Hoi, ik bedoel de 360 zelf, 1 controller met draad, geheugenkaart en de HD kabel.quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:08 schreef Ill-Skillz het volgende:
@ FlappieWappie, als ik de rest eerst verkocht heb wel, anders gaat de verkoop als een pakket voor.
@ Edwin16v, core pakket zijnde Xbox + RGB kabel + 1 draad controller? Of bedoel jij iets anders?
Hoi Edwin,quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:27 schreef edwin16v het volgende:
[..]
Hoi, ik bedoel de 360 zelf, 1 controller met draad, geheugenkaart en de HD kabel.
mvg. Edwin
Sorry maar ik heb niet meer dan ¤200,- over voor een 2ehands Core pakket incl HD kabel.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:42 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Hoi Edwin,
het pakket wat jij opnoemt zou je van mij kunnen overnemen maar dan inclusief de headset en de rgb (composite) kabel.
Dat is dus meer dan wat bij het originele Core-pakket zit (nl. alleen de X, één controller en de rgb kabel).
Dat zou jouw kant uit mogen komen voor 275,-. Wat mij betreft inclusief de game PES6.
Wat vind je van dit aanbod?
Maar dat core-pakket nieuw is dan wel zonder HD cable en Memory Unit. Anyway, je hebt een PM.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:00 schreef edwin16v het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb niet meer dan ¤200,- over voor een 2ehands Core pakket incl HD kabel.
Een core pakket is momenteel nieuw ook nog maar ¤279,- inclusief Forza2 en Viva Pinata.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |