Niet mooi?quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:56 schreef Soury het volgende:
Ik quote je ff niet ... Wat een bagger ...
Prachtig ... Geweldig .quote:
OMGquote:Op maandag 15 oktober 2007 03:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kijk je uit voor de eikelontsteking. Die beelden zijn niet mooi.![]()
Da's toch een slash daar, óf?quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:03 schreef Soury het volgende:
Over eikels en urineren/zeiken... Uh zeik je wel es wat anders dan urine dan![]()
Mijn excuses.quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:04 schreef Soury het volgende:
[..]
OMGKlikte er wel op ... Wat ben ik toch dom
Zijn je eigen woordenquote:
Copy paste uit de COSquote:
Ik kan het niet hoorquote:Op maandag 15 oktober 2007 03:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zeikstraal[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Na een berg belgische biertjes gaat dat iid wel lukken
Ach ik zeik wat afquote:Op maandag 15 oktober 2007 03:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zo groot geschapen als manneke pis kan een muis nooit zijn.
Als ie maar niet ontstoken is das AUWquote:Op maandag 15 oktober 2007 03:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Grote blaas voor 'n muisje? * tipsch] gaat googlen op afbeeldingen van een [url=http://www.vvog.be/docs/2006/09/21083303.jpg]blaas[/url
Jakkesquote:Op maandag 15 oktober 2007 03:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Grote blaas voor 'n muisje? * tipsch] gaat googlen op afbeeldingen van een [url=http://www.vvog.be/docs/2006/09/21083303.jpg]blaas[/url
Shit een kat/poesquote:
Ik heb al gegeten... maar een lekker muisje gaat er nog wel inquote:
Lekker dan. Eet smakelijk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:35 schreef doka het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten... maar een lekker muisje gaat er nog wel in![]()
Weltrustenquote:Op maandag 15 oktober 2007 03:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lekker dan. Eet smakelijk.Ik ga slapen. "Run Soury, run!"
Te laatquote:Op maandag 15 oktober 2007 03:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lekker dan. Eet smakelijk.Ik ga slapen. "Run Soury, run!"
Trustequote:
Kwam je op je woordje run afquote:
Heeee nog een gezelligerdquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 03:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeee nog een gezelligerdEn ramp toerist
Ja, so, problemen meequote:Op maandag 15 oktober 2007 03:43 schreef doka het volgende:
[..]
Jah echt he. Dat je zegt van: zo! [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik niet zeker niet in de ochtendquote:
Er zijn nooit problemen in de CS hier. Alleen maar issuesquote:
Who needs DGK als je de DGK SC hebtquote:Op maandag 15 oktober 2007 03:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn nooit problemen in de CS hier. Alleen maar issues
Je TISSUES zijn wel es handigquote:
Teveel kloontjes, teveel gezeik.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Verkeerde been uit bed gestapt ofzo ?
Dan gaan wij ervoor zorgen dat de SC weer helemaal geweldig wordt!!!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:30 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Teveel kloontjes, teveel gezeik.
De SC wordt vernietigd.
Door middel van TR's en overdreven gemekker zeker.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan gaan wij ervoor zorgen dat de SC weer helemaal geweldig wordt!!!!
Oh ik ga ff in de FB lezen, daar kom ik nooit behalve om te melden dat er een cos of sc dicht kan.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:40 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Door middel van TR's en overdreven gemekker zeker.
Ik snap er geen fuck van wat er in FB allemaal gepost is.
Er verdwijnen posts van mij omdat het EO logo verkeerd opgevat wordt![]()
Iedereen loopt te mekkeren maar ik zie hier toch echt niets anders dan achterlijk gelul zoals dat altijd al zo is?
Ik kwam daar om te melden dat we in DGK zo ontzettend Gristelijk (lees: braaf) bezig waren.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh ik ga ff in de FB lezen, daar kom ik nooit behalve om te melden dat er een cos of sc dicht kan.
Pfff wat een gezever daar, en alleen omdat iemand gewoon duidelijk zijn/haar mening heeft gegeven!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:43 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik kwam daar om te melden dat we in DGK zo ontzettend Gristelijk (lees: braaf) bezig waren.
Blijkt dat nogal aanstootgevend te zijn.
Ach je kan overal wel aanstoot aannemen. Mensen moeten niet zo truttig doen!quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:43 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik kwam daar om te melden dat we in DGK zo ontzettend Gristelijk (lees: braaf) bezig waren.
Blijkt dat nogal aanstootgevend te zijn.
Ja, volkomen onterecht in mijn ogen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:10 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Ah die had dus een weekendje vrij![]()
Wat heeft hij/zij???quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:14 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik moet even met mijn arme hondje naar de dierenarts...![]()
Er zat een kern van waarheid in, laat ik het daar maar bij houdenquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja, volkomen onterecht in mijn ogen.![]()
En van wie ben jij nou weer een kloon!!!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:22 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Er zat een kern van waarheid in, laat ik het daar maar bij houden![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:25 schreef debuurvrouw het volgende:
dan ga ik ook maar even de fb lezen![]()
djeez, potvolblommen, je kan ook niet even een weekende offline zijn hier hè![]()
Dat ben ik even kwijt, kzal het binnenkort even navragenquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:24 schreef petraa het volgende:
[..]
En van wie ben jij nou weer een kloon!!!!![]()
ik las de fb altijd, vroegah, toen er nog humor was.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik lees de fb echt nooit, maarrrrrrrrrr leuke plek om rond te hangen
![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik las de fb altijd, vroegah, toen er nog humor was.![]()
nu is het een droge opsomming van te sluiten topics![]()
en ik balen, want de ban, for whatever reason van mijn zussie gemist.en nu heb ik niet mijn sig aan kunnen passen. Dan maar postuum!
IK WIL KLEINZUSJE TERUG!![]()
![]()
![]()
denken dat je (een) Napoleon bent wordt over het algemeen niet als heel gezond beschouwdquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:29 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Dat ben ik even kwijt, kzal het binnenkort even navragen![]()
oh shit, heb ik dat weerquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
denken dat je (een) Napoleon bent wordt over het algemeen niet als heel gezond beschouwd![]()
![]()
ah! bon...quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:15 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
oh shit, heb ik dat weer![]()
maar ik vind ze gewoon lekker![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:29 schreef ppi het volgende:
Damn.
![]()
1 van mijn favoriete Chic clips is verwijderd van YouTube ivm een copyrights claim
Wie denken ze wel niet dat ze zijn![]()
Jan de Bouvrie of zo??
![]()
![]()
Kent iemand een progje waarme je Youtube clips kunt saven op je hard disc ?
met deze misschien ? http://www.videopiggy.com/ Anders zelf ff googlenquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:29 schreef ppi het volgende:
Damn.
![]()
1 van mijn favoriete Chic clips is verwijderd van YouTube ivm een copyrights claim
Jan de Bouvrie of zo??
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]Ppi
![]()
nope, sorry, ken dat progje niet![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:45 schreef Maureentje het volgende:
[..]
met deze misschien ? http://www.videopiggy.com/ Anders zelf ff googlen![]()
nee het was dus nixquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:49 schreef ppi het volgende:
[..]
Hee thanks,
Ik ben nieuw met videostuff, maar ik ga alles proberen wat mij aangereikt wordt.
Als ik moest kiezen tussen Chic en KleinZusje dan weet ik het wel![]()
![]()
![]()
Moet ik ze ff PM'en?quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik las de fb altijd, vroegah, toen er nog humor was.![]()
nu is het een droge opsomming van te sluiten topics![]()
en ik balen, want de ban, for whatever reason van mijn zussie gemist.en nu heb ik niet mijn sig aan kunnen passen. Dan maar postuum!
IK WIL KLEINZUSJE TERUG!![]()
![]()
![]()
wie "ze"?quote:
yes please!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:38 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
De posts waar KZ een ban voor kreeg?![]()
KeepVid doet datquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:29 schreef ppi het volgende:
Damn.
![]()
Jan de Bouvrie of zo??
![]()
![]()
Een liev nieuw baasje voor zoeken voor je er echt heul aan gehecht raakt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:04 schreef debuurvrouw het volgende:
heb ik eindelijk mijn lang gewenste hond, blijk ik er echt heul erg allergisch voor.![]()
wat moet ik nu?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |