Van mij mag ie en wel heel alleen!!! Of zou hij gaan knallen en Nadia dwingen mee te gaan.quote:
Uhh watte ?quote:
waar is dat een afk. van?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
ei·kel (de ~ (m.), ~s)
1 vrucht van de eikenboom
2 voorste deel de penis => glans, roedehoofd
3 [pej., grof] sukkel, kluns => sufferd
okquote:
Ja ok snap het heb geen zin ...(gniffel)quote:
We zijn samen traagquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:47 schreef Soury het volgende:
Ken je Evert van de Pik niet ... Ga je schamen
die gaat ik ff noteren in mijn moeilijke woordenboek...quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
pe·jo·ra·tief1 (de ~ (m.), -tieven)
1 woord waarmee de gebruiker minachting voor het aangeduide laat blijken
pe·jo·ra·tief2 (bn.)
1 minachting uitdrukkend => minachtend; <=> melioratief
Ohhh ik dacht dat we dat spel deden van tv weet je wel met dat belletje en dat zoeken we ff op!!!quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die gaat ik ff noteren in mijn moeilijke woordenboek...![]()
as je nog tijd hebtquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
pe·jo·ra·tief1 (de ~ (m.), -tieven)
1 woord waarmee de gebruiker minachting voor het aangeduide laat blijken
pe·jo·ra·tief2 (bn.)
1 minachting uitdrukkend => minachtend; <=> melioratief
me·li·o·ra·tief (bn.)quote:
mijn eeuwige dankquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
[..]
me·li·o·ra·tief (bn.)
1 (van een woord) een gunstige hoedanigheid aanduidend
Wat win ik nu???
Leuke Ava hebbie!!!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:04 schreef ppi het volgende:
[..]
We zijn samen traag![]()
Ja, het begon al flauw te dagen, maar ik had dit zetje wel even nodig, en Wikipedia:
Jaap Bar is de echte naam van de acteur die gestalte gaf aan ir. Evert van der Pik, de assistent van Sjef van Oekel in de Van Oekel's Discohoek (1974-1976), een bedenksel van regisseur Wim T. Schippers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |