abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53948013
Nee, ik denk t niet. Maar wellicht heeft er iemand een prachtidee

Het zit zo; ik ben mn Fatboy zat. Ten eerste heeft ie per ongeluk buiten gelegen met kutweer en de kleur bevalt me ook niet meer maar dat is niet het ergste. Probleem is dat ie niet meer is schoon te krijgen.

Ik heb al flink gezocht maar het enige dat ik kan vinden is HG schoonmaakmiddel voor tuinmeubels maar ik weet nu al dat dat niet gaat werken...

Misschien zo'n hogedrukspuit in een carwash? Weet niet of ze daar tegen kunnen. Of kunnen die dingen wellicht geverfd worden? Lijkt me ook niet maar t is nylon en dat schijnt nogal goed te pakken, maar met welke verf?

Iemand een idee?

je hoeft niet te komen met antwoorden als "dat wordt een nieuwe hoes kopen". Dat weet ik al, wil ik ook gaan doen maar wellicht dat iemand hier toch nog een goedkoper alternatief heeft
pi_53948079
Wie legt z'n motor dan ook buiten. Die hoort netjes in de garage.
Eigen brokjes eerst.
  maandag 15 oktober 2007 @ 13:56:13 #3
168105 Just_somebody
Back by dope demand
pi_53948092
"dat wordt een nieuwe hoes kopen"
pi_53948099
quote:
Schoonmaken:

De fatboy is gemaakt van een praktische en gemakkelijk schoon te maken nylon materiaal met een speciale coating. U kunt de fatboy schoonmaken met water en zeep. Dit is normaal gesproken genoeg. Hele vieze delen kunt u reinigen met HG cleaner voor tuinmeubelen, verkrijgbaar o.a. bij de Gamma of Praxis.

Hoe weet je nou al dat dat niet gaat werken
  maandag 15 oktober 2007 @ 13:57:33 #5
168105 Just_somebody
Back by dope demand
pi_53948115
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 13:55 schreef Bushmaster het volgende:
Wie legt z'n motor dan ook buiten. Die hoort netjes in de garage.
Ook een goeie!!!
  maandag 15 oktober 2007 @ 14:08:08 #6
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_53948306
What's a fatboy?
je laat je kids niet buiten liggen, dus een vet kind zal het wel niet zijn...
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  maandag 15 oktober 2007 @ 14:23:30 #7
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_53948600
Zitten zeker vlekken in die je vriendinnetje niet mag zien
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 15 oktober 2007 @ 14:40:16 #8
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_53948857
Oh... Gewoon een oversized hangmat? ofzo?

Edit: zie net ook gewoon kussen variaties?!

Vaag ding .
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_53953040
Onder welke steen heb jij gelegen? Fatboy is de meest bekende zitzak ter wereld, zo ongeveer. En heeft intussen ook heel wat andere modellen, zoals een poef, hondenkussens en een hangmat.
I had a signature once. It was awful.
pi_53955326
quote:
Misschien zo'n hogedrukspuit in een carwash? Weet niet of ze daar tegen kunnen. Of kunnen die dingen wellicht geverfd worden? Lijkt me ook niet maar t is nylon en dat schijnt nogal goed te pakken, maar met welke verf?
Goeie vraag, ik heb een oranje fatboy, maar wil 'm eig rood of zwart hebben, dat vloekt namelijk niet met m'n inrichting, heb alleen geen idee hoe dat zou moeten.
Scheren is voor schapen!
pi_53961588
Kun je de vulling er niet uithalen en dan de hoes wassen en daarna verven in de wasmachine ?
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:49:15 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53962330
Volgens mij kan je de hoezen iig niet verven met het standaard spul waar je kleding mee verft.
Dat pakt namelijk niet op synthetische materialen.
Ik heb nu een aantal keer dingen geverfd en bij de meeste dingen blijven de naadjes vaak in de originele kleur omdat dat geen katoen oid erg, maar er nylon doorheen zit.

Ik zou, voor je dat wil gaan doen, eerst even contact op nemen met de fabrikant, mss hebben die tips.
pi_53965658
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 06:25 schreef BeejEm het volgende:
Kun je de vulling er niet uithalen en dan de hoes wassen en daarna verven in de wasmachine ?
De vulling moet er sowieso uit ja, daarvoor ben ik op zoek naar 500L zakken en die heb ik inmiddels gevonden Maar die dingen mogen eigenlijk de wasmachine niet in dacht ik. Nou gaat dat sowieso niet passen maar ik zou m naar een wasserette kunnen brengen. Ik denk dat t probleem de PVC coating is die er overheen zit...

Ik ga dan eerst idd maar ff met Fatboy bellen maar ik dacht misschien zitten er hier in K&W wat professionals uit de kunstof-industrie De zak zelf is namelijk van nylon met daar overheen een PVC coating. Maar ik kan ook nergens iets vinden over een eventuele verf voor een PVC coating dan wel nylon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')