Och ja!!quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:15 schreef Homdeck het volgende:
J Geils Band
oh had dit niet gelezen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:06 schreef wyccie het volgende:
Ook dat nog?
Paard naar E6.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:37 schreef Homdeck het volgende:
Hans Böhm idd.
Ik vind dat die man heel boeiend over schaken kan vertellen. Ik zit aan de radio gekluisterd bij die schaakuitzendingen op radio1. En ik kan niet eens schaken![]()
ja zoietsquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Paard naar E6.
Pion naar H5.
Toren naar B4.
Zoiets?![]()
![]()
quote:
Grappig.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:37 schreef Homdeck het volgende:
Hans Böhm idd.
Ik vind dat die man heel boeiend over schaken kan vertellen. Ik zit aan de radio gekluisterd bij die schaakuitzendingen op radio1. En ik kan niet eens schaken![]()
Ben je nu helemaal betoeterd! Alleen de wiki, omdat de franse versie het meest uitgebreid is.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:27 schreef wyccie het volgende:
Lees je in het Frans?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:37 schreef Gellius het volgende:
Ja, dat zeg ik net, wyccie. Luister je wel?
quote:Klikt u op de link links van deze tekst voor een kortingsbon waarmee u in de boekhandel één los deel kunt verkrijgen met ¤4,00 korting, van ¤12,50 voor ¤8,50. De kortingsbon verschijnt ook regelmatig in de krant.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:43 schreef Gellius het volgende:
Ja, daar had ik mee van doen bij het afrekenen. De juffrouw van de boekenwinkel vroeg of ik die bon had (nee) en ging zich toen uitgebreid verontschuldigen voor de kleine lettertjes waarin het prijsbeleid uitgelegd was. Dat kon mij niet zoveel schelen, ik was allang blij dat ik een vertaald editie van dit boek vond, want ik wou het al heel lang graag lezen.
The Secret?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:44 schreef Tokay het volgende:
Ik heb gisteren The Secret gekocht. Erg hè?
Tokay!quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:44 schreef Tokay het volgende:
Ik heb gisteren The Secret gekocht. Erg hè?
Maar niet iedereen heeft zoveel geld.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:45 schreef Gellius het volgende:
Bovary is geweldig! Maar om nu als Nederlander een Frans boek in het Engels te lezen... Iedere goeie boekhandel heeft een Nederlandse vertaling op de plank hoor.
Dacht het niet, hè. Ik ga echt geen onzin verkopen door middel van loze verkooppraatjes.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:49 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, wyccie kan vast wel een verkooppraatje houden over The Secret.
Kom er maar in, wyc!
Nee, natuurlijk niet. Ik kan toch zo een bonnetje uit een gratis NRC scheuren.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:51 schreef Gellius het volgende:
Je dacht dat je verplicht NRC abonnee moest zijn?
Dan niet.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:52 schreef wyccie het volgende:
Dacht het niet, hè. Ik ga echt geen onzin verkopen door middel van loze verkooppraatjes.![]()
Nou nee. En dat ben ik ook niet van plan.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:54 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, Tokay..... heb je wel het Werkboek bij The Secret gekocht? Want dat hoort er dan ook bij, hè!
Wat bedoel je precies met 'zo iemand'?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:57 schreef Gellius het volgende:
Tokay! Zo iemand ben je toch niet, hoop ik?
Nee, ik ben zo iemand die zo iemand stiekem uitlacht. Slecht, hè?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:57 schreef Gellius het volgende:
Et tu, wyccie?
Ieeeeeek!!quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:59 schreef wyccie het volgende:
Er was gisteravond op tv ook al een discussie over The Secret, met Patty Harpenau. Heb er niet naar geluisterd. Achtergrondgekwebbel.
Er zijn nu al zoveel van die boeken gekocht, maar ik kan nog steeds niet vertellen waar dat boekje nou eigenlijk over gaat. Volgens mij is het echt heel vaag, beetje zoals met horoscopen. Wat algemene termen die altijd raak zijn.
Ben jer al in begonnen, Tokay?
Ik dacht dat je bedoelde dat het plastic nog om Patty zat.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:03 schreef Tokay het volgende:
Ieeeeeek!!Patty Harpenau!
![]()
Nee, het plastic zit er nog omheen!
Dat idee had ik al.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:03 schreef wyccie het volgende:
Het zou vergelijkbaar zijn met De Celestijnse Belofte.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ik ben zo iemand die zo iemand stiekem uitlacht. Slecht, hè?![]()
Ach nee Gwaen, daarin herken ik mezelf absoluut niet.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:04 schreef Gellius het volgende:
Wel, een irrationeel iemand die gelooft in allesonthullende geheimen, panacees voor alle kwalen, mysterieuze diepere waarheden die niettemin alles in een oogwenk verklaren; kortom: een volslagen fantasieloos romanticus?
Brusselmans, wedden?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, Tong.
Wat was het laatste boek dat jij had gelezen?
Zàt er maar plastic om dat mens heen. Onnozele prutskunstenares.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:04 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde dat het plastic nog om Patty zat.
Ik ben benieuwd wat Het Geheim is. Vertel je het hier als je het uit hebt?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:11 schreef Tokay het volgende:
Ach nee Gwaen, daarin herken ik mezelf absoluut niet.![]()
Maar dat neemt niet weg dat ik door alle ophef wel nieuwsgierig ben geworden naar de inhoud van dat boekje.![]()
En misschien... je weet maar nooit hè?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:11 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ach nee Gwaen, daarin herken ik mezelf absoluut niet.![]()
Maar dat neemt niet weg dat ik door alle ophef wel nieuwsgierig ben geworden naar de inhoud van dat boekje.![]()
Dat doe ik.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:14 schreef wyccie het volgende:
Ik ben benieuwd wat Het Geheim is. Vertel je het hier als je het uit hebt?
Neen Gwaen, ik vaar mijn eigen koers.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:14 schreef Gellius het volgende:
En misschien... je weet maar nooit hè?
Mafketel.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:16 schreef Gellius het volgende:
Goed, ik ben enigszins gerustgesteld. Wel een schrik hoor!
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:12 schreef Tokay het volgende:
Zàt er maar plastic om dat mens heen. Onnozele prutskunstenares.
Biografie over Jasques Brel van Johan Anthierensquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, Tong.
Wat was het laatste boek dat jij had gelezen?
Is goed, mams.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:19 schreef wyccie het volgende:
![]()
Je mond spoelen met Dubro en zes weesgegroetjes voor het slapen gaan!
't Is een eng mens. Een jaar of vijf geleden presenteerde ze een nieuwe collectie schilderijen, en kort daarna werd ze ontmaskerd als plagiaatpleegster. En maar verongelijkt in alle toonaarden blijven ontkennen, terwijl in de krant de originele schilderijen stonden afgebeeld, en daarnaast de nogal érg sterk gelijkende ("Het is toeval, echt!") schilderijen van Harpenau. Wat een afgang, zeg.quote:(Wat een verschrikkelijke ***site heeft ze. Ik word er echt misselijk van.)
Hmm. Dat was geenszins onaardig bedoeld hoor, Gellius. Mallerd!quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:19 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ze oogt wel sympathiek. Ze doet me denken aan Wilma Nanninga.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:30 schreef Tokay het volgende:
't Is een eng mens. ... Wat een afgang, zeg.
Nou ja, wyccie!!!quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:34 schreef wyccie het volgende:
Ze oogt wel sympathiek. Ze doet me denken aan Wilma Nanninga.![]()
Jij zal er wel verstand van hebben.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:39 schreef Tokay het volgende:
Nou ja, wyccie!!!Ik vind Patty Harpenau en Wilma Nanninga allebei héél eng.
![]()
En Wilma Nanninga sympathiek?! Die is net zo sympathiek als een jakhals.![]()
Het maakt je in ieder geval geen koele kikker. Of een jakhals.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:47 schreef Gellius het volgende:
Je bent menselijk als je over je overleden vader praat en dan huilt?
Of een goedkope effectbejagenaar - als dat al een woord is.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het maakt je in ieder geval geen koele kikker. Of een jakhals.
Kunstposters op papier ken ik wel. Maar ik had het idee om zelf de foto op canvas te laten printen bij de Blokker, Hema of weet ik veel wat. Kost een paar tientjes. Ik weet dus niet of dat mág, aangezien het niet mijn foto is.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:49 schreef Gellius het volgende:
De poster is overigens overal te koop - zelfs al toen ik nog eerstejaars was - dus waarom zou je 'm niet op canvas kunnen krijgen?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:51 schreef Gellius het volgende:
Of een goedkope effectbejagenaar - als dat al een woord is.
quote:
Live and Cooking! Ik kan het niet opbrengen om daarnaar te kijken, zelfs geen vijf minuten! Mevrouw Nanninga ken ik ook niet persoonlijk, wyccie. Maar ze is een harde tante, want anders schop je het écht niet zo ver in de (roddel)bladenwereld.quote:Ik zag Wilma laatst op tv (bij Live & Cooking), toen ze over haar overleden vader praatte moest ze huilen. Maakt haar menselijk. Ik vind haar heel zachtaardig overkomen, maar ik ken haar niet persoonlijk.
![]()
"Jakhals" is vriendelijk, vind je?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Waarom nou meteen het slechtste denken?
Hmmm, hier heb ik toch mijn twijfel bij. Ik heb ook weleens nare mensen zien huilen om verdrietige redenen of onder trieste omstandigheden.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:49 schreef wyccie het volgende:
Het maakt je in ieder geval geen koele kikker. Of een jakhals.
Ik hou niet zo van dat soort dingen, illegaal en zo.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:55 schreef Gellius het volgende:
Ik zou het gewoon doen. De erven Curtis of Corbijn hebben vast niet zo'n fijnmazig verklikkersnet - en then again, zo'n geweldige foto zou public domain behoren te zijn.
Yep. Het begon druk te worden, tijd voor mij om naar huis te gaan.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:01 schreef Tokay het volgende:
Ha die Scrutinizer, je bent uitgewerkt?
O.a. dat licht. Het is een metrotunnel toch?quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:06 schreef Gellius het volgende:
Wat trekt je aan in die Corbijnfoto, eigenlijk?
Die foto kende ik niet. En eigenlijk ken ik ook niks van de band, ik kan daar dus niks over zeggen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:16 schreef Gellius het volgende:
Het is de beste visualisering van de essentie van een band die ik ooit gezien heb, inderdaad. Samen met de 'big suit' still van "Stop Making Sense", denk ik.
Oh, en dat vindt hij een probleem?quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:18 schreef Gellius het volgende:
Scrut houdt daar niet van; want het doet hem aan zijn scrotum denken, heb ik wel eens gehoord.
Adrian is goed want die heeft bij Zappa gespeeld.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:27 schreef Gellius het volgende:
Youtube maar eens op het concert dat ze in 1980 in Rome gaven, met Adrian Belew als gastgitarist..
Dat vergeef ik hem.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Adrian is goed want die heeft bij Zappa gespeeld.
Stop Making Sense, bedoelde ik natuurlijk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:29 schreef Tokay het volgende:
Ik heb 'm vanzelfsprekend op dvd.
Wat denk je nou. Joy Division is ook van voor mijn tijd.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:28 schreef Gellius het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Heb je daar copyrights over betaald?quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:28 schreef Tokay het volgende:
Deze affiche heeft - heel groot en achter glas - jarenlang aan de muur gehangen in huize Tokay:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik krijg een onregelmatige hartslag van Crosseyed and Painless.![]()
Ehm?quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:38 schreef wyccie het volgende:
Gadverdamme, daar heb je dat vieze mannetje weer, Tokay!
Ach, jij wordt toch dokterquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:53 schreef wyccie het volgende:
Geen slechte muziek, hoor. Maar wel slecht voor mijn gezondheid.
Een dood hondje?quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het iemand opgevallen? Tokay heeft een mooi dagsluitplaatje gepost!
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:53 schreef wyccie het volgende:
Geen slechte muziek, hoor. Maar wel slecht voor mijn gezondheid.
Die ligt daar in de reanimatiepose, hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Die is niet doo-hood, die ligt gewoon lekker te slapen.
Dus Tokay heeft naast het wurgen van cavia's ook het doden van puppies als hobby?quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die ligt daar in de reanimatiepose, hoor.
Ik had je gewaarschuwd.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:15 schreef Gellius het volgende:
Ik was het Shadowplay aan het kijken, skroet.
Het is goed een mafketel te zijnquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:14 schreef wyccie het volgende:
Dat is pas een mafketel.
Hij lijkt op Mr. Bean.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:15 schreef Gellius het volgende:
Ik was het Shadowplay aan het kijken, skroet..
Nee, ik hou niet zo van muziek.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:18 schreef wyccie het volgende:
Hebben jullie eigenlijk 24 Hour party people gezien?
Er zijn heel veel mesen die niet van muziek houden. Wie denk je dat al die cd's van BZN kopen?quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:30 schreef wyccie het volgende:
Mag niet.
Oscar Wilde, inderdaad.quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:26 schreef Z het volgende:
Oscar?
En toch is 't zo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:57 schreef Z het volgende:
Daar geloof ik niks van.
Dat is heel juist, TH.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:45 schreef Treinhomo het volgende:
David Byrne.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:22 schreef peaceman het volgende:
Alan Alda
Goed want Rusland staat met nog tien minuten te spelen met 2-1 voor tegen de Enmgelsenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:21 schreef peaceman het volgende:
Hey Tong, hoe is t?
Of de 'Kaal is het helemaal bo-kaal' van Jeroen van Inkel.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:36 schreef peaceman het volgende:
Geen idee, in elk geval iemand die kandidaat is voor de Kaalender van Rob Stenders...
Meneer is geen Nederlander.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:36 schreef Treinhomo het volgende:
Hij heeft wel iets weg van Roel Pieper, overigens.
Om er maar eens een Diaanisme tegenaan te gooien: Is m'neer Amerikaan ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:44 schreef Tokay het volgende:
Meneer is geen Nederlander.
Wie, wat, waar, hoe.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:01 schreef Gellius het volgende:
Volkskrant gelezen vandaag, Z? Wat vond je van het jurkje van Michelle?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:37 schreef pyl het volgende:
De zelfbenoemde popkennertjes vallen weer eens genadeloos door de mand zeg.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:52 schreef Z het volgende:
Die halen hun neus er voor op!
[ afbeelding ]
Hmmmmmmm ..... als ik het allemaal goed begrijp, was het toen normaal om er minder normaal uit te zien.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:25 schreef Tokay het volgende:
Meneer zag er een jaar of dertig geleden iets minder normaal uit.
Maar dat was toen normaal, in die kringen.![]()
Ik had hier een heel gevatte riposte op, maar toen ik die wilde invoeren, bleken de Fok!databaseservers plotseling te druk – en kreeg ik het vriendelijke advies even wat te drinken in te schenken en dan de pagina nog eens te herladen. Toen ik die goede raad had opgevolgd echter, was ik mijn snedige opmerking alweer vergeten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:54 schreef Diaan73 het volgende:
Het is nog steeds een warrige tijd.....
Ik ben wel heel nieuwsgierig naar je snedige opmerking eigenlijk. Die fok!databaseservers zijn wel vaak te druk. Als het daaraan ligt, drink je je een ongans.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:28 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik had hier een heel gevatte riposte op, maar toen ik die wilde invoeren, bleken de Fok!databaseservers plotseling te druk – en kreeg ik het vriendelijke advies even wat te drinken in te schenken en dan de pagina nog eens te herladen. Toen ik die goede raad had opgevolgd echter, was ik mijn snedige opmerking alweer vergeten.
Eeuwig zonde hoor.
Doe nog eens een poging pyl, nu wil ik het weten ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:28 schreef pyl het volgende:
Ik had hier een heel gevatte riposte op, maar toen ik die wilde invoeren, bleken de Fok!databaseservers plotseling te druk – en kreeg ik het vriendelijke advies even wat te drinken in te schenken en dan de pagina nog eens te herladen. Toen ik die goede raad had opgevolgd echter, was ik mijn snedige opmerking alweer vergeten.
Eeuwig zonde hoor.
quote:index error #5.2
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Ik ben geen popkennertje en al zeker niet zelfbenoemd, maar ik weet wel dat meneer Brian Eno is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:37 schreef pyl het volgende:
De zelfbenoemde popkennertjes vallen weer eens genadeloos door de mand zeg.
Zet hem even in Word en kopieer hem even in de quickreply!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:14 schreef pyl het volgende:
En ja hoor, nèt toen die opmerking me weer te binnenschoot:
[..]
![]()
Ja, hey, maar jij bent dan ook the one...... and only...... Scrutinizer.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben geen popkennertje en al zeker niet zelfbenoemd, maar ik weet wel dat meneer Brian Eno is.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben geen popkennertje en al zeker niet zelfbenoemd, maar ik weet wel dat meneer Brian Eno is.
Zo is het maar net. Retteketet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:49 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, hey, maar jij bent dan ook the one...... and only...... Scrutinizer.![]()
Nee daar kan ik helemaal niets meequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:49 schreef pyl het volgende:
[..]
Diaan@ het wil maar niet lukken hoor! Het was iets met de kleur van jullie slaapkamerbehang, een te laat opgeleverd bankstel, het gazon van de buurvrouw - en peaceman kwam er ook in voor. Kun je daarmee uit de voeten?![]()
Hee wij hadden vroeger op de basisschool een Retteket hoedopgezetwoensdagmorgenshow. Was erg leuk... allemaal optredens enz. van de kinderen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo is het maar net. Retteketet.
ik had een hele snedige opmerking bedacht maar ....
Jeetje, wat vertel je nu? Straks ga je ook nog trouwen en verhuizen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:07 schreef Diaan73 het volgende:
Trouwens.... wisten jullie al dat ik misschien ga switchen van baan??? Heb een eerste gesprek gehad en dat ging heel erg goed. VOlgende week vervolggesprek en dat misschien knopen doorhakken.
Je leest ook weleens dat een bedrijf op zoek is naar 'een administratieve duizendpoot'.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Een spin in het web? Je gaat alleen nog maar vliegen eten?
Of ze zoeken iemand "voor wie het een uitdaging is om met mensen om te gaan". Volgens mij krijg je dan allemaal autistische sollicitanten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:51 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je leest ook weleens dat een bedrijf op zoek is naar 'een administratieve duizendpoot'.
Best gek, ze vragen nooit om een slak.
Is Jan Wolkers dood?quote:
Whehe. Van die luitjes met Asperger, ja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Of ze zoeken iemand "voor wie het een uitdaging is om met mensen om te gaan". Volgens mij krijg je dan allemaal autistische sollicitanten.![]()
Maak je geen zorgen, deze jongeman (20) heeft niets met literatuur te maken. Edoch, er ligt een bruggetje naar Wolkers...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:45 schreef Treinhomo het volgende:
Hmmm....
...ga ik nu, als zelfbenoemd literatuurkennertje, genadeloos door de mand vallen ?![]()
Oei, je bent erg warm!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:51 schreef hasse8 het volgende:
Is het soms een hele jonge Rutger Hauer? Das de enige connectie die ik zo kan vinden.... Maar misschien kan ik je gedachtensprongetjes niet volgen hoor Tokay... Het is in ieder geval "eyecandy"![]()
Nee, nee, je eerste poging was echt stukken beter. Het is geen 'jonge foto' van een oud iemand; de jongeman is van '87.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:58 schreef hasse8 het volgende:
Als ik nog een keer mag raden, zeg ik Paul Newman... Dat was mijn eerste gedachte, maar Newman en Wolkers? Dan mag je je bruggetje echt uitleggen
Mis, maar wel leuk geprobeerd!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:17 schreef hasse8 het volgende:
Ow wacht, is het Michiel Huisman? Dan is de link: Rutger Hauer speelde in Turks Fruit (=Wolkers) en Floris... Michiel Huisman speelt in de herverfilming van Floris de rol van Rutger Hauer? Goeie brug dan....
Zoon van Wolkers? Neuh.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:38 schreef Z het volgende:
Zoon van?
O, dat is hier een doodzonde hoor, Googlen! Je moet een plaatje op eigen kracht (en met de hints die worden gegeven) proberen te te raden. Lees het maar na in de statuten en reglementen in de openingspost.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:41 schreef hasse8 het volgende:
Ah, denk dat ik het weet, maar opgezocht.... dus dat telt niet gok ik zo? Ik zal het antwoord nog niet posten, voor het geval opzoeken niet mag... Maar Tokay, dit was een heeeeeele goeie! Ga zo door, geweldige brug!
Onze secretaris.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:56 schreef Z het volgende:
Gellius stuurt je wel een kopietje van het huisregelement.
quote:De avond voor het interview maakte Michelle Lynn Monaghan (1976) een wandelingetje door Amsterdam. En dat was genoeg voor de in landelijk Iowa opgegroeide Amerikaanse om onze hoofdstad in het hart te sluiten. "Het is hier hartstikke schoon en rustig. Iedereen rijdt op de fiets en alle gordijnen waren open. Dus niemand heeft iets te verbergen, toch?''
Ik denk dat Gwaenlios zich ook de haren uit het hoofd trekt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:15 schreef Z het volgende:
GODVERDOMME! EN IK WEET VAN NIKS.
Waarschijnlijk had hij ook nog de gordijnen gesloten toen ze langs zijn huis liep.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:18 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik denk dat Gwaenlios zich ook de haren uit het hoofd trekt.![]()
Hij dacht natuurlijk: weer zo'n stomme Amerikaanse toerist die naar binnen loopt te gluren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Waarschijnlijk had hij ook nog de gordijnen gesloten toen ze langs zijn huis liep.
Nee, maar ik zou zeggen: ga zo door!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:50 schreef Tokay het volgende:
Scrutinizer, weet jij mijn jongeman?
Hè hè...quote:
bron: de Telegraafquote:Leandro Maeder na rampzalige jeugd nu succesvol model
Rutger Hauer's goddelijke kleinzoon
door Michou Basu
AMSTERDAM - Hij heeft goddelijke lippen, een prachtig lijf en ogen om in te verdrinken.En oh ja, Leandro Maeder (19) is ook nog eens de kleinzoon van Rutger Hauer. Maar looks zijn bedrieglijk. Terwijl zijn opa Amerika veroverde en uitgroeide tot één van onze beroemdste acteurs, leefde zijn kleinzoon in de goot. Leandro: "Ik ben door de diepste dalen gegaan. Nu lijkt alles mijn kant op te komen en daar geniet ik met volle teugen van."
Tot een paar maanden geleden had niemand van de exotische Leandro gehoord. Nu kom je zijn gezicht in alle modebladen tegen. Hij schittert in de nieuwe campagnes van modemerken als Dsquared2, Roberto Cavalli en Dolce & Gabbana. In die laatste is hij zelfs poedelnaakt te zien. Opa Hauer kan trots zijn op Leandro’s ferme billen en wasbordje.![]()
Leandro is speciaal ingevlogen voor de lancering van de geur He Wood van Dsquared2, waarvan hij het gezicht is. "Waar ik echt van baal, is dat ik Rutger net ben misgelopen," zegt hij. "Een dag voor ik aankwam in Amsterdam, vertrok hij naar Schotland. Daar gaat hij zes weken lang een film draaien. Jammer, ik had graag zijn huis in Friesland willen zien. Ik ben er nog nooit geweest, maar ik heb gehoord dat het een superplek is. Ik heb hem wel eens gezegd dat hij zijn huis in LA moet verkopen en lekker in Friesland moet genieten. Maar dat doet hij natuurlijk nooit."
Zo gesloten als zijn opa over zijn privéleven is, zo open is Leandro. "Toen ik twee jaar was, ben ik uit huis geplaatst", zegt hij plompverloren. "Het ging niet goed met mijn moeder, Aysha Hauer." De details van 'niet goed' laat hij in het midden. "Hou het maar op persoonlijke problemen."
"Toen ik zestien was, zat ik op een privéschool, je weet wel, een instituut voor moeilijk opvoedbare kinderen", vervolgt de gespierde god. "Ik heb geen voorbeeldjeugd gehad, was een rebels kind en heb alles gedaan wat verboden was. Ik experimenteerde met drugs, maar dat was nog het minst erge van alles. Mijn adoptiemoeder Kathleen is een schat, ze was er voor me daar waar het kon, maar ik besef nu pas hoe mijn identiteitscrisis me heeft gevormd."
Ghehe.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, maar ik zou zeggen: ga zo door!
Posten!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:56 schreef wyccie het volgende:
Ik sta met Jan Wolkers op een foto.
Neen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:27 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een nieuwe sig en onderschrtift
Is hety wat ?
Ach, weet je tong... deze slaan natuurlijk ook nergens op, maar ik ben er al zo aan gewend, hè?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:33 schreef tong80 het volgende:
Zo beter Tokay ? In Hools vonden ze het ook maar niks.
Als Joop Braakhekke de pijp aan Maarten geeft, wordt de topictitel dan 'Raad je plaatje voor uitgekookte flikkers' ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:46 schreef Tokay het volgende:
De titel van RJPvD # 698 paste beter bij dit topic, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |