Ja, niet echt wat ik van Anouk gewend ben nee.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wat een verschrikkelijk nummer zeg.Waar is de fucking samenhang ook?
Nog een teleurstelling van haar.
Ik heb ook alles staan van haar, ik ben het niet met je eens. Dat geweldige rauwe vertrouwde geluid zit gewoon in elk nummer! Het is zo herkenbaar Anouk, je hoort dat ze wat nieuwe dingen probeert en dat waardeer ik juist. Niet in het 'oude vertrouwde veilige' blijven hangen, maar vernieuwen, veranderen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:59 schreef Doe_maar_gewoon het volgende:
Ja, niet echt wat ik van Anouk gewend ben nee.
Ik bedoel als je dan naar zo'n nummer als Sacrifice kijkt, daar is nog enigzins iets aan mooi te vinden,
maar dit?![]()
Echt zonde, vind anouk er de laatste jaren zowiezo niet echt beter op worden.
Toen ze dr eerste cd net uit had, had ze tenminste nog dat geweldige "rauwe" oud vertrouwde Anouk geluid/ sound.
Heb btw wel al dr CD's daar niet van.
Wel tenenkrommend, dat geforceerde Engels tussendoor. Net een 13-jarig meisje dat wil laten zien dat ze Engels op school heeft.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:22 schreef golfer het volgende:
Viel mee, dat interview. Ik heb haar wel eens botter en recalcitranter gezien tijdens een TV-praatje.
Ik ga ookquote:Op zaterdag 19 september 2009 10:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Drie kaarten binnen. Ik ga na 100 keer er naast hebben gepist eindelijk naar Anouk toe
!
Wel op een streng katholieke school dan, want men twittert natuurlijk getting laid en niet getting layedquote:Op zaterdag 19 september 2009 00:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wel tenenkrommend, dat geforceerde Engels tussendoor. Net een 13-jarig meisje dat wil laten zien dat ze Engels op school heeft.
Yeahquote:Op zaterdag 19 september 2009 10:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Drie kaarten binnen. Ik ga na 100 keer er naast hebben gepist eindelijk naar Anouk toe
!
Dat ging echt mega hard voor 12 novemberquote:Op zaterdag 19 september 2009 14:36 schreef Xennia het volgende:
Dat was snel uitverkocht. Ik ga nu de 16e en heb beroerde zitplaatsen
http://www.gelderlander.n(...)-concerten-Anouk.ecequote:Wegens een goedlopende kaartverkoop geeft Anouk twee extra concerten. Aanvankelijk zou ze alleen op donderdag 12 november in Ahoy in Rotterdam staan. Dit weekeinde kwam daar maandag 16 november bij, maar dat is ook al uitverkocht. Nu speelt de zangeres ook woensdag 2 december in Ahoy, aldus de concertorganisatie.
De kaartverkoop voor het concert van 2 december begint dinsdagochtend 22 september. Het nieuwe album van de zangeres, For Bitter Or Worse, verscheen vrijdag, met de single Three Days In A Row. Donderdag presenteerde Anouk haar nieuwe album in een uitverkocht Paradiso.
Vanmorgen kaarten besteld voor 2 decemberquote:Op dinsdag 22 september 2009 00:19 schreef Sjimmie het volgende:
[..]
http://www.gelderlander.n(...)-concerten-Anouk.ece
3 days in a row gaat daar ook overquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:04 schreef Vivi het volgende:
Ik las in een interview dat d'r nieuwe vriend DOX dezelfde jongen uit de Michel-clip is. En dat ze toendertijd al iets speciaals bij hem voelde en toen ze gescheiden was ze hem heeft gesmst. Zou me dus niks verbazen als Three days in a row over hem gaat.
Ik vond het in die clip al een mega-creep maar hey ..![]()
Ik hoorde het ja. En zij heeft al 3 kinderen en hij 2 (en hij is er zelf nog 1)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:27 schreef Evertjan het volgende:
ze is weer zwanger
http://www.anouk.nl/blog/anouk-is-zwanger/1326/
Oh wat jámmer zeg, in het Westerpark was daar echt geen sprake van.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat was ze goed. Heerlijk om eindelijk ns live mee te mogen maken.
Alleen, scrub_nurse heeft wel gelijk. Het is maar op een paar momenten een beetje los gegaan. En nog voor Good God draaiden er een berg mensen om richting uitgang. Ajax publiek was er niets bij!
Daar snap ik nooit iets van. Mensen die weggaan voor het is afgelopen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat was ze goed. Heerlijk om eindelijk ns live mee te mogen maken.
Alleen, scrub_nurse heeft wel gelijk. Het is maar op een paar momenten een beetje los gegaan. En nog voor Good God draaiden er een berg mensen om richting uitgang. Ajax publiek was er niets bij!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh wat jámmer zeg, in het Westerpark was daar echt geen sprake van.
Maar je hebt haar gezien![]()
Ja, dat is een beetje een tendens aan het worden bij sportwedstrijden en nu ook al bij concerten. Zijn ze bang dat ze in de file moeten staan op het parkeerterrein. Ik snap dat ook niet, concerten zijn maar schaars, die ene keer dat je een band ziet wil je dat toch ook afkijken?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Daar snap ik nooit iets van. Mensen die weggaan voor het is afgelopen.
Ik ga maandag weer
Nou... eer je dat Ahoy terrein af bent...quote:Op zondag 15 november 2009 09:42 schreef scrub_nurse het volgende:
sowieso geen file gezien, binnen 10 min waren we weg
Ja, ik ook. En ik kan echt zo meedoen met de voorrondes van Idols.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:42 schreef Bluezz het volgende:
Ja, dat is echt![]()
vel
Ik probeer het wel eens mee te zingen![]()
Maak daar maar 1 uur en 45 min van.quote:Op vrijdag 13 november 2009 07:29 schreef Evertjan het volgende:
ik hoorde wel dat ze meer als 2 uur speelde dat vind ik wel cool als fan krijg je wel waar voor je geld. Kan me nog herinneren dat RHCP nog niet eens een uur speelde in het goffertpark een paar jaar geleden.
quote:Op maandag 16 november 2009 11:18 schreef Operc het volgende:
[..]
Heeft iemand een setlist van de Anouk concerten in Ahoy? Ik ga er in december heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ze al een buikje?quote:
Kon je niet zo goed zien. Ze droeg een wijd truitje en alleen haar gezicht werd gefilmd, ik denk dat ze daartoe opdracht heeft gegeven. Ze had wel bollere wangen en een kleine onderkinquote:
quote:Jakhals' Frank maakt portret Anouk.
Frank Evenblij, bekend van zijn werk voor 'De Jakhalzen', heeft een uitgebreid portret gemaakt met zangeres Anouk.
Zaterdag 19 december wordt 'Evenblij met...' uitgezonden bij de Vara. 'Jakhals' Frank maakt portret Anouk.
Frank trok drie dagen op met de Haagse rockster. Hij sprak haar onder meer in aanloop naar haar concertreeks in de Ahoy. "Ze is voor mij een droomgast. Anouk fascineert me al heel lang in meerdere opzichten", aldus Frank, die erg tevreden is met het resultaat. "Ik heb echt het idee dat ik meer over haar te weten ben gekomen. Het leek me een te gek wijf en dat is het ook!
jazeker,maar door haar lage zwarte broek,zwart truitje erin en grote gesp moeilijk zichtbaar,maar hij zat er zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |