Tja, het lijkt een kwestie van verwachtingen die men heeft over medeposters. Misschien moeten anderen, waaronder ik, gewoon de knop omzetten en het motto hanteren "Fuck alle users, het zijn enkel maar virtuele loosers die niets nuttigs te doen hebben".quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:40 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Door middel van TR's en overdreven gemekker zeker.
Ik snap er geen fuck van wat er in FB allemaal gepost is.
Er verdwijnen posts van mij omdat het EO logo verkeerd opgevat wordt![]()
Iedereen loopt te mekkeren maar ik zie hier toch echt niets anders dan achterlijk gelul zoals dat altijd al zo is?
Of je post gewoon gezellig mee en gaat je niet om elke twijfelachtige opmerking teringdruk zitten maken om vervolgens de TR knop zo vaak aan te klikken dat heel Fok! traag loopt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, het lijkt een kwestie van verwachtingen die men heeft over medeposters. Misschien moeten anderen, waaronder ik, gewoon de knop omzetten en het motto hanteren "Fuck alle users, het zijn enkel maar virtuele loosers die niets nuttigs te doen hebben".
Ik weet niet eens waar die TR knop zit of wat het is.....quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:57 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Of je post gewoon gezellig mee en gaat je niet om elke twijfelachtige opmerking teringdruk zitten maken om vervolgens de TR knop zo vaak aan te klikken dat heel Fok! traag loopt.
Geil.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:38 schreef Veulen het volgende:
De melk kost op dit moment 69 cent de liter![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:40 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Geil.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:53 schreef Maureentje het volgende:
[..]
nee het was dus nixHad ff geprobeerd,maar aan het eind krijg je dus dat je dokken moet
Maar hier wat anders nog
http://www.mixel.nl/leren(...)-youtube-en-anderen/
quote:
Hij kan ook gewoon de stekker eruit trekken.quote:
Eikelsquote:
Dát zijn de menschen die in DGK FB aan het klagen zijn dat Fok! traag is door de gifjes.quote:
Gif.kikker niet likken SVPquote:Op maandag 15 oktober 2007 17:58 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dát zijn de menschen die in DGK FB aan het klagen zijn dat Fok! traag is door de gifjes.
Toppiejoppie jongens, érg intelligent.![]()
Das een zware martelings methode ..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |