abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 oktober 1999 @ 21:54:00 #1
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_204552
Wat deed mij dat goed om vanavond weer eens te horen praten over Goverdommese Kutkip, een gerecht, en dat kan Ruud veel beter uitleggen dan ik, "uit ik dacht Noord-West Polynesië komt, of Zuid, daar wil ik van af zijn. Dan wordt de kip heel langzaam gaargestoomd in een bepaalde roze gevoerde lichaamsholte, als je begrijpt wat ik bedoel hé, en dat is me potverdikke een feest joh, dan komen ze op hun blote voeten vanuit Noord-Polynesië vanuit alle hoeken en gaten op hun Lama naar zo'n feest, en dan mag, ik dacht de oudste zoon van het stamhoofd met een Godverdom-mes zo'n in een combinatie van lichaamssappen klaargestoomde kip aansnijden, en dat kunnen wij ons niet voorstellen joh, dan is zo'n tartaartje maar peanuts, maar dan ben je daar echt iemand, hé. dan wordt er nog weken over je geluld op de Polineën"
Heerlijke uitzending vanavond. Bianca is met de denkbeeldige schep waarmee ik Maurice heel kort en vinnig achter het oor wil slaan haar eigen graf aan het graven. Ze formuleerde de zin die bestorven ligt op 1000en lippen van evenzoveel gekwelde en door het leven murw gebeukte romantici: "Ik zie de dingen anders dan andere mensen, ik ben bijzonder". "Ja, Ruud ook jou wil ik leren om je net zo goed uit te drukken en om net zo verstandig te zijn als ik" Ik wijs er nog maar eens met nadruk op, mensen vergeten snel, dat dit nog steeds dezelfde Bianca is die kronkelend, alsof er een Boze (en waarschijnlijk blinde) Geest bezit van haar lichaam had genomen woest klauwend in de dekens, door haar eenpersoonsbed ploegde, toen ze het nieuws van Mona doorkreeg dat zij als wisselvallig werd ervaren. Zit nu heel evenwichtig de aurahealer uit te hangen in de tuin en wil Ruud wel leren hoe hij beter kan formuleren, maar ik zie steeds die blinde paniek op het bed voor me, gepaard gaande met een volledige verslapping van de spieren. "Bianca is heel lief, hoor" Kan zo zijn , maar dan weet ze het verdomd goed te verbergen.
Ik hoor net, uit betrouwbare bron, de weekopdracht van volgende week. De bewoners moeten, volledig op instinct, zonder hulp van buitenaf, het gehele huis Feng Sui inrichten. Zit je volkomen geïsoleerd in een huis en dan gaat die gesel nog niet aan je voorbij. Heel Nederland is opeens lekker in de weer met Feng Sui, de laatste loot aan de stam van het nieuwe Je Weet Niet Wat Er Allemaal Nog Is gebeuren. Gek word ik er van. Urenlang gewrijf over genezende stenen, het al eerder kort genoemde aurahealen, voetzool reflectie therapie, de toekomst lezen uit het patroon van op de grond gestrooide theeblaadjes en hier en daar nog een ouderwetse piskijker, al deze fascinerende disciplines kan men laatste jaren allemaal achter een gehuurde kraam in een sporthal, in een soort van authentieke braderie sfeer, aantreffen. Het heet meestal "Para 2000" of "New Frontier". Vooral amusant is dat de ene helft van Nederland de ander aan het healen, peelen, betasten etc is. Geen enkele grens meer. "Tante Sjaan van Ben en Arie, je weet wel, om de hoek, vlak naast Rooie Sjonnie die ze vrouw verloren heeft, die is sinds gisteren gediplomeerd handoplegger, leuk hè!!
Maar dit alles is nog niets vergeleken met Feng Sui. Wind en water, een prachtige krachtmeting met de energiestromen in je huis. Mensen met bloedserieuze hoofden die urenlang op aanwijzing van hun partner een vuilnisbakje door het huis schuiven, op zoek naar die ene Wind en Water-plek.
Staat ons allemaal te wachten volgende week. Dat wordt smullen, Willem, het levende cliché van de Nuchtere Fries in de weer met een kopje water en een ventilatortje.
Heel fijn vond ik ook de vertekende kijk op de werkelijkheid van met name Bart. Dat vond hij wel lachen, het idee dat hij op straat of in het café herkend zou worden. Die zien we over een week of twee wel terug op de vierde verdieping van een druk warenhuis met 40 kilo TNT op zijn rug gebonden. Het kaasschaafje werd nooit teruggevonden.
Was het weer. Puur therapeutisch dit, die stukken er uit rammen. Vindt u er maar van alles van. Laat het mij ook weten als u dat wilt. Ik beleef hier te veel plezier aan.

Groeten van Nico

pi_204553
Kan ik al ergens intekenen op de gebundelde essays van Doordevil?
  woensdag 20 oktober 1999 @ 22:28:00 #3
242 Pinball
Electric Monk
pi_204554
quote:
op 10-20-1999 om 09:54 PM schreef doordevil het volgende:
Was het weer. Puur therapeutisch dit, die stukken er uit rammen.

Voor mij is de lachtherapie toch de topper van alle kwakzalverij!!

Ga alsjeblieft door!

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 oktober 1999 @ 22:50:00 #4
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_204555
Nu in de aanbieding, (naast onze standaard TARA-pakketten en lesmaterialen
(TARAisme voor beginners/gevordenen en TARAlogie voor beginners/gevordenen))

Het net verschenen boek DOORDEVILisme voor Beginenrs.

Wij verwachten binnekort het vervolgdeel DOORDEVILisme voor Gevordenen.

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_204556

Go doordevil GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
fake a dream
  woensdag 20 oktober 1999 @ 23:24:00 #6
215 misterDre
Paint it black!
pi_204557
Is weer helemaal KLASSE!!!!!!
pi_204558
quote:
op 10-20-1999 om 09:54 PM schreef doordevil het volgende:

Ze formuleerde de zin die bestorven ligt op 1000en lippen van evenzoveel gekwelde en door het leven murw gebeukte romantici: "Ik zie de dingen anders dan andere mensen, ik ben bijzonder". "Ja, Ruud ook jou wil ik leren om je net zo goed uit te drukken en om net zo verstandig te zijn als ik" Ik wijs er nog maar eens met nadruk op, mensen vergeten snel, dat dit nog steeds dezelfde Bianca is die kronkelend, alsof er een Boze (en waarschijnlijk blinde) Geest bezit van haar lichaam had genomen woest klauwend in de dekens, door haar eenpersoonsbed ploegde, toen ze het nieuws van Mona doorkreeg dat zij als wisselvallig werd ervaren. Zit nu heel evenwichtig de aurahealer uit te hangen in de tuin en wil Ruud wel leren hoe hij beter kan formuleren, maar ik zie steeds die blinde paniek op het bed voor me, gepaard gaande met een volledige verslapping van de spieren.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!!!!!!! GO DOORDEVIL GO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Willem: 'Nou, Trut!'

pi_204559
Ga zo DooooooooooooooorDevil!!!!!
Voice-over: 'Wat doen de bewoners met die 465 kartonnen dozen?'
Doordevil: 'Ik persoonlijk denk dat ze er het ego van Willem mee gaan verhuizen.'

donderdag 21 oktober 1999 @ 01:08:00 #9
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_204560
quote:
op 10-20-1999 om 10:13 PM schreef Max het volgende:
Kan ik al ergens intekenen op de gebundelde essays van Doordevil?

What can I say?

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
pi_204561
Helemaal verdiend dat je op de front-page als een aanrader vermeld wordt.
Top!!!!

Maar, ik zeg maar zo

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

donderdag 21 oktober 1999 @ 13:35:00 #11
354 Robin666
No 'newbie' Problem!
pi_204562
Nogmaals: "GROTE klasse..." Meer hoef ik niet te zeggen!

Weer naar boven!

"Kutkip!"

pi_204563
...
  donderdag 21 oktober 1999 @ 19:08:00 #13
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_204564
Ik ben Danny en Arjen zeer erkentelijk voor de prominente plaats op de startpagina. Ik verbaas me nog steeds over het enthousiasme, maar ik ram maar lekker door.
Tot vanavond. Eerst lekker kijken.
pi_204565
TOPPERTJE

zo'n topics die moeten we hebben.

donderdag 21 oktober 1999 @ 20:35:00 #15
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_204566
Bart kijkt nu zoals de smiley, nu hij zij oventje om de kip gaar te stomen, en geen Godeverdom-mes heeft om er een eind aan te maken. Ga zo door, kleesditgraag!
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 23:54:00 #16
215 misterDre
Paint it black!
pi_204567
On Top
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')