Die post al weer sinds vanmorgen, slaapkop.quote:
daar was ik al bang voor...quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:05 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Een liev nieuw baasje voor zoeken voor je er echt heul aan gehecht raakt.
Heel zonde maar echt het beste.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar was ik al bang voor...![]()
eerst maar even naar de dokter vanmiddag, maar ik zie het somber in. mijn gezicht gaat ook helemaal jeuken![]()
Lezen, spruitje.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Die post al weer sinds vanmorgen, slaapkop.![]()
quote:en ik balen, want de ban, for whatever reason van mijn zussie gemist. en nu heb ik niet mijn sig aan kunnen passen. Dan maar postuum!
quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Die post al weer sinds vanmorgen, slaapkop.![]()
Sla jij nou een modje?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
wie is hier nou de slaapkop?!![]()
daar lijkt het wel op hčquote:
daar streven jullie toch naar?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:14 schreef Gert het volgende:
Gut o gut., ja ga er vooral serieus op in. Het lijkt hier VOL wel.![]()
Was dat nou écht het beste dat je kon verzinnen toen je doorhad dat je jezelf weereensch ontzettend gepwnd had?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:14 schreef Gert het volgende:
Gut o gut., ja ga er vooral serieus op in. Het lijkt hier VOL wel.![]()
Daar hadden ze mijn EO logo waarschijnlijk wél laten staan.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar streven jullie toch naar?![]()
probeer t anders evenquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:17 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Daar hadden ze mijn EO logo waarschijnlijk wél laten staan.
Weer typisch zo'n burgerlijke opmerking.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
daar streven jullie toch naar?![]()
ik ben dan ook heeeeel burgerlijkquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Weer typisch zo'n burgerlijke opmerking.
Daar kan de op-de-bank-naar-voetbal-kijkend-terwijl-hij-magnetron-lasagne-vreet-elite natuurlijk niet op in gaan.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Weer typisch zo'n burgerlijke opmerking.
Ah, we zijn van burgerlijk inmiddels beland bij spannend&wild.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:22 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Daar kan de op-de-bank-naar-voetbal-kijkend-terwijl-hij-magnetron-lasagne-vreet-elite natuurlijk niet op in gaan.![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, we zijn van burgerlijk inmiddels beland bij spannend&wild.![]()
Maar goed, het is ook wel voorstelbaar dat je zo kwaadaardig en humorloos doet tegen degene die jouw briljánte grap met het EO-logo niet wist te waarderen.![]()
Dat was WJ toch?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, we zijn van burgerlijk inmiddels beland bij spannend&wild.![]()
Maar goed, het is ook wel voorstelbaar dat je zo kwaadaardig en humorloos doet tegen degene die jouw briljánte grap met het EO-logo niet wist te waarderen.![]()
Ik had 'm.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je voelt je toch niet serieus aangesproken toch Gert?!
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |