Als Marin in het bos zoekt naar een dam, verdwaalt ze. Uiteindelijk wordt ze gevonden door Jack, die op dat moment een documentaire aan het filmen is. Lynn ziet dat Jack en Marin zich tot elkaar aangetrokken voelen en wordt een beetje jaloers. Patrick wil zijn achternaam veranderen en de ex-man van Sara wil voogdij over hun zoon.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
Ah... Men in trees is wat eerder begonnen dan de planning was.... ik ben dus weer ff weg
Laters
Dat wil je niet wetenquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:25 schreef Soury het volgende:
Zuurkool met vette jus.. Soep vooraf Ja dat is mijn menu![]()
Ik sla toch echt overquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als Marin in het bos zoekt naar een dam, verdwaalt ze. Uiteindelijk wordt ze gevonden door Jack, die op dat moment een documentaire aan het filmen is. Lynn ziet dat Jack en Marin zich tot elkaar aangetrokken voelen en wordt een beetje jaloers. Patrick wil zijn achternaam veranderen en de ex-man van Sara wil voogdij over hun zoon.
Later [ afbeelding ]
Evertquote:
Dat kan ik niet die hazeslaapjes .. Ben een wrak als als ik wakker word. 1 keer per dag is wel genoegquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:34 schreef ppi het volgende:
[..]
Vaak ga ik een uurtje plat na het eten.
Ben ik 's avonds tig keer fitter.
quote:
Whehehehe kunstschaatsenquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:38 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Evert-kast ?
Nu mis ik wat, als het uit te leggen is, be my guest.
En anders gaan we het over kunstschaatsen hebben, of waar dan ook over..
Had ooit eens een vriendin die al het kunsschaatsen wou zien op tv, en dan verwachtte ze van mij dat ik gezellig mee ging zitten kijken.....
Tis genetisch bepaald, over een paar jaar ga je naar de gen kliniek en laat je je helemaal naar je eigen wensen omprogrammerenquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan ik niet die hazeslaapjes .. Ben een wrak als als ik wakker word. 1 keer per dag is wel genoeg![]()
Latersquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Whehehehe kunstschaatsenWeet ik alles van
Laters.. de telefoon gaat![]()
Ik loogquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarbij ik mij dan afvraag waar die telefoon heen gaat.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |