quote:

Toen jij dat schreef stond ik nog op de parkeerplaats (P1)
Maar goed, verder 10 punten voor Gelredome qua logistiek, want wij waren dus 's middags al gegaan, op P1 geparkeerd en dan met de pendelbus naar de stad en terug. Dat werkt helemaal top. Dat wil een mens als die van ver naar Gelredome komt

Dat het lang zou duren voor we van P1 zouden kunnen wisten we van te voren.
Postman vond ik verrassend. Ik had er eigenlijk nooit wat van gezien/gehoord, en het viel me mee. Voor een hele avond Postman denk ik echt dat je wel meer een reggae-fan moet zijn.
Ik ben zelf echter geen liefhebber van supportacts. Vooral ook omdat er staat dat de avond om half 8 acht begint, en je dan toch tot 9 uur moet wachten voor Anouk begint.
Anouk zelf zette wat mij betreft een gelikte show neer. Ze zong echt geen nooit vals. Ze deed weinig interactie met het publiek, maar ik geloof dat ze daar ook niet bekend om staat. Die looproute is dan een goede vondst, ze kan zingen en tegelijkertijd wat dichter bij het publiek staan.
Ze is overduidelijk de baas op het podium. De band met jonge honden is echt fantastisch. Wat een musici

, en wat een hippe lieden. Goede zet vind ik!
Prachtig concert en een lichtshow om van te kwijlen.
Minpunt was de man met de sigaar in vak 104 die echt constant sigaren rookte. Het hele vak had er last van. En dat terwijl er op de tribune niet eens gerookt mag worden. Rook dan sigaretten...
Achter ons een paar jongeren die voor het eerst op de tribune zaten en die bij de eerste tien seconden het publiek al saai noemden.
Beste mensen, wij stonden al op het veld toen jullie nog op de peuterklas zaten, we hebben wel meer gezien

, laat Anouk maar eerst even haar best doen voor ik hysterisch ga gillen

Veel mensen ook die volgens mij op de dvd wilden (zie boven

)...
Maar, het ging natuurlijk om Anouk en al met al was het een geslaagde avond!