En dat stemmetje aan Brian.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:48 schreef Lobasca het volgende:
Ten Cate doet mij altijd aan 'de Zwarte Cobra' denken..
caps?quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:56 schreef HiDiHo het volgende:
Er was net brand hier in de stad, alles stonk. Maar voordat de brandweer de slang had uitgerold was het voor al geblust. Geen actie dus![]()
Heb geen cam op me phone, was ook niets te zien trouwensquote:
Anders kom je effe langs In Den Haag. Hier zijn momenteel rellen in de schilderswijk.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:56 schreef HiDiHo het volgende:
Er was net brand hier in de stad, alles stonk. Maar voordat de brandweer de slang had uitgerold was het al geblust. Geen actie dus![]()
Tja, moet ff een nieuwe hebbenquote:
Gezelligquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Anders kom je effe langs In Den Haag. Hier zijn momenteel rellen in de schilderswijk.![]()
Wat doe jij nog achter je pc dan!?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Anders kom je effe langs In Den Haag. Hier zijn momenteel rellen in de schilderswijk.![]()
Wil je koter weer eens niet naar bed ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
en bij jou de afterparty?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Niks.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:04 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wat doe jij nog achter je pc dan!?![]()
quote:
Ik kan niet ontvangen momenteel.quote:
Wist niet eens dat je een kleine had..quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan niet ontvangen momenteel.
(de kleine ligt te slapen)
Jij gezellige ramptoerist van mequote:Op zondag 14 oktober 2007 22:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ja, bij jou was het loos alarm, anders was ik die kant wel opgekomen![]()
ik dacht dat ie ook kon ontvangenquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je een kleine had..
dacht zo'n centimeter of 19![]()
klopt, maar als-ie ligt te slapen redt-ie dat niet.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je een kleine had..
dacht zo'n centimeter of 19![]()
en anders komen ze vanzelf wel op je padquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en als er geen ramp is, zorg ik er zelf wel voor...![]()
Als Lobasca op de afterparty komt is die kleine zo wakkerquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
klopt, maar als-ie ligt te slapen redt-ie dat niet.![]()
En de buren ook.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als Lobasca op de afterparty komt is die kleine zo wakker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |