abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 januari 2008 @ 17:55:03 #76
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_55750439
dus er zijn mensen die het niet een gedrocht van een CD vinden? Deze geweldige rockzangeres is afgegleden naar een 8e rangs geitenwollensokken kutje
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_55750835

Haar stem is veranderd (rijper?) maar het klinkt gewoon hardstikke lekker
pi_55787476
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:41 schreef vonno het volgende:

..en stadion optredens? Kleine optredens in de Oosterpoort, die waren pas mooi
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:49 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:

Ga alleen zeker niet naar Gelredome, hoop dat ik haar ergens in een klein zaaltje kan spotten.
19 januari staat ze in de Oosterpoort Voorverkoop van start gegaan. Alleen aan de kassa bij de Oosterpoort!
pi_55821815
Zijn er nog kaarten voor Gelredome?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_55825235
www.ticketmaster.nl

als je daar kijkt kan je het zien
maar volgens mij nog wel
what you see, is what you get!
pi_56806321
ook fokkers er heen .... ik dus wel
  maandag 18 februari 2008 @ 01:20:20 #82
104871 remlof
Europees federalist
pi_56806586
Ik ga die avond maar weer eens bij het Gelredome een kaartje proberen te scoren. Is al vaker gelukt
pi_56807135
28 Maart
Vivre
pi_56807855
Ja, ik ben er op 29 maart ook!
..
  Moderator vrijdag 22 februari 2008 @ 07:40:40 #85
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_56899188
Wat meer info zou toch wel leuk zijn. Bijvoorbeeld waar, hoe en wat.

Eventueel zelfs een waarom...
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_56907081
Gelredome Arnhem, door te zingen, Anouk, omdat ze (volgens sommigen/velen) leuk kan zingen.

Vivre
pi_56907243
Thanks strychnine
pi_57005564
ik dacht maandag in DWDD de hebben gehoord dat de Band King Jack (www.kingjack.nl) haar gaat begeleiden in het Gelredome. (kan het nu ff niet checken omdat ik op mijn werk zit en het hier niet zo lekker streamt)
pi_57011914
weet wel dat de postman in het voorprogramma zit ...
ma of king jack haar begeleid weet ik dus verders niet
  zaterdag 22 maart 2008 @ 01:19:46 #91
3455 Helsie
Proud to be
pi_57533334
Ik ben vanavond naar Anouk in het Sportpaleis in Antwerpen gewest en het was simpelweg geweldig! Ongelooflijk hoe goed ze live zingt, en ze deed zelfs best vaak alsof ze het naar d'r zin had.

Ik hoop voor de Gelredome-gangers dat het daar net zo tof wordt als in Antwerpen. Qua publiek-sfeer wellicht beter, qua geluid vrees ik voor u allen dat Antwerpen niet overtroffen kan worden (ligt niet aan Anouk, maar aan het Gelredome ).

Echt, verbijsterend goed was het.
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_57534125
vertel vertel ... foto's ...?
  zaterdag 22 maart 2008 @ 02:52:51 #93
3455 Helsie
Proud to be
pi_57534304
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 02:30 schreef nagel72 het volgende:
vertel vertel ... foto's ...?
Ik heb geen foto's gemaakt, een maat van mij wel (zal hem vragen om eea door te sturen). We zaten op de 4e rij van de 2e ring. Goed zicht, want we zaten het vak het dichtst bij het podium (op de 2e ring). Het geluid was erg goed. Postman was voorprogramma en kon me niet ontzettend boeien (wel paar aardige nummers, maar vocaal niet echt goed te volgen en verder ook niet echt mijn muziek). Gelukkig klonk Anouk een stuk beter (wellicht de teksten ook wat bekender bij mij ) en de lichtshow was dik in orde. Er was een 'catwalk' rondom het hele midden (sta)-stuk gemaakt, waar ze meerdere keren een rondje over liep. Handjes schudden, pilsje aanpakken van iemand uit het publiek, ze gaf iemand een stevige knuffel en ze snauwde iemand toe die (wellicht) iets verkeerd deed (? denk ik ?).

Aangezien ik geen über-fan ben (of was, tot vanavond? ), kende ik niet alle nummers. Veel van de nieuwe cd in elk geval (ik herkende in elk geval I Don't Wanna Hurt, Good God, en als ik de CD opzet nog wel meer, gok ik ), maar gelukkig ook het prachtige Michel (tsja, ik zag in andere topics dat men dit uitgekauwd vindt, maar ik vind dat mooi ). Verder nog Nobody's Wife, R U Kidding Me, The Dark, Girl, Lost, Graduated Fool, Jerusalem, One Word, More Than You Deserve.

Ik heb een "recensie" gelezen van het optreden van woensdag, en foto´s gezien, en het leek erop dat ze vandaag wat meer zichzelf was. Haar wat wilder, nonchalanter gekleed. Ze maakte wel een goede indruk, zowel qua motivatie als qua zangkwaliteit (kan me niet herinneren dat ik een valste noot gehoord heb vanavond, wat ik erg knap vind voor een 2 uur durend optreden!).

Ach, ik kan wel blijven typen, maar ik vond het gewoon GAAF.
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_57548350
ze blijft de beste zangeres van Nederland. Kan geen idols winnaar tegen op. Ik ben er 28 maart dus weer bij

[ Bericht 0% gewijzigd door Evertjan op 22-03-2008 22:40:23 ]
  zondag 23 maart 2008 @ 09:53:33 #95
3455 Helsie
Proud to be
pi_57553214
Zijn jullie niet bang dat het Gelredome als locatie tegenvalt? Raar pasjessysteem om te betalen, veel gedoe met pendelbussen, slechte akoestiek... Ik ben er ooit naar Tiësto geweest en dat waren toch wel dikke minpunten. Sterker nog, daardoor wil ik eigenlijk nooit meer naar het Gelredome... (Ok, misschien alleen nog voor een voetbalwedstrijd )
Helaas heb ik de verhalen mbt akoestiek door meer mensen bevestigd gehoord, bij verschillende concerten, waaronder Madonna en Radiohead.

---
als ik de foto op kingjack.nl zo zie, is dat niet dezelfde band als in Antwerpen en het lijkt me stug dat ze in Arnhem een andere band heeft...

[ Bericht 12% gewijzigd door Helsie op 23-03-2008 09:56:48 (King Jack opmerking toegevoegd) ]
pi_57594990
Het is bijna vrijdag!!! Bijna tijd voor Anouk!!!

Iemand een idee hoe laat we daar terecht kunnen en wie er nog meer in het voorprogramma staan?
*superman has issues. why jump over a building when you can simply walk around the damn thing..*
* the only thing better than a beer, is two beers*
*hmm..... donuts!*
  dinsdag 25 maart 2008 @ 13:32:29 #97
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_57598406
* Gitarist gaat ook vrijdag

Volgens mij alleen Postman in het voorprogramma...
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_57598496
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 02:52 schreef Helsie het volgende:
[knip]
Ach, ik kan wel blijven typen, maar ik vond het gewoon GAAF.
Klopt allemaal, ik stond in het middenveld, de rest is helemaal waar.
Ben persoonlijk niet zo'n enorme fan van Anouk, maar dit was gewoon een goed optreden.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_57613508
Ik ga vrijdag en heb er zin in! Anouk klinkt live gewoon fantastisch.
pi_57625949
Ik ga ook vrijdag met 3 vriendinnen
Vivre
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')