Je TISSUES zijn wel es handigquote:
Teveel kloontjes, teveel gezeik.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Verkeerde been uit bed gestapt ofzo ?
Dan gaan wij ervoor zorgen dat de SC weer helemaal geweldig wordt!!!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:30 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Teveel kloontjes, teveel gezeik.
De SC wordt vernietigd.
Door middel van TR's en overdreven gemekker zeker.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan gaan wij ervoor zorgen dat de SC weer helemaal geweldig wordt!!!!
Oh ik ga ff in de FB lezen, daar kom ik nooit behalve om te melden dat er een cos of sc dicht kan.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:40 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Door middel van TR's en overdreven gemekker zeker.
Ik snap er geen fuck van wat er in FB allemaal gepost is.
Er verdwijnen posts van mij omdat het EO logo verkeerd opgevat wordt![]()
Iedereen loopt te mekkeren maar ik zie hier toch echt niets anders dan achterlijk gelul zoals dat altijd al zo is?
Ik kwam daar om te melden dat we in DGK zo ontzettend Gristelijk (lees: braaf) bezig waren.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh ik ga ff in de FB lezen, daar kom ik nooit behalve om te melden dat er een cos of sc dicht kan.
Pfff wat een gezever daar, en alleen omdat iemand gewoon duidelijk zijn/haar mening heeft gegeven!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:43 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik kwam daar om te melden dat we in DGK zo ontzettend Gristelijk (lees: braaf) bezig waren.
Blijkt dat nogal aanstootgevend te zijn.
Ach je kan overal wel aanstoot aannemen. Mensen moeten niet zo truttig doen!quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:43 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik kwam daar om te melden dat we in DGK zo ontzettend Gristelijk (lees: braaf) bezig waren.
Blijkt dat nogal aanstootgevend te zijn.
Ja, volkomen onterecht in mijn ogen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:10 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Ah die had dus een weekendje vrij![]()
Wat heeft hij/zij???quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:14 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik moet even met mijn arme hondje naar de dierenarts...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |