abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 oktober 2007 @ 08:13:12 #1
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_53920786
Beste DGK- Redactie haal die denniks jongen alstublieft weg uit de kooi als jullie een beetje respect hebben voor zijn imago buiten de kooi. Deze nix maakt zichzelf zo kapot dat hij straks een grote physische moeite heeft om zich buiten te redden. Ik zou hem een physische steun gaan geven zodat hij zich nog een beetje kan bewegen in de wereld buiten hem. Doen jullie dit niet dan wordt nix straks nog een grotere wrak dan wat hij nu is. Hij kan afzakken naar natasia nivo en denken dat hij "supreme" bekende Nederlander is op het hoogste nivo terwijl mensen hem alleen uitlachen en beledigen. Een soort ongewilde komiek. Denk daarbij maar aan de gelijkwaardige Roef (die ooit met Marian zong) die ook alleen maar komt of draven om zich steeds voor schut te laten zetten en het zelf nog niet door heeft. Of hij veranderd in een geestelijke kapote doodsbange persoon die zich niet meer durft te vertonen in de buitenwereld en in de meeste extreme geval kan hij zelfs zelfmoord plegen of eraan denken.

nix heeft in DGK niets te zoeken. Er zit gewoon niets in hem wat andere mensen in de showbizz of televisiekijkend Nederland kan boeien. Hoewel hij hoogstend nog een uitstekende figurant kan zijn in een scene van GTST zwijgend aan een tafeltje in de koning. nix doet zich nog heel sterk en probeert zich macho achtig nog voor te doen, maar van binnen is hij als geestelijk stuk. DGK is niet wat hij verwachte (of wij) en hoe hij kan/wil zijn. Hij speelt een groot toneelstuk om zich een beetje te kunnen aan te passen, maar mensen kun je niet dwingen om zich anders te gaan te verdragen dan ze werkelijk zijn/doen. Nix is/zal geestelijk uitgeput zijn door zijn rol. Hij kan zichzelf niet veranderen in macho brian, grappig jaap of schattige kwajongensachtige Huub. Ik geloof heus wel dat er wel nog iets in nix zit waarin hij zichzelf kan presteren tot iets, maar dat zal niet in DGK gebeuren. DGK heeft/kan hem niets te bieden.

Ik zeg dit niet zomaar, omdat ik nix diep uit me hart haat ofzo, maar omdat ik zie dat hij zich niet goed staande weet te houden. Ik had dit natuurlijk ook kunnen zeggen voor brian, amanda en ex-bewoonster natasia, maar dat doe ik niet omdat ik weet dat dat niet nodig is. Ergens hebben deze mensen nog kracht omzich te verweren in de buitenwereld en ze geloven zo goed in zichzelf (lees natasia/amanda) dat ze voor beledigen blind zijn en natasia is daarbij ook nog eens emotieloos. nix heeft dat het allerminst. Hij staat erbij als een klein vreemd afgestoten jongetje. Hij past niet bij de groep, staat voor gek, volgens mij is hij doodsbang en sputtert hij maar wat woordjes als tegenspraak. Iemand die alleen maar droom dat hij groot is, maar zich non-actief opstelt kan alleen maar een zielige wrak worden. Ik weet dat dgk een bestaat uit het wegpesten en sarren van medebewoners, maar toch hebben jullie met nix een grote fout gemaakt. Ik heb niets tegen het pesten, want dat is het spel en ze hebben erzelf voor gekozen, maar had dan een gelijkwaardige persoon uitgekozen die ertussen past. Stanley of Luc hadden allebei wel gepast en kunnen goed voor zichzelf opkomen, mondig en actief spelen. Maar toch kozen jullie nix uit?? Waarom? Is het omdat hij bij de screentest ook al een toneelspel speelde dat jullie in hem geloofde, maar dat jullie nu toch ergens bedonderd zijn? En waarom hebben jullie nix voor 23 september dan niet vervangen. Het was dan toch al duidelijk dat hij zo non-actief is. Een echte actieve speler zoals Stanley of Luc hadden kunnen zijn hebben jullie links laten liggen. Jammer het had het progamma leuker kunnen maken dan het nu is.

Help deze jongen van zijn waandromen af en geef hem physisch hulp om straks weer normaal te functioneren in de buiten wereld. Ik zeg dit uit mijn gevoel voor een medemens die ik in nood zie, niet omdat ik nix zo graag mag. Dus REDACTIE (ik weet dat jullie soms stiekem op forums zitten mee te lezen onder verschillende namen) bespaar nix zijn ondergang en haal hem uit DGK dat is beter voor HEM en voor ons kijkers natuurlijk.
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
  zondag 14 oktober 2007 @ 08:17:32 #2
178804 Neo_Skorrem
Keine Hoffnung.
pi_53920792
Het is zijn eigen keuze.
"Und wenn ihr Spiel begann
Hielt ich den Atem an..."
  zondag 14 oktober 2007 @ 08:17:56 #3
178804 Neo_Skorrem
Keine Hoffnung.
pi_53920793
En ik heb je OP niet helemaal gelezen want ik snapte er halverwege al geen flikker meer van.
pi_53920810
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 08:17 schreef Neo_Skorrem het volgende:
En ik heb je OP niet helemaal gelezen want ik snapte er halverwege al geen flikker meer van.
Niet

Het leest juist zo lekker weg, zo'n lap tekst
  zondag 14 oktober 2007 @ 08:24:19 #5
178804 Neo_Skorrem
Keine Hoffnung.
pi_53920813
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 08:22 schreef nachtzuster het volgende:

[..]

Niet

Op de vroege zondagmorgen.
Met lekker weinig interpunctie.

Hmmm, dát is lekker wakker worden
pi_53920979
A joh...zijn vrienden (?) en familie en fans (groep 8) vinden allemaal dat 'ie het goed doet...
Dolf is de baas
Insaantje
  zondag 14 oktober 2007 @ 10:45:52 #7
170337 Shayndel
pi_53921451
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 08:24 schreef Neo_Skorrem het volgende:

[..]

Op de vroege zondagmorgen.
Met lekker weinig interpunctie.

Hmmm, dát is lekker wakker worden
Ook goedenmorgen,

Ik ben altijd vroeg wakker half 5. Dat is een standaard tijd voor mij.

Moet ik het met hoofdletters schrijven of zal ik iedere keer bij een zin een regel blank laten. Kan het natuurlijk ook op de basis kleutergroep methode doen. r-o-o-s, v-i-s, b-o-o-m. Voor iemand als ik die hier geen NLse school heeft gehad is het goed genoeg geschreven. Dus niet gelijk oordelen.

Klopt nix heeft hier zelf voor gekozen alleen had het niet mogen gebeuren. Die jongen gaat straks alleen maar een zwaar leven tegemoet. Ook toen ze hem konden wisselen voor een sterkere speler hebben ze dat niet gedaan. Sommige vinden het leedvermaak van straks buiten leuker dan het spel nu. Nix een zwak persoonlijkheid die hadden ze moeten beschermen tegen zichzelf door hem te laten gaan.

Ik zal er vast bij zeggen dat ik waarschijnlijk foutjes heb geschreven. Met dat interpunctie lijkt je wel iemand die schrijffoutjes gaat opzoeken. Doe je best.

[ Bericht 2% gewijzigd door Shayndel op 14-10-2007 11:11:49 ]
  zondag 14 oktober 2007 @ 11:00:47 #8
170337 Shayndel
pi_53921568
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 08:22 schreef nachtzuster het volgende:

[..]

Niet

Kijk uit voor de boekenkast.
  zondag 14 oktober 2007 @ 11:15:58 #9
521 ruby
Hell yeah!
pi_53921733
Ik vind dat je wel gelijk hebt hoor Shayndel. Voor z'n eigen bescherming zou het beter zijn om de Kooi te verlaten want dit wordt alleen maar z'n ondergang.
Hij heeft zichzelf al totaal voor lul gezet om zich veel groter voor te doen dan ie is met z'n praatjes waar niets van terecht is gekomen.
Niemand in de Kooi zal 'm ooit nog serieus nemen.

En hij laat zich enorm in de maling nemen door die walgelijke Nadia. Heeft die gast dan totaal geen eigenwaarde?

