Sorry maar heb je uberhaupt mijn begin post wel gelezen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:12 schreef Megumi het volgende:
Gewoon zeggen dat het niet mag is zo moeilijk toch niet?
Die stickers is hij morgen weer vergeten. Echt, met consequent zijn én doorzetten werkt echt het beste.quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:17 schreef MamavAron het volgende:
Stickersysteem zou ik dat nu al kunnen doen?.. Dan ga ik meteen aan de slag met een velletje en koop ik morgen stickers, ben alleen bang dat hij het nut er niet van inziet.
Nou stickers zijn wel mooi dat zal hij ook vinden het is een beloning om een mooi stickertje uit te mogen zoeken nadat hij iets goeds gedaan heeft, en bijvoorbeeld bij 10 kleine stickers een grote mogen plakken en bij ... stickers een ander klein presentje krijgen. als hij dat weet en als je hem er aan herrinderd.. volgens mij houden alle kinderen er van om iets leuks te krijgen.. ook de kinderen die nog geen twee zijn..quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:17 schreef MamavAron het volgende:
Stickersysteem zou ik dat nu al kunnen doen?.. Dan ga ik meteen aan de slag met een velletje en koop ik morgen stickers, ben alleen bang dat hij het nut er niet van inziet.
het stickerplak vel moet ook wel op een zichtbare plaats hangen en er moet ook aan herrinderd worden (om maar wat te noemen 'als je nu netjes eet mag je straks een stickertje plakken' en dat dan ook direct na het eten laten doen zodat het verband er nog is)quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die stickers is hij morgen weer vergeten. Echt, met consequent zijn én doorzetten werkt echt het beste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |