22 inclquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Inderdaad, wat Nachtdier zegt klopt, 22 euro incl verzendkosten is de grens van de douane.
Ik geloof dat de heffing dan gewoon het BTW tarief is, maar zeker weten doe ik het niet(kijk eens op de website van de douane zou ik zeggen)
Vezenden weet ik niet, als ik dingen bestel is het er vaak binnen 2 weken, maarja in het veleden behaalde resultaten...
Heb je wel gekeken naar hoeveel procent positieve feedback deze verkoper gehad heeft?
Dat wil namelijk nog wel eens wisselen, dus ik zou daar even opletten
En de Sellers Standard International Rate betekend dat dat zijn standaard tarief is voor internationale verzendingen.
Waarschijnlijk 'surface' verzending per schip. Dan kun je er wel (op zijn minst) een paar weken op gaan zitten wachten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:06 schreef MikeLowrey het volgende:
[..]
22 incldeze is 33 incl
![]()
Maar ok, Feedback zit wel snor alleen verzendkosten zijn 11 euro is dat niet een beetje cheap? Is de kans dan groter dat ik word gepakt?
Ik meestal niet. Alleen wel eens met apparatuur. Kleding is er altijd gewoon doorheen gekomen. Zelfs als er nog labels aan hingen...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:11 schreef Katseviool het volgende:
Laat er gewoon groot gift opschrijven, heb je de minste kans.. en heb zelf al genoeg vanuit VS besteld en nog nooit problemen met douane gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |