Zo is mijn kraan echt aan ut lekken!! Ik zoek nog een handige man!quote:
zorg wel dat ie een leertje mee hebquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Zo is mijn kraan echt aan ut lekken!! Ik zoek nog een handige man!
quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Das een zware marelings methode ..![]()
Moet plassen
quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:29 schreef ppi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet vergeten te f5'n voor je weggaat.
Zal me niets verbazen als er een geboortegolf komt onder fokkers & aanhang over 9 maand.
Zal de boeken ingaan onder de naam fuckfokfokfuck.
Waarom ?we hebben toch geen ruk aan jouquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:43 schreef ppi het volgende:
Laten jullie het me wel even weten wanneer het uit de klauwen gaat lopen met de CPU belasting ?
[ afbeelding ]
Is goedquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:43 schreef ppi het volgende:
Laten jullie het me wel even weten wanneer het uit de klauwen gaat lopen met de CPU belasting ?
[ afbeelding ]
ola.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom ?we hebben toch geen ruk aan jou![]()
Top, zit hier nu zelf op 29 %, niet slecht voor een ouwe PIII.quote:
Had het al aangepastquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:07 schreef ppi het volgende:
[..]
Wáááááát ?
Moet ik nog ff doormatelen![]()
[ afbeelding ]
Is dat weer iets nieuws van Wouter Bos, waar moeten we nu weer over gaan betalenquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:43 schreef ppi het volgende:
[ afbeelding ]
Uhh was dat Blubquote:
iddquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:
CPU belasting op FOK! was al ff een probleem... een probleem wat groter werd naar mate FOK! meer advertenties kreeg.
Ook hadden de servers al wat last van overbelasting, en bij de nieuwe layout (die default is als je niet ingelogd bent) hebben de avatars op de FOK! servers voorrang boven de web-avatars...
Met andere woorden: de nieuwe layout is op meerdere manieren belastender voor de servers, en dat terwijl ze de laatste tijd al genoeg moeite hadden de enorme voorraad users en lurkers aan te kunnen.
Goedeavond allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |