abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57716378
Mooie recensie in de volkskrant.
Had ik al gezegd dat ik jaloers op jullie ben?
pi_57716523
Volkskrant Dat is toch die krant waar je alleen recensies voor mag schrijven als je voor 50 procent uit azijn bestaat Heb de recensie nog niet gelezen van Volkskrant hoor. Maar als ik de andere recensies mag geloven waren ze allemaal wel positief
pi_57718001
Gewoon ff lezen dan zonder eerst je vooroordelen te spuien?
pi_57718092
Die recensie klopt aardig goed hoor.
pi_57718159
Ben het eigenlijk wel met de recensie eens. Teveel ballads naar mijn mening. Maar goed, dat kan iemand anders zijn smaak wel zijn. Ik vond het achtergrondkoortje ook trouwens niks. Ik zag wel een bepaald publiek staan die waarschijnlijk wel van de ballads hielden; ik hou meer van de 'oude' rockende Anouk.. Het was een goed concert met een te gekke stem van de zangeres, maar ben geen een keer echt goed geraakt zeg maar.. waar ik dat in Ahoy wel had. En wat hierboven staat over die echo: inderdaad man, nu je het zegt, viel me ook op!!!
pi_57718707
quote:
Op zondag 30 maart 2008 15:42 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Maar wij waren inderdaad snel, mede door de supergoede inzet van de vele pendelbussen van en naar Gelredome/station Arnhem
Ik zat op de zuid-tribune, achter een hele vervelende rare vent die 100x drinken of weetikhetwat ging halen en iedereen weer moest aanstoten, en joints zitten roken enz.
Ik vond Postmen niks aan, maar het is dan ook mijn muzieksmaak niet, hij deed het op zich wel leuk hoor, maar al dat rappen vind ik niks.
Had gehoopt dat Anouk wel mee zou doen in Downhill!

Maar oh nogmaals, wat een geweldig wijf is Anouk, echt superzuiver heeft ze gezongen, ik vond het echt betoverend heerlijk!
Dan zat je vlak bij mij, ik zat op rij 8, en wij roken ook de hele tijd die wiet, we hebben nog staan zoeken naar degene die het rookte
Vivre
pi_57721999
quote:
Op zondag 30 maart 2008 17:58 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Dan zat je vlak bij mij, ik zat op rij 8, en wij roken ook de hele tijd die wiet, we hebben nog staan zoeken naar degene die het rookte
stond op veld ma daar rook je het ook (stonden 3 stoere jonkies achter ons die net droog achter de oortes waren )
pi_57738679
Om te beginnen: ik ben geen uitgesproken fan van Anouk. Vindt haar nummers wel leuk (zeker het stevigere werk), maar daar blijft het bij. Bij toeval konden we vorige week dinsdag kaarten overnemen van een collega die wegens privé-omstandigheden moest afhaken. Spontaan besloten om te gaan, dus.

Ik vond het een uitstekend optreden (vrijdag geweest):
de band speelde lekker strak, met hier en daar toch ruimte voor wat eigen inbreng. Petje af, aangezien het een jong collectief was dat nog maar weinig samen heeft gespeeld (repeteren is toch echt anders dan voor het echie op zo'n podium staan). MamAnouk zelf zong loepzuiver. Zowel in de rustige nummers als het rock-werk; zowel in de lage tonen als bij de uithalen. Ervaren als ze inmiddels is, weet ze goed hoe ze een maximaal podiumeffect moet creëeren.

PapAnouk in het voorprogramma verrastte mij zelfs volledig. Ik heb helemaal niets met rap of wat daarvoor moet doorgaan. En buiten Keizer Reggae Bob Marley heb ik ook erg weinig met die muziekstroming. Desondanks vond ik hetgeen Postman liet zien en vooral horen voor mijzelf een openbaring. Zelden een voorprogramma gezien dat zo professioneel aan de bak ging. Hulde!

Ik lees hierboven ook wat klachten over het geluid (echo) in het Gelredome. Dat is erg afhankelijk van de plek waar je zit/staat, heb ik al gemerkt bij eerdere concerten daar (Coldplay, Springsteen). Vrijdag stonden we op de veldvloer, zo'n meter of twintig van het podium en een beetje naar de zijkant. Prima geluid daar. Het blijft natuurlijk in eerste instantie een voetbalstadion. Het is niet gebouwd om op alle plekken een goede akoestiek te hebben.
"A man who views the world the same at 50 as he did at 20 has wasted 30 years of his life."- Muhammed Ali
  maandag 31 maart 2008 @ 16:29:37 #135
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_57739336
Over het geluid, ik zat tweede rang op een qua zicht echt geweldige plaats (vak 104). Het geluid vond ik echt ronduit ruk. Maar ik ben het met Mazeind eens, het is een voetbalstadion
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_57743851
quote:
Op zondag 30 maart 2008 17:58 schreef Strychnine het volgende:

[..]

ik op rij 7, weet je jullie stoelnummers nog? Wij zatten op 132 en 133, de eerste twee stoelen aan de linkerkant van de trap van rij 7.
Haha dit is wel mega toevallig zeg!

Was net nog een stukje al te zien van concert bij RTL Boulevard, en mini interview met Anouk.
Ze lieten het eerste nummer zien wat ze deed, The Dark.
Echt leuke beelden, ben erg benieuwd naar de dvd!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 31 maart 2008 @ 20:24:41 #137
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_57744608
Die dvd wil ik zeker ook. Ik verwacht dat het geluid daar beter is
En het was een mooie show en mijn vrouw koopt sowieso alle dvd's van Anouk
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_57747404
quote:
Op maandag 31 maart 2008 19:54 schreef Poppejans het volgende:

[..]

ik op rij 7, weet je jullie stoelnummers nog? Wij zatten op 132 en 133, de eerste twee stoelen aan de linkerkant van de trap van rij 7.
Haha dit is wel mega toevallig zeg!

Was net nog een stukje al te zien van concert bij RTL Boulevard, en mini interview met Anouk.
Ze lieten het eerste nummer zien wat ze deed, The Dark.
Echt leuke beelden, ben erg benieuwd naar de dvd!
113 en 114 geloof ik dat we zaten. Ik ben dik en mijn vriendin had een groen vestje aan
Vivre
pi_57772134
quote:
Op maandag 31 maart 2008 20:24 schreef maedel het volgende:
Die dvd wil ik zeker ook. Ik verwacht dat het geluid daar beter is
En het was een mooie show en mijn vrouw koopt sowieso alle dvd's van Anouk
prima vrouw heb je ...
pi_57772144
Mn zus is ook geweest met mn zwager, het was een drama om weg te komen op de parkeerplaats? Veel opgefokte lui zei ze En ze zei dat het wel een goed concert was!
† The 3 Kings †
pi_57772206
quote:
Op woensdag 2 april 2008 01:12 schreef TheSorrow het volgende:
Mn zus is ook geweest met mn zwager, het was een drama om weg te komen op de parkeerplaats? Veel opgefokte lui zei ze En ze zei dat het wel een goed concert was!
Dat ligt eraan op welke parkeerplaats je stond. Wij stonden op P8, een relatief kleine parkeerplaats, vlakbij de snelweg. Wij waren zo weg iig
pi_57772602

[ Bericht 57% gewijzigd door nagel72 op 02-04-2008 02:18:16 (grr lukt niet ) ]
pi_59184266
zometeen op Ned 3 een samenvatting van het concert :-) Begint om 22.00

edit lol

[ Bericht 22% gewijzigd door Evertjan op 06-06-2008 22:58:34 ]
  vrijdag 6 juni 2008 @ 22:18:54 #144
82136 Xennia
gekroond
pi_59185257
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:48 schreef Evertjan het volgende:
zometeen op Ned 3 een complicatie van het concert :-) Begint om 22.00
Ah, dank
pi_59185261
Dit hadden ze beter vlak voor de dvd-release uit kunnen zenden..
pi_59185366
Wat is ze toch super he,ga natuurlijk de dvd kopen
01-08-2008
  vrijdag 6 juni 2008 @ 22:27:33 #147
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_59185495
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:48 schreef Evertjan het volgende:
zometeen op Ned 3 een complicatie van het concert :-) Begint om 22.00
Een complicatie
Maar klinkt prima.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 6 juni 2008 @ 22:28:01 #148
3455 Helsie
Proud to be
pi_59185503
Zelfs als bezoeker van 'dit concert' in Antwerpen is dit toch erg leuk om terug te zien
Daar was ze veel beter natuurlijk, maar dat is logisch.
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 22:33:34 #149
82136 Xennia
gekroond
pi_59185677
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Een complicatie
Maar klinkt prima.
daar heb ik gewoon overheen gelezen

Ik ga ook de dvd kopen
  vrijdag 6 juni 2008 @ 22:35:34 #150
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59185720
Wat is het toch een stoer wijf
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')