super fan ... maar helaas geen kaarten kunnen krijgen ..quote:Op donderdag 18 december 2008 23:47 schreef theclansman het volgende:
kom nou mensen er moeten hier meer anouk fans zijn om dit topic een beetje in leven te houden.
tis verdomd de beste zangeres van nederland.
hup kick omhoog met dit topic
Meldt, met zijn 6-enquote:Op maandag 8 juni 2009 10:25 schreef Raantje het volgende:
Ik meld me ook weer ff..! 5 juli naar het Westerpark in Amsterdam, gaan er meer mensen??
Ga ik thuis ff luisterenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:08 schreef Mip1988 het volgende:
wat vindt men van Today? eerste nummer van d'r nieuwe album
mij valt het nogal tegen helaas![]()
In eerste instantie niet echt mijn ding. Maar misschien als ik het een keer of 10 gehoord heb, dat ik er wel aan wen. Hoewel, doorgaans ben ik direct voor de bijl bij liedjes van Anouk.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:08 schreef Mip1988 het volgende:
Ik gaquote:Op maandag 8 juni 2009 10:25 schreef Raantje het volgende:
Ik meld me ook weer ff..! 5 juli naar het Westerpark in Amsterdam, gaan er meer mensen??
Nee, is al een paar weken uitverkochtquote:Op maandag 8 juni 2009 17:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Zijn er nog kaarten voor 5 juli?
Waar kan ik het vindenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:08 schreef Mip1988 het volgende:
Jammer. Eens kijken of ik via andere wegen er nog aan kan komenquote:
Hebbesquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hebbes![]()
Lekker stevig Anouk nummer
Het lijkt eerder wat ouder werk dan haar nieuwste
Wat vinden we trouwens van haar tattoo, om er ff een plaatje in te gooien...
[ afbeelding ]
't Is best een aardig nummer van Voicst, alleen jammer dat Anouk het zingt.quote:Op maandag 8 juni 2009 11:08 schreef Mip1988 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |