Ik ga morgen het bos in en die denneappels en eikels zijn denk ik geen probleem.... de rest is wat lastiger...quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat ik niks te doen had?
Ik bedoel, moet nog:
1000 - 1500 tamme kastanjes
500 beukennootjes
250 eikels
100 paardenkastanjes
50 dennenappels
zien te vinden... Zo veel te doen![]()
Dat dacht ik ook... normaal kom je een heel eind als je de gemiddelde kroeg binnenloopt, maar 250 is wel heel veelquote:
Meestal lopen muizen in de val, bij jou lukt het allemaal niet zo goed hé....quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:22 schreef Soury het volgende:
Ik wist niet dat ik mezelf zo kon vermaken. En soms typ ik zonder spelfouten![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook... normaal kom je een heel eind als je de gemiddelde kroeg binnenloopt, maar 250 is wel heel veel![]()
Ik hoefde er idd niet over na te denken wat ik moest doenquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan doe je het beter dan die tante die op de achtergrond jankend zegt "Ik weet niet wat ik moet doen"
O sorry, ik wist niet dat je serieus was.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet het verschil tussen "vrij hebben" en "een ban hebben" hè![]()
Vandaag om 12 uur opgestaan, heerlijk in het zonnetje gezeten met een goed boek dat ik vanwege dat feit zijn links heb laten liggen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoefde er idd niet over na te denken wat ik moest doen
Tuurlijk was ik serieus... ik ben te moe om met 2 accounts tegelijk te posten dus daarom heeft m'n kloon dit weekend vrij... lijkt me logisch toch?!quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
O sorry, ik wist niet dat je serieus was.![]()
Ik werd ook rond een uur of 12 wakker...quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vandaag om 12 uur opgestaan, heerlijk in het zonnetje gezeten met een goed boek dat ik vanwege dat feit zijn links heb laten liggen.
Eeeh...quote:
Dat zal bij een christelijke familie idd wel een probleem zijnquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:28 schreef ppi het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=iL_RbCGxqsc
Als ik een vriend van mij overleef moet ik er voor zorgen dat dit te horen is tijdens de crematie.
Tis te hopen dat zijn streng christelijke ouders er dan niet meer zijn![]()
Ik zit vooral heel erg met de beukennootjes en de tamme kastanjes...quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:24 schreef Leandra het volgende:
Ik ga morgen het bos in en die denneappels en eikels zijn denk ik geen probleem.... de rest is wat lastiger...
Je laat gewoon psalm 150 horen, de man of vrouw in de kist zal het op dat moment vermoedelijk wel worst zijn...quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:28 schreef ppi het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=iL_RbCGxqsc
Als ik een vriend van mij overleef moet ik er voor zorgen dat dit te horen is tijdens de crematie.
Tis te hopen dat zijn streng christelijke ouders er dan niet meer zijn![]()
Ik zou ook wel een kloon willen. Lijkt mij handig om die op maandagmorgen naar het werk te sturen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk was ik serieus... ik ben te moe om met 2 accounts tegelijk te posten dus daarom heeft m'n kloon dit weekend vrij... lijkt me logisch toch?!
Daar hebben ze al iets anders voor uitgevonden... Het heet ziek zijnquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou ook wel een kloon willen. Lijkt mij handig om die op maandagmorgen naar het werk te sturen.
Dat is nou net het probleem... je kunt het echter wel andersom doen: Terwijl jij naar je werk bent kan je kloon op FOK! postenquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een kloon willen. Lijkt mij handig om die op maandagmorgen naar het werk te sturen.
Zeg ze dat je d'r van baalt dat je het alleen moet doen en dat het (te) veel werk is.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zit vooral heel erg met de beukennootjes en de tamme kastanjes...
Je gaat op vakantie en ze schuiven je zo alle kut-klussen in je schoenen![]()
Ik zou het verschil tussen een tamme en een wilde kastanje niet zien....quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zit vooral heel erg met de beukennootjes en de tamme kastanjes...
Je gaat op vakantie en ze schuiven je zo alle kut-klussen in je schoenen![]()
Ik ken zijn ouders wel een beetje, Pa kan wel relativeren maar Ma sterft waarschijnlijk ter plekke.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal bij een christelijke familie idd wel een probleem zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |