Dat ben ik even kwijt, kzal het binnenkort even navragenquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:24 schreef petraa het volgende:
[..]
En van wie ben jij nou weer een kloon!!!!![]()
ik las de fb altijd, vroegah, toen er nog humor was.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik lees de fb echt nooit, maarrrrrrrrrr leuke plek om rond te hangen
![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik las de fb altijd, vroegah, toen er nog humor was.![]()
nu is het een droge opsomming van te sluiten topics![]()
en ik balen, want de ban, for whatever reason van mijn zussie gemist.en nu heb ik niet mijn sig aan kunnen passen. Dan maar postuum!
IK WIL KLEINZUSJE TERUG!![]()
![]()
![]()
denken dat je (een) Napoleon bent wordt over het algemeen niet als heel gezond beschouwdquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:29 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Dat ben ik even kwijt, kzal het binnenkort even navragen![]()
oh shit, heb ik dat weerquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
denken dat je (een) Napoleon bent wordt over het algemeen niet als heel gezond beschouwd![]()
![]()
ah! bon...quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:15 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
oh shit, heb ik dat weer![]()
maar ik vind ze gewoon lekker![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:29 schreef ppi het volgende:
Damn.
![]()
1 van mijn favoriete Chic clips is verwijderd van YouTube ivm een copyrights claim
Wie denken ze wel niet dat ze zijn![]()
Jan de Bouvrie of zo??
![]()
![]()
Kent iemand een progje waarme je Youtube clips kunt saven op je hard disc ?
met deze misschien ? http://www.videopiggy.com/ Anders zelf ff googlenquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:29 schreef ppi het volgende:
Damn.
![]()
1 van mijn favoriete Chic clips is verwijderd van YouTube ivm een copyrights claim
Jan de Bouvrie of zo??
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]Ppi
![]()
nope, sorry, ken dat progje niet![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:45 schreef Maureentje het volgende:
[..]
met deze misschien ? http://www.videopiggy.com/ Anders zelf ff googlen![]()
nee het was dus nixquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:49 schreef ppi het volgende:
[..]
Hee thanks,
Ik ben nieuw met videostuff, maar ik ga alles proberen wat mij aangereikt wordt.
Als ik moest kiezen tussen Chic en KleinZusje dan weet ik het wel![]()
![]()
![]()
Moet ik ze ff PM'en?quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik las de fb altijd, vroegah, toen er nog humor was.![]()
nu is het een droge opsomming van te sluiten topics![]()
en ik balen, want de ban, for whatever reason van mijn zussie gemist.en nu heb ik niet mijn sig aan kunnen passen. Dan maar postuum!
IK WIL KLEINZUSJE TERUG!![]()
![]()
![]()
wie "ze"?quote:
yes please!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:38 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
De posts waar KZ een ban voor kreeg?![]()
KeepVid doet datquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:29 schreef ppi het volgende:
Damn.
![]()
Jan de Bouvrie of zo??
![]()
![]()
Een liev nieuw baasje voor zoeken voor je er echt heul aan gehecht raakt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:04 schreef debuurvrouw het volgende:
heb ik eindelijk mijn lang gewenste hond, blijk ik er echt heul erg allergisch voor.![]()
wat moet ik nu?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |