abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54387782
die sponsors moeten ze sowieso eens niet zoveel geven
vreselijk is dat...
what you see, is what you get!
  dinsdag 6 november 2007 @ 09:35:30 #27
57202 667Def
His Royal Dudeness
pi_54398547
Gaaf, die clip staat nu op nu.nl!
pi_54400380
Clip is wel erg Roisin Murphy like.......
Not everyone can relate to what you and I appreciate.
pi_54400923
Ik vind hem best grappig, begin het liedje ook meer te waarderen.
pi_54402015
<edit> clip nu wel gezien

Ik had voor een project van iemand die met zulke grote namen heeft gewerkt wel een betere clip verwacht! Als je internationaal het nog wil proberen, moet je vooral jezelf zo lelijk, dik en alles neerzetten Het nummer moet je 100x gehoord hebben, dan klinkt het zeer okee Maar je moet het niet van de clip hebben; vorige keer met Girl, toen ik 100x het met die clip had gezien, werd het opeens een leuk liedje; nou dat heb ik met deze clip zeer zeker niet! Ik had liever de clip niet gezien dan haha En ook bij het TMF-publiek, komt er zo'n dikke moeke voorbij Duidelijk voorbeeld van: je kunt wel met grote namen werken, maar dat staat nog niet garant voor veel succes.

Oh en over die Gelredome concerten: Ik denk dat Anouk verkeerd gokt door er nóg een tweede concert aan vast te plakken. 60000/70000 man is erg veel.. Maar goed, ze heeft nog een aantal maanden om te vullen, en er zal aardig wat promotie komen door de nieuwe singles/album. Ik denk alleen dat veel mensen nu een kaartje hebben gekocht naar aanleiding van de goede concerten in Ahoy vorige keer. Het is alleen nog maar de vraag of het deze keer wel zo'n succes zal worden. Ze had het voornamelijk ook nodig van haar goede begeleidingsband, de besten van Nederland.. die heeft ze er nu uitgegooid -> STOM! Daarnaast verwacht je nu ook gewoon veel meer, omdat je dus dat in Ahoy hebt meegemaakt. Ik heb haar daarna nog een keer zien optreden, en toen was het stukken minder. Het was in Ahoy gewoon heel erg goed, dus ze zal nog moeite hebben om die intieme sfeer met goede verlichting en goede akoestiek qua muziek in het Gelredome te overtreffen...

[ Bericht 60% gewijzigd door Kidney_Bean op 06-11-2007 12:32:47 ]
pi_54402338
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:18 schreef Kidney_Bean het volgende:
<edit> clip nu wel gezien

Ik had voor een project van iemand die met zulke grote namen heeft gewerkt wel een betere clip verwacht! Als je internationaal het nog wil proberen, moet je vooral jezelf zo lelijk, dik en alles neerzetten Het nummer moet je 100x gehoord hebben, dan klinkt het zeer okee Maar je moet het niet van de clip hebben; vorige keer met Girl, toen ik 100x het met die clip had gezien, werd het opeens een leuk liedje; nou dat heb ik met deze clip zeer zeker niet! Ik had liever de clip niet gezien dan haha En ook bij het TMF-publiek, komt er zo'n dikke moeke voorbij Duidelijk voorbeeld van: je kunt wel met grote namen werken, maar dat staat nog niet garant voor veel succes.
Dik?
Not everyone can relate to what you and I appreciate.
pi_54402405
ja dik ja Als je internationaal wilt: tja je valt wel op met je clip! Iedereen supermager in beeld, zie je in een dik gevalletje ertussen.. Normaal gaat ze toch met haar personal trainer in de weer voor zoiets als 'albums die uitkomen enzo'? Had ze deze keer ook wel kunnen doen
pi_54411783
Hebben we wel naar dezelfde clip gekeken, Kidney_Bean?
pi_54412101
wanneer komt t album??
pi_54412174
23 november.
pi_54412634
denk ook dat ik dit concert maar pass...want ik hou toch van het ietwat kleinschaligere dan dit massale weer...
pi_54437701
Zou dit dan voor in eerste stap in de US kunnen zorgen:

http://perezhilton.com/?p=8371
pi_54689665
Ben benieuwd!
Urban Solitude is nog steeds één van m'n favoriete 'rock'-albums.. zo te horen wordt deze wat softer
op 3fm.nl is het hele album al te beluisteren
  zondag 18 november 2007 @ 12:01:39 #39
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_54690625
quote:
Op zondag 18 november 2007 10:47 schreef Maartel het volgende:
Ben benieuwd!
Urban Solitude is nog steeds één van m'n favoriete 'rock'-albums.. zo te horen wordt deze wat softer
op 3fm.nl is het hele album al te beluisteren
Thx voor de tip ik zit nu te luisteren ik was bang dat de rest van het album ook jazz-achtig zou worden maar dat is het gelukkig niet het eerste nummer is al rock-achtig, goeie mix van genre's daar hou ik van.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  zondag 18 november 2007 @ 12:27:39 #40
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_54691086
Zo...zit even te luisteren maar het is echt even wat anders
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_54692434
ja het is wel aardig, het album, maar het haalt het niet bij haar vorige platen naar mijn mening. Er zit geen duidelijke lijn in, teveel 'bij elkaar geraapt zooitje'. Het ene nummer is rock, dan weer blues, dan weer een nummer dat Boris zou kunnen zingen... Ballads niet puur genoeg naar mijn mening..

Hoor trouwens ook veel 'bekende' stukjes die ze al eerder in andere nummers op vorige albums heeft gebruikt en/of van andere artiesten -> zal later wat uitgebreider posten Op mij komt het dan over als een herhaling/niet vernieuwend, maar ja als je het album internationaal wilt laten meedraaien is het misschien niet gek dat ze voor een 'best of' heeft gekozen van alle stukjes bij elkaar..

Oh ja, en ze schreeuwt weer teveel op dit album! Dacht dat ze het nu eindelijk afgeleerd had, want op Hotel New York deed ze het niet meer, maar nee hoor: ze doet het weer!
  vrijdag 23 november 2007 @ 12:23:15 #42
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_54799259
Het is toch minder Anouk geworden en meer een verzameling van Amerikaans geluid...

Anouk mikt op de USA, maar dat zal toch niet echt gaan lukken vrees ik...
  zondag 25 november 2007 @ 19:37:28 #43
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_54832074
Ik moet hele erg wennen aan de nr's waarop ze een hoge stem opzet
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_54832869
Zo op het eerste gehoor vond ik alleen nummer 1 en 3 vertrouwd 'Anoukerig' klinken..
Ik moet er nog ff aan wennen.. hij verkoopt wel lekker (maar dat heeft misschien ook iets met de prijs te maken.. 13 euro voor een nieuwe grote release )
pi_54832903
ik vind het ook niet echt anouk als ik het zo snel ff heb geluisterd
maar ja wie weet ga ik het nog waarderen
  maandag 26 november 2007 @ 08:27:52 #46
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_54841078
"Whatever you say"

Daar moet ik echt héél erg aan wennen.
Als ie niet op de cd had gestaan had ik niet direct gehoord dat 't Anouk was.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 26 november 2007 @ 10:24:39 #47
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_54842710
quote:
Op zondag 18 november 2007 12:01 schreef Mr_Booze het volgende:

[..]

Thx voor de tip ik zit nu te luisteren ik was bang dat de rest van het album ook jazz-achtig zou worden maar dat is het gelukkig niet het eerste nummer is al rock-achtig, goeie mix van genre's daar hou ik van.
jazz-achtig?
Good God is toch geen jazz, man

Tsja, ik vind het wel een aardige plaat. Er staan wel een paar leuke nummers op (en dan met name Good God..wat helaas geen graadmeter voor de rest is..) maar muzikaal is het toch allemaal vrij matig. Melodisch is het niet al te sterk, de instrumentatie is ook vrij standaard en zeker alles wat uit de computer is gepoept is toch wel irritant op den duur. En tekstueel komt ze soms ook niet veel verder dan "yeah yeah"...
Neen, de verkoop zal enkel lekker lopen omdat het Anouk is, hoewel er wel een aantal leuke nummertjes opstaan.

Maar misschien groeit-ie nog
  maandag 26 november 2007 @ 10:30:06 #48
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_54842806
quote:
Op maandag 26 november 2007 08:27 schreef Ang3l het volgende:
"Whatever you say"

Daar moet ik echt héél erg aan wennen.
Als ie niet op de cd had gestaan had ik niet direct gehoord dat 't Anouk was.
Wat een kutnummer is dat, zeg
pi_54850877
goede mix van genres idd. Ik denk een logische opvolger van Hotel New York. Je merkt dat ze wat ouder wordt. En haar stem blijft toch wel de beste van Nederland
pi_54865272
Dat Whatever you Say had Boris moeten zingen, echt zo'n typisch kutnummer voor Boris

[ Bericht 31% gewijzigd door Kidney_Bean op 27-11-2007 10:35:46 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')