Link naar de bestanden doen het niet bij mij.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:20 schreef the_undertaker het volgende:
Offtopic:
Hier nogmaals even voor de mensen die misschien ook animated GIF's als 'screenshots willen maken.'
Streamers; hoe cappen/filmen jullie?
Ontopic:
Alles nog in diepe rust in de kooi
Hilversumse?quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:26 schreef Verida het volgende:
12:30 The day after...
Lieke heeft gister officieel haar verhaardag gevierd in De Gouden Kooi. Ze is verrast met talloze cadeaus en als klap op de vuurpijl kwam haar vader ook nog langs, van wie ze dacht dat hij niet naar de Villa zou komen. De Hilversumse was dolblij met alle aanwezigen en heeft er dan ook een geweldige dag op zitten. Zal ze deze lijn vandaag kunnen doortrekken, om ook vandaag een mooie dag te beleven? Voorlopig ligt ze nog heel hard te slapen
Verhaardag?![]()
VV
Dat klopt volgens mij wel. Toen ze nog schoonmaakte woonde zij het dichtste bij (kwartiertje). Haar ouders wonen volgens mij nog wel in Alphen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Hilversumse?
Wat was het weer genant gisteravond. De enige die ontbrak was Natasia die de Cucaracha even ging doen.
Dennis die gewoon écht geen tv kan maken. Ja, knijpen onder water maar daar hebben we geen fuck aan.
De butlers die strontlazerus het pand hebben verlaten. Brian die een punt wil maken over niks.
Ik vond er niks aan. Het wordt pas leuk als Dennis ook eens wat ging doen maar die wordt betaald voor vreten en in de camera's kijken. Zo is er toch geen lol aan.
Eens, het was weer eens een draak van een feestje en Dennix....ach ja.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Hilversumse?
Wat was het weer genant gisteravond. De enige die ontbrak was Natasia die de Cucaracha even ging doen.
Dennis die gewoon écht geen tv kan maken. Ja, knijpen onder water maar daar hebben we geen fuck aan.
De butlers die strontlazerus het pand hebben verlaten. Brian die een punt wil maken over niks.
Ik vond er niks aan. Het wordt pas leuk als Dennis ook eens wat ging doen maar die wordt betaald voor vreten en in de camera's kijken. Zo is er toch geen lol aan.
Hier vind je alles wat je maar wilt weten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:52 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb voor het eerst een screenshot gemaakt. Deze heb ik opgeslagen in Paint. Hoe kan ik m nu hier krijgen?
Ik krijg dat filmpje niet open.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eens, het was weer eens een draak van een feestje en Dennix....ach ja.
Heb je het videofilmpje van hem al gezien op de Tie site, een aanrader.![]()
Dat hij die ballon liet knappen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eens, het was weer eens een draak van een feestje en Dennix....ach ja.
Heb je het videofilmpje van hem al gezien op de Tie site, een aanrader.![]()
Je moet eerst inloggenquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:06 schreef Larisje het volgende:
[..]
Ik krijg dat filmpje niet open.Ik krijg een popup waarin een fotootje komt van de tiensite zelf, maar geen filmpje. MIs ik nu heel wat?
Ik heb in een deuk gelegen, wat een nono met zijn wapperende handje.quote:
Ik weet niet wat/hoe je het doet, maar dither moet uitquote:
Ja snap ik!quote:
check je PM.quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:16 schreef Larisje het volgende:
[..]
Ja snap ik!Ook gedaan maar dan gaat het mis. Is al tijden zo dat ik daar de filmpjes niet goed open krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |