abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57626272
Ik ga zaterdag, gratis veldkaarten gehad
pi_57641236
Morgen!!!
I ♥ PB
  vrijdag 28 maart 2008 @ 13:25:51 #103
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_57671779
Vanavond!!!!!!!!!!!
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_57677535
Ik ga morgenavond, ben erg benieuwd!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 28 maart 2008 @ 18:18:17 #105
104871 remlof
Europees federalist
pi_57677923
Ik ga straks bij het Gelredome eens kijken of ik twee kaarten kan krijgen
pi_57687903
he he is eindelijks zaterdag morgen 1 uur vertrek
maake dr een leuke dag van ... here we come
pi_57688797
Het was zo ontzettend gaaf!!!!!!!!!!!! Ze heeft echt heel veel nummers gedaan. More than you deserve vond ik een van de mooiste knallers, waarin veel instrumentaal werd geexperimenteerd. De sfeer was geweldig. Ik kon bijna niets zien want zat erg ver, maar er was een loopplank waar Anouk geregeld gebruik van maakte om de hele zaal door te gaan.
Anouk zag er mooi en stralend uit.

Oh ja Postman was vreselijk eentonig en langdradig. Ze kregen ook weinig respons uit het publiek. Na postman was er een half uur niets. Als ik dit had geweten was ik zeker pas later gekomen, had ik de file nog vermeden ook.
pi_57688834
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 01:13 schreef Xennia het volgende:
Het was zo ontzettend gaaf!!!!!!!!!!!! Ze heeft echt heel veel nummers gedaan. More than you deserve vond ik een van de mooiste knallers, waarin veel instrumentaal werd geexperimenteerd. De sfeer was geweldig. Ik kon bijna niets zien want zat erg ver, maar er was een loopplank waar Anouk geregeld gebruik van maakte om de hele zaal door te gaan.
Ik ben zoooo jaloers
Dus ze had er zin in!!
pi_57688854
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 01:14 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik ben zoooo jaloers
Dus ze had er zin in!!
Ik vond het plezier er echt af stralen. Geweldig was het, zou morgen wel weer willen!
pi_57688878
pi_57690122
ja More than you deserve was super inderdaad! Van mij had er meer rock ingemogen, dat wel.. erg veel ballads.. en Postman duurde inderdaad te lang, heb hem wel eens beter gezien (en eigenlijk had Anouk bij Downhill mee moeten doen........... )
  zaterdag 29 maart 2008 @ 08:42:35 #112
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_57691190
Wij gaan vanavond. Volgens de site van Anouk werden en worden er dit weekend in Gelredome dvd opnamen gemaakt. Dat zal ook wel bijdragen aan de motivatie

Ik had tot een paar weken terug eigenlijk een beetje een hekel aan Anouk, vooral vanwege dat bokkige gedrag, maar de laatste cd vind ik gaaf. Bovendien is mijn vrouw een fan, en dus gaan we vanavond naar Gelredome. Ik verheug me er enorm op!
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_57691353
Als de laatste cd een favoriet van je is, heb je geluk: ze speelt bijna elk nummer van het laatste album! Ik vind juist het laatste album minder, dus dat is dan ff wat minder Er wordt inderdaad veel met camera's heen en weer gelopen voor de DVD denk ik. Heel veel plezier vanavond!
pi_57691621
goede show was het gisteren. Vond zeker de band zeer meevallen. De drummer was wel een van de hoogtepunten
pi_57706869
Ik ben gister geweest en ik vond het echt zo gaaf!! Ik heb echt genoten, hard meegezongen en veel gejoeld!!
Anouk genoot er zichtbaar van, erg leuk om te zien! Ze heeft zo'n scheve grijns, die zag je vaak!!
Ze heeft veel nummer gespeeld en de nummer ook bijna altijd helemaal. De nieuwe cd is helemaal voorbij gekomen, wat ik erg gaaf vond!!!

Bij de ingang kregen we een folderbriefje waar op stond dat er DVD opnames waren, dus dat zal dan wel!! 27 juni komt deze DVD uit..!

Ik heb nog een leuk t-shirtje gekocht, 20 euro. Valt mee, bij de Rolling Stones heb ik er het driedubbele voor moeten betalen.....

Erg jammer dat ik vanavond niet nog een keertje ben Ik vond het helemaal te gek!!
I ♥ PB
pi_57707654
Ben net terug, waaah wat was ze goeeeeed! echt helemaal geweldige stem en ze zag er ook ontzettend goed uit!!
Ik vond de setlist ook helemaal
De lichtshow was ook leuk, steeds werd er bij veel nummers een rand van licht gemaakt rondom het publiek

Er was een brug gemaakt langs alle tribunes, dus daar liep ze ook steeds langs

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_57708037
Ben ook geweest,was helemaal super te gek,wat een stem En ze doed van die leuke dansjes!
01-08-2008
  zondag 30 maart 2008 @ 01:15:36 #118
82136 Xennia
gekroond
pi_57708446
quote:
Op zondag 30 maart 2008 00:43 schreef Pure-Poison het volgende:
doed
pi_57709945
was helemaal super !!! echt zo goed heb ik dr nog nooit gezien (was de 3x)
en dat ze idd lang de tribunes liep

1 een woord geweldig

super gewoon
pi_57710143
Ik ben vrijdag ook geweest, het was echt geweldig! Heb echt vaak kippenvel gehad. Wat een stem, wat een zangeres, wat een mens.
Vivre
  zondag 30 maart 2008 @ 10:52:55 #121
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_57711284
quote:
Op zondag 30 maart 2008 00:14 schreef Poppejans het volgende:
Ben net terug, waaah wat was ze goeeeeed!
Toen jij dat schreef stond ik nog op de parkeerplaats (P1)

Maar goed, verder 10 punten voor Gelredome qua logistiek, want wij waren dus 's middags al gegaan, op P1 geparkeerd en dan met de pendelbus naar de stad en terug. Dat werkt helemaal top. Dat wil een mens als die van ver naar Gelredome komt Dat het lang zou duren voor we van P1 zouden kunnen wisten we van te voren.

Postman vond ik verrassend. Ik had er eigenlijk nooit wat van gezien/gehoord, en het viel me mee. Voor een hele avond Postman denk ik echt dat je wel meer een reggae-fan moet zijn.
Ik ben zelf echter geen liefhebber van supportacts. Vooral ook omdat er staat dat de avond om half 8 acht begint, en je dan toch tot 9 uur moet wachten voor Anouk begint.

Anouk zelf zette wat mij betreft een gelikte show neer. Ze zong echt geen nooit vals. Ze deed weinig interactie met het publiek, maar ik geloof dat ze daar ook niet bekend om staat. Die looproute is dan een goede vondst, ze kan zingen en tegelijkertijd wat dichter bij het publiek staan.
Ze is overduidelijk de baas op het podium. De band met jonge honden is echt fantastisch. Wat een musici , en wat een hippe lieden. Goede zet vind ik!
Prachtig concert en een lichtshow om van te kwijlen.

Minpunt was de man met de sigaar in vak 104 die echt constant sigaren rookte. Het hele vak had er last van. En dat terwijl er op de tribune niet eens gerookt mag worden. Rook dan sigaretten...

Achter ons een paar jongeren die voor het eerst op de tribune zaten en die bij de eerste tien seconden het publiek al saai noemden.
Beste mensen, wij stonden al op het veld toen jullie nog op de peuterklas zaten, we hebben wel meer gezien , laat Anouk maar eerst even haar best doen voor ik hysterisch ga gillen
Veel mensen ook die volgens mij op de dvd wilden (zie boven )...

Maar, het ging natuurlijk om Anouk en al met al was het een geslaagde avond!
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_57713041
POstman, was eigenlijk verrassend goed. Vooral het laatste nummer. Wat een energie straalde daar vanaf. Tering !!!!
Anouk zelf was ook super, en dan vooral de oudere nummers. De nummers van de laatste cd werden eigenlijk zo'n beetje volgens het bokej gespeld. en de drummer was natuurlij fantastisch. Rete coole solo, met een ultieme publiks participatie. Cool om te zien dat ie helemaal in die solo op ging.

al met al een avond om niet te vergeten
Het is wat.......
pi_57713926
Heeel veel pauper dagjes mensen.
Frans Bauer publiek was duidelijk aanwezig.

Was ook een zeer slechte sfeer in het stadion, zelfs vooraan.
Verder was het niks bijzonders imo
pi_57716143
quote:
Op zondag 30 maart 2008 10:52 schreef maedel het volgende:

[..]

Toen jij dat schreef stond ik nog op de parkeerplaats (P1)

Maar wij waren inderdaad snel, mede door de supergoede inzet van de vele pendelbussen van en naar Gelredome/station Arnhem
Ik zat op de zuid-tribune, achter een hele vervelende rare vent die 100x drinken of weetikhetwat ging halen en iedereen weer moest aanstoten, en joints zitten roken enz.

Ik vond Postmen niks aan, maar het is dan ook mijn muzieksmaak niet, hij deed het op zich wel leuk hoor, maar al dat rappen vind ik niks.
Had gehoopt dat Anouk wel mee zou doen in Downhill!

Maar oh nogmaals, wat een geweldig wijf is Anouk, echt superzuiver heeft ze gezongen, ik vond het echt betoverend heerlijk!
pi_57716292
En die echo in dat stadion
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')