Klinkt heel simpel maar deste doeltreffender.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:22 schreef zoalshetis het volgende:
ts... een zoentje kan geen kwaad. is niet veel meer speekseloverdracht dan met iemand hard praten als de muziek vol staat.
en als je er echt mee zit. niet meer doen!
je bent gewoon een sletquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:22 schreef michelle03 het volgende:
ik heb een vriend, nog niet zo lang maar ik hou echt van hem, maar ik heb zaterdag na het uitgaan met een ander gekust, gewoon een vriend van me. Dit kwam omdat ik echt dronken was en ik weet ook niet meer wat er gebeurde. Het was echt maar heel even ik besefte gelukkig meteen dat dit echt niet kon. Er waren ook geen gevoelens of iets bij en ik snap echt niet waarom ik dat heb gedaan
Ik vind het echt verschrikkelijk en voel me heel erg schuldig. Ik weet nu niet wat ik moet doen, ik durf het hem niet te vertellen en niemand niet. Je denkt misschien het is maar een kus maar ik vind het zo erg. Ik wil het hem wel vertellen maar weet niet hoe hij dan reageert..
ouwe wat doe jij dom?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:47 schreef Linkmiegel het volgende:
ben je al gedumpt hoertje?
ik las net dat je 15 bent.. valt nog mee dat je niet door hem geneukt bent voor een breezer
Nee, dan komt de BrEeZaH-generatie met hun logica:quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:55 schreef MouzurX het volgende:
Mensen die het normaal vinden om te zoenen met anderen wanneer je een relatie hebt![]()
whats next
orale seks is normaal ookal heb je een relatie ?![]()
voel je je aangesproken? mongooltje!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:53 schreef Shabnam het volgende:
[..]
ouwe wat doe jij dom?
als je met iemand zoent ben je meteen hoer als je relatie hebt![]()
sukkeltje
en dat jij op die meisjes valt die voor een breezertje neuken kunnen wij niks aan doen![]()
en ik denk dat het zieliger is om iemand een breezer te geven om te neuken dan een breezer te vragen![]()
maare latur en succes met je breezertjes kopen![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, dan komt de BrEeZaH-generatie met hun logica:
Orale sex is geen sex!![]()
precies wat ik denkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:56 schreef Scorpie het volgende:
Vrouwen die in een relatie zitten en dan zoenen met anderen
Vrouwen die nog niet zo lang een relatie hebben en gelijk van diegene houden
Breezahs![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:57 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
voel je je aangesproken? mongooltje!
vreemdgaan is voor hoeren en sletten ja. als je dat niet zelf ziet zit er een steekje los.
kutuser ga eens snel dood
oh en waar baseer je dat op? kneusjequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:45 schreef Shabnam het volgende:
[..]
vreemdgaan is niet voor hoeren...
dat is voor mensen die wel meer dan 1 persoon kunnen krijgen in 1 jaar.. niet zoals jij dus
en af en toe welleens een lolletje willen hebben
volgens mij voel jij je aangevallen omdat jij het nooit had kunnen doen, omdat jij 1 keer per jaar de kans krijgt om met iemand te zoenen xD
Dus als jij een vriendin heb mag zij zoenen met anderen ?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:45 schreef Shabnam het volgende:
[..]
vreemdgaan is niet voor hoeren...
dat is voor mensen die wel meer dan 1 persoon kunnen krijgen in 1 jaar.. niet zoals jij dus
en af en toe welleens een lolletje willen hebben
volgens mij voel jij je aangevallen omdat jij het nooit had kunnen doen, omdat jij 1 keer per jaar de kans krijgt om met iemand te zoenen xD
úhmm.. ik een vriendin?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:32 schreef Hijacking het volgende:
[..]
Dus als jij een vriendin heb mag zij zoenen met anderen ?
Mocht jouw gebruikersnaam jouw echte naam zijn is er weer een vooroordeel bevestigd![]()
geregistreerd op: woensdag 6 december 2006 @ 15:45quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:24 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
oh en waar baseer je dat op? kneusje
alsof jij weet hoeveel relaties/scharrels heb gehad
je weet waarschijnlijk niet wat een relatie inhoudt he? trouw zijn enzo.. wil je rondsletten neem dan geen relatie. dan kan je iedereen pakken die je wil.. playertje![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:19 schreef Shabnam het volgende:
[..]
úhmm.. ik een vriendin?
ik ben en blijf nog steeds geen lesbie ofzo![]()
maar leuk dat je het denk![]()
enne vooroordelen.... racist![]()
wat is er mis met zijn gegevens?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:22 schreef Shabnam het volgende:
[..]
laatste bezoek: 2 uur, 28 minuten geleden.
aantal posts: 1980 (gemiddeld 7 per dag)
hahhaa![]()
bij jouw is het nog ergerquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:30 schreef MASD het volgende:
[..]
wat is er mis met zijn gegevens?of moet ik mij zorgen maken?
oke vica versa jij hebt een vriendje en als die vreemd gaat vind je dit niet ergquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:19 schreef Shabnam het volgende:
[..]
úhmm.. ik een vriendin?
ik ben en blijf nog steeds geen lesbie ofzo![]()
maar leuk dat je het denk![]()
enne vooroordelen.... racist![]()
waar slaat dat opquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:33 schreef MouzurX het volgende:
shabnam ga nou maar gewoon lekker rondneuken en hiv krijgen![]()
uhmm.. ik kan even slapen maar waar heb ik gezegd dat ik dat niet erg vind?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:40 schreef Hijacking het volgende:
[..]
oke vica versa jij hebt een vriendje en als die vreemd gaat vind je dit niet erg
verder probeer ik zo min mogelijk vooroordelen te hebben over mensen maar als het soms bevestigd word is dit lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |