Christenzielen wat een irritante icon heb jij. Als je zo weg bent delete ik je post, k?quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:37 schreef snarfbreda het volgende:
Spam!
Please...quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Christenzielen wat een irritante icon heb jij. Als je zo weg bent delete ik je post, k?
Als je daar gelukkiger van word!quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Christenzielen wat een irritante icon heb jij. Als je zo weg bent delete ik je post, k?
Helemaal vooraan de trein, achteruit, bij het raam.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Zag je me wel? Jij zat natuurlijk liever in de eerste klas.
Ik heb zaterdag 2 struisvogels zien neuken!quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:33 schreef Litso het volgende:
Seks met kuikens.
Ik kan alleen maar *block images from forum.fok.nlquote:
Oeh, ik heb wel eens emoes zien neuken.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag 2 struisvogels zien neuken!![]()
Ik hou niet van praten met mensen in de trein. Behalve met sommige collega's, maar dan drinken we ook altijd bier en dat is lekker pauperig.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Helemaal vooraan de trein, achteruit, bij het raam.
Ja.. heb het niet gehaald helaas [afbeelding] Zat na utrecht bij 3 mensen, die er toen ze er achter waren dat ze in een stiltecoupé zaten, spontaan hun gesprek voortzetten in gebarentaal!![]()
Helemaal onderaan geen Adblock Image staan? Of gebruik je een andere extension?quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar *block images from forum.fok.nl
neh dankje
Het zag er ook bizar uit. Vooral omdat we er zo dichtbij stonden dat we ze aan konden raken!quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:58 schreef Litso het volgende:
[..]
Oeh, ik heb wel eens emoes zien neuken.
Ik was 8 en met mijn oom en tante in de dierentuin. Dan ben je echt op zo'n leeftijd dat je wel weet wat het is maar er níets mee te maken wil hebben. En mijn tante heel gebiologeerd
"Weet je wel wat ze aan het doen zijn?"
"eeh" *stamel stamel
"Oh ja? Wat dan? >)"
En dan met een rood aangelopen hoofd wat stamelen over paren
Sinds kort wéér, heb ik begrepen?quote:Vroeger was ik schattig.
Geen extensies hierquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Helemaal onderaan geen Adblock Image staan? Of gebruik je een andere extension?
Je kan er ook individuele bestanden mee blocken en daar gebruik ik hem alleen voor, irritante plaatjes enzo. *tubgirl*quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Geen extensies hier
Nouja, IETab, Fasterfox, webdeveloper en del.icio.us. Maar geen adblock enzo. Lekker belangrijk, die adsNooit zo'n last van gehad.
Tubgirls zijn nou juist zo leukquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan er ook individuele bestanden mee blocken en daar gebruik ik hem alleen voor, irritante plaatjes enzo. *tubgirl*
quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:24 schreef Janetje het volgende:
Grrrr.. heb ik net alles zo staan dat het past.. ik heb m'n bank nu klemgezet met de koelkast en een tafeltje ertussen. TV ervoor, bureau'tje op z'n plek.
Stuurt m'n huisbaas een mail.."Hoi Janet, in jouw kamer moet het stopcontact vervangen worden morgen, zet even je spullen aan de kant, dan kunnen we er gemakkelijk bij."
![]()
![]()
M'n bank staat voor het stopcontact.
Is'ie zo klein?quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:33 schreef Litso het volgende:
Seks met kuikens.
Dat kan je wel zeggen..quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:48 schreef JDude het volgende:
Is'ie zo klein?
laat ze zelf lekker die bank verplaatsen en terugzetten dan... gewoon zeggen dat je hem niet kan tillen omdat ie te zwaar voor je is.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen..Nou moet m'n bank op z'n kant ergens in een hoek, maar hoe dat weet ik niet, tenzij ik eerst m'n tv/bureau/koelkast moet verplaatsen en daar heb ik geen plek voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |