Ja, ik had een linkje voor je gepost.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:30 schreef Gellius het volgende:
Moet ik teruglezen?
'Morele plicht',- haha!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:00 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Het gaat ook niet om het vermakelijke aspect, meer om het trieste. Het is je morele plicht op de hoogte te blijven van wat er om je heen gebeurt!
Wat is dat Pope, die zorg van je?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:45 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Jazz en kutjes zijn één ding, JAM. Ik ken echter ook een bepaalde zorg.
hee, is hij ineens geen vieze meneer meer?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:31 schreef thaleia het volgende:
Oh oh, allemaal deskundigen op het nieuws: "hoort Jan Wolkers voor u bij de grote vier?" en allemaal vinden ze natuurlijk ontzettend van wel.
quote:De komende dagen barsten meer publieke eerbetuigingen los, onder andere in Hamburg en Göttingen, met als hoogtepunt in Lübeck, waar de Duitse Bondspresident een toespraak zal houden. Op die dag zal Grass zich ook aan een handstand wagen, een traditioneel kunstje dat hij doet bij ronde verjaardagen.
Doe niet zo raar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:49 schreef Z het volgende:
Ik heb een hekel aan Matthijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |