<edit> clip nu wel gezien

Ik had voor een project van iemand die met zulke grote namen heeft gewerkt wel een betere clip verwacht! Als je internationaal het nog wil proberen, moet je vooral jezelf zo lelijk, dik en alles neerzetten

Het nummer moet je 100x gehoord hebben, dan klinkt het zeer okee

Maar je moet het niet van de clip hebben; vorige keer met Girl, toen ik 100x het met die clip had gezien, werd het opeens een leuk liedje; nou dat heb ik met deze clip zeer zeker niet! Ik had liever de clip niet gezien dan haha En ook bij het TMF-publiek, komt er zo'n dikke moeke voorbij

Duidelijk voorbeeld van: je kunt wel met grote namen werken, maar dat staat nog niet garant voor veel succes.
Oh en over die Gelredome concerten: Ik denk dat Anouk verkeerd gokt door er nóg een tweede concert aan vast te plakken. 60000/70000 man is erg veel.. Maar goed, ze heeft nog een aantal maanden om te vullen, en er zal aardig wat promotie komen door de nieuwe singles/album. Ik denk alleen dat veel mensen nu een kaartje hebben gekocht naar aanleiding van de goede concerten in Ahoy vorige keer. Het is alleen nog maar de vraag of het deze keer wel zo'n succes zal worden. Ze had het voornamelijk ook nodig van haar goede begeleidingsband, de besten van Nederland.. die heeft ze er nu uitgegooid -> STOM! Daarnaast verwacht je nu ook gewoon veel meer, omdat je dus dat in Ahoy hebt meegemaakt. Ik heb haar daarna nog een keer zien optreden, en toen was het stukken minder. Het was in Ahoy gewoon heel erg goed, dus ze zal nog moeite hebben om die intieme sfeer met goede verlichting en goede akoestiek qua muziek in het Gelredome te overtreffen...
[ Bericht 60% gewijzigd door Kidney_Bean op 06-11-2007 12:32:47 ]