Het is al een kneus eerste klas, maar het wordt alleen maar erger.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zondag 14 oktober 2007 @ 11:25:01 #10
6941 APK
Factual, I think.
pi_53921841
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 08:17 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik had er ook physisch de kracht niet voor.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator / Miss SHO zondag 14 oktober 2007 @ 13:57:46 #11
22592 crew  Ole
pi_53924163
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 11:25 schreef APK het volgende:

[..]

Ik had er ook physisch de kracht niet voor.
watteh

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_53930906
ie er IEMAND die die HELE OP heeft gelezen? als ik zo'n lap tekst zie begin ik niet eens aan de eerste regel.

maar het is idd beter als ze die stakker uit zn lijden verlossen. als ik mag kiezen met een kanon de kooi (of het land) uit schieten...
pi_53931882
Ik ben gek op lappen tekst dus ja.

En ik vind dat Shayndel een punt heeft.
Hoe een hekel ik ook aan die gozer heb met zijn grote muil, het is gewoon verschrikkelijk om hem zo te zien stuntelen de hele dag door.
sorry Ik denk weer aan die ballon.

Maar blijkbaar denkt de febo er anders over. Ze zijn continu op de streams, in de uitzendingen en er wordt niets anders dan over nix en nadia geluld in de cossen.
  zondag 14 oktober 2007 @ 20:36:43 #14
178804 Neo_Skorrem
Keine Hoffnung.
pi_53932204
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 10:45 schreef Shayndel het volgende:

[..]

Ook goedenmorgen,

Ik ben altijd vroeg wakker half 5. Dat is een standaard tijd voor mij.

Moet ik het met hoofdletters schrijven of zal ik iedere keer bij een zin een regel blank laten. Kan het natuurlijk ook op de basis kleutergroep methode doen. r-o-o-s, v-i-s, b-o-o-m. Voor iemand als ik die hier geen NLse school heeft gehad is het goed genoeg geschreven. Dus niet gelijk oordelen.

Klopt nix heeft hier zelf voor gekozen alleen had het niet mogen gebeuren. Die jongen gaat straks alleen maar een zwaar leven tegemoet. Ook toen ze hem konden wisselen voor een sterkere speler hebben ze dat niet gedaan. Sommige vinden het leedvermaak van straks buiten leuker dan het spel nu. Nix een zwak persoonlijkheid die hadden ze moeten beschermen tegen zichzelf door hem te laten gaan.

Ik zal er vast bij zeggen dat ik waarschijnlijk foutjes heb geschreven. Met dat interpunctie lijkt je wel iemand die schrijffoutjes gaat opzoeken. Doe je best.
Sorry, wat zei je?
pi_53932554
Wat is dit nou voor een onzin allemaal. Denk je nou niet dat al die GK bewoners die er nu nog in zitten inclusief Natasia, het allemaal moeilijk krijgen als ze dat hok verlaten? Er is er niet een, die daar niet iets heeft gedaan, dat niet door de beugel kan. Het hele zooitje moet eruit, als ik miljonair zou zijn, zou ik me kapot schamen als ze me met dit soort zouden vergelijken.
pi_53952132
Dennis is vrouwlijk, hij heeft geen mannelijke kanten.
Roken is lekker
pi_53958982
ALs hij familie heeft die van hem houden zouden ze hem collect-call bellen en adviseren terug te komen.
Zo niet dat genieten ze ervan om hem telkens maar weer af te zien gaan.
Hij heeft alleen maar angst en durft zelfs zijn handen niet te laten lezen bv.
pi_53960119
Heb je tekst niet gelezen, maar Nix moet wel de kooi uit
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 01:43:45 #19
6941 APK
Factual, I think.
pi_53960777
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 00:50 schreef SiRojK het volgende:

Heb je tekst niet gelezen, maar Nix moet wel de kooi uit
Over wie moeten jullie dan de hele dag doelloos zeiken?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:42:27 #20
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53971365
TvP!!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_53975710
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 01:43 schreef APK het volgende:

[..]

Over wie moeten jullie dan de hele dag doelloos zeiken?
  woensdag 17 oktober 2007 @ 15:42:42 #22
47631 iefow
I love lamp
pi_53990345
... psychische ... niet physische...
*o/*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')