abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53940200
De traditionele seizoensopening van het Nederlandse schaatsseizoen, de IJsselcup in Deventer. Sinds vorig jaar is deze wedstrijd een ploegenachtervolging.

1)

2)

3)

4)

5)

6)

7)
pi_53941828
Die tweede foto is erg mooi, allemaal in dezelfde slag Sowieso mooie scherpe foto's
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:38:11 #3
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_53942608
De tweede inderdaad, al zijn ze allemaal geslaagd
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_53943616
Ach, is het alweer zo ver?

Ik vind ze erg sterk, mooie korte DOF, lekker veel actie en vaart in de bochtfoto's, en goede gezichtsuitdrukkiungen in 1 3 en 7

3 is mijn favo, niet alleen omdat ie zowel actie als emotie heeft, maar ook door de compo. Mooi de schaatsers op een rijtje en de voeten uit beeld maken dat je weinig loze ruimte hebt. Kijkt erg fijn weg.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  woensdag 17 oktober 2007 @ 12:48:58 #5
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_53987326
Zo te zien heb je goed licht daaro. Leuke scherpe plaatjes met een vreemde achtergrond (5 en 6 en 7)
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  FOK!fotograaf woensdag 17 oktober 2007 @ 16:27:28 #6
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_53990977
Even technische opmerking...
Er lijkt wat kwaliteit verloren te gaan met 't verkleinen ofzo?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_53991252
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 16:27 schreef Xilantof het volgende:
Even technische opmerking...
Er lijkt wat kwaliteit verloren te gaan met 't verkleinen ofzo?
Je bedoelt 2? Ik heb ze allemaal op de gebruikelijke manier verkleind, batch verkleining via Irfanview met licht nachscherpen. 2 had ik van tevoren in PSP al licht nagescherpt (zwakste stand). Mss was dat zelfs al teveel.
pi_53991300
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 12:48 schreef Robertje het volgende:
Zo te zien heb je goed licht daaro. Leuke scherpe plaatjes met een vreemde achtergrond (5 en 6 en 7)
Er waren twee plekken met goed licht en de rest met brak licht. Uitkomen 1e bocht, daar heb ik de eerste 4 foto's geschoten en op het 2e rechte eind. Op het laatst daarvan reden de rijders weer de schaduw in. Vandaar dat ik op die plek (foto's 5 t/m 7) een dikke tele heb moeten gebruiken, een spiegeltele deze keer. En die heeft altijd een wat vreemde bokeh. Voor mij was het de eerste keer dat ik deze lens gebruikte, een verrassing dus wat ie opleverde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')