quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:37 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Slet
zou wel dom zijn als ze dan hier onder michelle komt postenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:36 schreef Biefstuk het volgende:
Mijn vriendin heeft Michelle.
En die had zaterdag een feestje.
En nee ik lieg niet
Wat is er zo bijzonder aan 3 negerlullen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:27 schreef P0rt0 het volgende:
Imho kan je nooit vreemdgaan als je daadwerkelijk om iemand geeft. Drank of geen drank, jij verlangt gewoon naar 3 negerlullen en niet naar je vriend
![]()
't zijn dr 3 meer dan dat ze zelf heeftquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan 3 negerlullen?
je houdt echt van hem, maarquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:22 schreef michelle03 het volgende:
ik heb een vriend, nog niet zo lang maar ik hou echt van hem, maar ik heb zaterdag na het uitgaan met een ander gekust, gewoon een vriend van me. Dit kwam omdat ik echt dronken was en ik weet ook niet meer wat er gebeurde. Het was echt maar heel even ik besefte gelukkig meteen dat dit echt niet kon. Er waren ook geen gevoelens of iets bij en ik snap echt niet waarom ik dat heb gedaan
Ik vind het echt verschrikkelijk en voel me heel erg schuldig. Ik weet nu niet wat ik moet doen, ik durf het hem niet te vertellen en niemand niet. Je denkt misschien het is maar een kus maar ik vind het zo erg. Ik wil het hem wel vertellen maar weet niet hoe hij dan reageert..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |