gewoon even de eerste week voor je geest halen. Die momenten dat hij fysieke attacks van Huub vol aanging. Dat vond ik absoluut niet laf.

Al met al wel een foute cast, dat dan weer wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')