Dat laatste ben ik wel met je eens, maar wat betreft DTPstaat er in mijn vaccinatiepaspoort toch echt 15 jaar, vanaf mijn negende. Daarna staat bij de eerste Hepatitis A-injectie 1 jaar, na de tweede 10 jaar (Havrix 1440). Ben ook voor hepatitis B ingeënt, dat was geloof ik wel levenslang, maar dat staat er niet bij (die waren ook niet via de GGD)quote:Op vrijdag 15 april 2005 10:41 schreef Coconut het volgende:
[..]
DTP is maar 10 jaar geldig, dus tot je 19e. Hepatitis A is tegenwoordig na de 2e vaccinatie minimaal 15 jaar geldig bij zware rokers, bij lichte rokers/niet rokers levenslang.
En ook al verblijf je in de duurste hotels in Tunesie, als je van plan bent ook uitstapjes te gaan maken, raad ik je zeker aan vaccinaties te halen.
Ik heb afgelopen zomer DTP moeten halen omdat ik net 19 was geworden voordat ik naar Tunesie ging, en volgens de GGD dus niet meer beschermd was voor DTP. Ik heb toen ook m'n 1e Hep A prik gehaald, waarbij werd verteld dat als ik hem binnen een jaar nog een keer zou halen beschermd zou zijn voor 15 jaar. Dus ik heb vorige maand de 2e Hep A prik gehaald en toen vertelde ze dat er nieuwe onderzoeken zijn geweest en dat Hep A nu dus eigenlijkl levenslang bescherming geeft na 2 vaccinatiesquote:Op vrijdag 15 april 2005 10:59 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik wel met je eens, maar wat betreft DTPstaat er in mijn vaccinatiepaspoort toch echt 15 jaar, vanaf mijn negende. Daarna staat bij de eerste Hepatitis A-injectie 1 jaar, na de tweede 10 jaar (Havrix 1440). Ben ook voor hepatitis B ingeënt, dat was geloof ik wel levenslang, maar dat staat er niet bij (die waren ook niet via de GGD)
Kortom: even naar de GGD voor info, die hebben de actuele info, zal vast wel eens wat veranderen in de denkbeelden erover![]()
naam is me even ontschoten, weet alleen dat het groot en wit is en direct aan het strand. Maja, daar heb je weinig aan vrees ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Monastir ben je zo vanaf Sousse, als je je een keer een middag verveelt ben je er zo.
Welk hotel in Sousse zit je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |