jup, quadtour in port el kantaoui ( struisvogels vond ik maar eng, dat beest liep gewoon losquote:Op maandag 11 juli 2005 11:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, de quadtour is zeker de moeite waard. Waar heb jij die quadtour precies gedaan, littledrummergirl? Ook bij dat stukje braakliggend terrein waar die struisvogelkwekerij is? Heb je ook de lagune met flamingos gezien?
ik ben (donker)blond heb niet echt een klein voorkomen ofzo en ik heb werkelijk nergens last van gehad ( qua opmerkingen of aanrakingen oid) en ik was er samen met mijn vriend.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 05:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, het is daar echt erg met blonde vrouwen. Gedragen kunnen die gasten zich nauwelijks.
ik zou mijn kind van twaalf ook niet alleen door de stad laten lopen daar ofzo..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 07:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb toch heel andere dingen gezien en meegemaakt. Zelfs meisjes van 12 of 13 jaar konden niet eens alleen ergens naar toe lopen of ze werden al lastig gevallen door Tunesische mannen.
2001 ben ik er voor het laatst geweest.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:52 schreef Dizzytal het volgende:
Ik weet niet wanneer CherrymoonTraxx voor 't laatst naar Tunesië is geweest, maar misschien heeft het daar mee te maken. Zoals ik al zei, had mijn vriendin ook weinig last van de Tunesische mannen daar (misschien dat t aan mij lag)
Wij waren in 2003 in Tunesië BTW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |