hard gelopen...wilde wel nog fietsen, maar was te laat, krijg ik te veel energie voor het slapen..quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Nog iets leuks gedaan? Zadel al ingereden?![]()
Ik denk dat hij volgend jaar bij Feijenoord komt.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:33 schreef Gert het volgende:
Gadverdamme Henk ten Cate bij voetbal insite.. dacht ik eindelijk van dat smerige stemmetje en dat hangende ooglid verlost te zijn..![]()
E?quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:31 schreef baklava het volgende:
[..]
ow
mmmmmmmmmmmmm
we doen het anders we doen G A L G J E ! ! ! dus 9 kansen
hier is het woord * * * * * * *
Ja, ik fiets ook nooit voor het slapen gaanquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hard gelopen...wilde wel nog fietsen, maar was te laat, krijg ik te veel energie voor het slapen..
Wordt wel een lang spelletje zoquote:
En zijn kogelvrije vest.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:37 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik denk dat hij volgend jaar bij Feijenoord komt.
Samen met zijn goudvis.
Gelukkig moest ik even opzoeken wie het wasquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:33 schreef Gert het volgende:
Gadverdamme Henk ten Cate bij voetbal insite.. dacht ik eindelijk van dat smerige stemmetje en dat hangende ooglid verlost te zijn..![]()
En dat stemmetje aan Brian.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:48 schreef Lobasca het volgende:
Ten Cate doet mij altijd aan 'de Zwarte Cobra' denken..
caps?quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:56 schreef HiDiHo het volgende:
Er was net brand hier in de stad, alles stonk. Maar voordat de brandweer de slang had uitgerold was het voor al geblust. Geen actie dus![]()
Heb geen cam op me phone, was ook niets te zien trouwensquote:
Anders kom je effe langs In Den Haag. Hier zijn momenteel rellen in de schilderswijk.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:56 schreef HiDiHo het volgende:
Er was net brand hier in de stad, alles stonk. Maar voordat de brandweer de slang had uitgerold was het al geblust. Geen actie dus![]()
Tja, moet ff een nieuwe hebbenquote:
Gezelligquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Anders kom je effe langs In Den Haag. Hier zijn momenteel rellen in de schilderswijk.![]()
Wat doe jij nog achter je pc dan!?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Anders kom je effe langs In Den Haag. Hier zijn momenteel rellen in de schilderswijk.![]()
Wil je koter weer eens niet naar bed ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |