quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:23 schreef taraaaa het volgende:
Wat vind jij er als man van als een meisje tegen je zegt dat ze je "schattig" vindt? Vat je dat op als een compliment of voel je je in je mannelijkheid aangetast? En hoe reageer je daarop?
Conclusie: je bent maagd.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:30 schreef Flashwin het volgende:
schattig is niet mannelijk. Trek je conclusies.
True. Maar.. Doordat vrouwen mij vaak 'een schatje' vinden kom ik erg eenvoudig met knappe vrouwen in contact. Ze zullen me niet meteen afwijzen op basis van 'oh daar heb je weer zo'n stoere patser'. Altijd lekker vers vlees op voorraad.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:30 schreef Flashwin het volgende:
schattig is niet mannelijk. Trek je conclusies.
idd: de context.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:51 schreef MooieLuL het volgende:
Ligt aan de context, maar over het algemeen vind ik dat soort taal voor kinderen.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:54 schreef katerwater het volgende:
[..]
idd: de context.
Als ik een meid tracht te verleiden, wil ik niet schattig bevonden worden![]()
Ik ook, ben ik nu zwanger?quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:56 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
schattig valt nog wel mee toch.. ik ben laatst uitgescholden voor erger..
ik was KOETSIE KOETSIE volgens de buurvrouw
doe je verdorie zo je best een image aan te meten die stoer..cool..beangstigend is, noemen ze je koetsie koetsie.
ben verdorie bijna 2mtr weeg 115kg, kaal geschoren hooft..baard van 2weken.. en dan nog koetsie koetsie wezen.. wtf moet ik nog meer doen om je de poep dun tussen de billen door te laten lopen als je mij ziet![]()
Dat hangt af van de manier waarop ze het zegtquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:57 schreef taraaaa het volgende:
[..]
![]()
Nou, stel dat je als gast ergens in een kroeg staat en een onbekende dame loopt naar je toe en zegt:" jij bent heel schattig."
En weer wegloopt. Hoe zou je dat op gaan vatten?
Dat is dan opzich wel weer een goed teken, aangezien dame onbekend is, beter dan dat ze niks zegt.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:57 schreef taraaaa het volgende:
[..]
![]()
Nou, stel dat je als gast ergens in een kroeg staat en een onbekende dame loopt naar je toe en zegt:" jij bent heel schattig."
En weer wegloopt. Hoe zou je dat op gaan vatten?
Ja gedaan, diegene kon zich toen geen houding geven en deed een beetje zo van: oh okequote:Op zondag 14 oktober 2007 14:11 schreef katerwater het volgende:
[..]
Dat hangt af van de manier waarop ze het zegt![]()
Jij bent een vrouw: zou jij zoiets doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |