quote:
Ik heb geen foto's gemaakt, een maat van mij wel (zal hem vragen om eea door te sturen). We zaten op de 4e rij van de 2e ring. Goed zicht, want we zaten het vak het dichtst bij het podium (op de 2e ring). Het geluid was erg goed. Postman was voorprogramma en kon me niet ontzettend boeien (wel paar aardige nummers, maar vocaal niet echt goed te volgen en verder ook niet echt mijn muziek). Gelukkig klonk Anouk een stuk beter (wellicht de teksten ook wat bekender bij mij

) en de lichtshow was dik in orde. Er was een 'catwalk' rondom het hele midden (sta)-stuk gemaakt, waar ze meerdere keren een rondje over liep. Handjes schudden, pilsje aanpakken van iemand uit het publiek, ze gaf iemand een stevige knuffel en ze snauwde iemand toe die (wellicht) iets verkeerd deed (? denk ik ?).
Aangezien ik geen über-fan ben (of was, tot vanavond?

), kende ik niet alle nummers. Veel van de nieuwe cd in elk geval (ik herkende in elk geval I Don't Wanna Hurt, Good God, en als ik de CD opzet nog wel meer, gok ik

), maar gelukkig ook het prachtige Michel (tsja, ik zag in andere topics dat men dit uitgekauwd vindt, maar ik vind dat mooi

). Verder nog Nobody's Wife, R U Kidding Me, The Dark, Girl, Lost, Graduated Fool, Jerusalem, One Word, More Than You Deserve.
Ik heb een "recensie" gelezen van het optreden van woensdag, en foto´s gezien, en het leek erop dat ze vandaag wat meer zichzelf was. Haar wat wilder, nonchalanter gekleed. Ze maakte wel een goede indruk, zowel qua motivatie als qua zangkwaliteit (kan me niet herinneren dat ik een valste noot gehoord heb vanavond, wat ik erg knap vind voor een 2 uur durend optreden!).
Ach, ik kan wel blijven typen, maar ik vond het gewoon GAAF.
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?