Jawel, jawel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:11 schreef k_man het volgende:
Hoe is het met Claudia? Bevalt het werkende leven een beetje?
Dat is sneller dan je verwachtte dan, dat bod, toch?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:14 schreef Z het volgende:
Ik heb een bod op m'n huis gehad overigens! Hopelijk maandag uit onderhandelen en dan is het klaar.
Dinsdag hier kijken. Maar daar zullen nog wel 100 mensen op af komen.
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Resultaat/Default.aspx?typ=fnk&fnpl=Amsterdam&sn=Zoutkeetsplein&er=0&ut=False
Ja, nu doet hij het wel. Kreeg net een hele andere pagina te zienquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:27 schreef Z het volgende:
Er staan twee woningen op die overzichtspagina toch? Is hetzelfde pand.
Ik ging het reactietopic lezen en nu durf ik het filmpje niet meer te kijken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:33 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Neuh. Ik zou wel dat interview met Baahguardian bekijken. Behoorlijk beschamend.
Volgens mij is het vies ranzig rotweer in Nieuw Zeeland. Dwerg zit ergens helemaal in het zuiden van het zuidereiland.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:17 schreef thaleia het volgende:
En is het daar lekker warm?
Ik ga dit weekend met een vriendin wandelen en kamperen. Ik heb een slaapzak die volgens het etiket bij 6 graden 'comfortabel' is, en ben nu allemaal dingen (deken, truien) bij elkaar aan het zoeken om het ook bij nachtvorst nog een beetje comfortabel te houden.
Vraag me niet waarom we dit doen.
Ik zal er de volgende keer aan denken dat ik die dingen moet kopen. Voor nu moet ik het effe doen met drie truien, vijf paar sokken, winterjas, hardlooplegging, mutsquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:28 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, en neem thermisch ondergoed mee Thaleia! Dat is zo ontzettend relaxed in je slaapzak als het koud is.En een lakenzak is ook heerlijk warm.
En eventueel nog een fleece slaapzak over je lakenzak in je gewone slaapzak.
![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:52 schreef NoCigar het volgende:
Ik wil het filmpje nu ineens ook zien.
edit: het valt eigenlijk erg mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |