de supermarkten die wij gezien hebben ( in sousse) maken best wel misbruik van alle touristen en zijn daardoor ( voor tunesische begrippen ) vrij duur. Uit eten daarintegen is wel weer erg goed te betalen als je een beetje oplet.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:25 schreef heaven7 het volgende:
Even een vraag van een leek.. is het een duur land? Ik heb een enorm mooie aanbieding op het oog, 2 weken Tunesie en echt niet duur maar het is alleen de vliegreis en logies. Zijn de supermarkten e.d goed te betalen? Niet dat er nog 300 euro eten bijkomt
ik kwam dit plaatje tegen, lijkt mij een perfect zandstrandjequote:Op donderdag 11 mei 2006 21:41 schreef heaven7 het volgende:
Overigens gaat die advertentie die ik heb gezien over een appartement in Monastir cap marina, weet iemand of dit aan een zandstrand ligt? Er staat wel bij "250 meter van het strand" maar is dat een zand of kiezelstrand
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kwam dit plaatje tegen, lijkt mij een perfect zandstrandje![]()
[afbeelding]
de westerse ( geimporteerde) dingen die wij kennen zijn daar een stukje duurder, chips bijvoorbeeld ongeveer 2 a 3 keer zo duur. verder hebben we naast flesjes water en zakken chips weinig gekocht daar.quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:58 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!En wat is dan duur voor tunesische begrippen? Duurder dan noem eens wat, de Edah hier?
Port El Kantaoui is juist ideaal als je een dagje even rustig aan wilt doen, of s'avonds op een terrasje wilt zitten, imho!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:51 schreef Dizzytal het volgende:
Ik vond het wel meevallen met het blonde vrouwen verhaal in Tunesië. De handelaren in de medina zijn zo-wie-zo erg agressief om je in hun 'stalletje' te krijgen. Ik heb geen verschil gemerkt tussen het 'lastig vallen' van mij en het 'lastig vallen' van mn vriendin. Totaal niet te vergelijken met bijv. Turkijë (waar we hetzelfde jaar waren, dus mooi vergelijkings materiaal) die mensen snappen nee/non/no nog een beetje.
Wij (mn vriendin en ik) zijn naar Tunesië (Monastir) geweest met Neckermann, lekker luieren in een resort. De ene dag iets cultureelverantwoords doen en de volgende dag lekker luieren aan t zwembad/zee. We hebben gewoon via de hostess van Neckermann de excursies geboekt, natuurlijk de standaard dingen: Amfitheater van El Djem, dagje (lange kl*te busreis) naar Carthago, Sidi Bou Said dat soort dingen. Wat me erg tegen is gevallen en wat ik alleen zou doen als je niets beters/leukers te doen heb: Port El Kantaoui.
Littledrummergirl en ik waren voor 8 dagen ca. 1100 euro kwijt, waarvan 740 reisquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:15 schreef heaven7 het volgende:
Ah dankjewel! Ja wij zullen dus voor 2 weken zelf voor eten moeten zorgen dus ik hoop dat het mee zal gaan vallen..
quote:Op dinsdag 19 februari 2002 23:36 schreef jerney het volgende:
Je quote een reactie van vier jaar terug. Waarschijnlijk staan die foto's allang niet meer op het net. Dan krijg je zo'n rood kruisje.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:47 schreef sieske het volgende:
hallo,
stomme vraag waarschijnlijk, maarre... hoe open ik de foto's die op deze sites staan? Dubbelkikken werkt niet, en eerst met rechts en dan:afbeelding weergeven, doet ook niets.
Dit is echt serieus!!!
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |