Dan zat je vlak bij mij, ik zat op rij 8, en wij roken ook de hele tijd die wiet, we hebben nog staan zoeken naar degene die het rooktequote:Op zondag 30 maart 2008 15:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]
![]()
Maar wij waren inderdaad snel, mede door de supergoede inzet van de vele pendelbussen van en naar Gelredome/station Arnhem![]()
Ik zat op de zuid-tribune, achter een hele vervelende rare vent die 100x drinken of weetikhetwat ging halen en iedereen weer moest aanstoten, en joints zitten roken enz.
Ik vond Postmen niks aan, maar het is dan ook mijn muzieksmaak niet, hij deed het op zich wel leuk hoor, maar al dat rappen vind ik niks.
Had gehoopt dat Anouk wel mee zou doen in Downhill!
Maar oh nogmaals, wat een geweldig wijf is Anouk, echt superzuiver heeft ze gezongen, ik vond het echt betoverend heerlijk!
stond op veld ma daar rook je het ook (stonden 3 stoere jonkies achter ons die net droog achter de oortes waren )quote:Op zondag 30 maart 2008 17:58 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Dan zat je vlak bij mij, ik zat op rij 8, en wij roken ook de hele tijd die wiet, we hebben nog staan zoeken naar degene die het rookte
quote:Op zondag 30 maart 2008 17:58 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Dan zat je vlak bij mij, ik zat op rij 8, en wij roken ook de hele tijd die wiet, we hebben nog staan zoeken naar degene die het rookte
113 en 114 geloof ik dat we zaten. Ik ben dik en mijn vriendin had een groen vestje aanquote:Op maandag 31 maart 2008 19:54 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ik op rij 7, weet je jullie stoelnummers nog? Wij zatten op 132 en 133, de eerste twee stoelen aan de linkerkant van de trap van rij 7.
Haha dit is wel mega toevallig zeg!
Was net nog een stukje al te zien van concert bij RTL Boulevard, en mini interview met Anouk.
Ze lieten het eerste nummer zien wat ze deed, The Dark.
Echt leuke beelden, ben erg benieuwd naar de dvd!
prima vrouw heb je ...quote:Op maandag 31 maart 2008 20:24 schreef maedel het volgende:
Die dvd wil ik zeker ook. Ik verwacht dat het geluid daar beter is
En het was een mooie show en mijn vrouw koopt sowieso alle dvd's van Anouk
Dat ligt eraan op welke parkeerplaats je stond. Wij stonden op P8, een relatief kleine parkeerplaats, vlakbij de snelweg. Wij waren zo weg iigquote:Op woensdag 2 april 2008 01:12 schreef TheSorrow het volgende:
Mn zus is ook geweest met mn zwager, het was een drama om weg te komen op de parkeerplaats? Veel opgefokte lui zei zeEn ze zei dat het wel een goed concert was!
Ah, dankquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:48 schreef Evertjan het volgende:
zometeen op Ned 3 een complicatie van het concert :-) Begint om 22.00
Een complicatiequote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:48 schreef Evertjan het volgende:
zometeen op Ned 3 een complicatie van het concert :-) Begint om 22.00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |