Het is ook maar goed dat je zelf zo geweldig bent.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:42 schreef Disana het volgende:
Spinello![]()
Mijn vriendin verdiende daar bij achter de bar, dus wij kwamen daar ook wel eens. Als er een tent voor losers was, was het Spinello wel... zelfs de 'manager' ging er met de kas vandoor wegens overmatig coke gebruik![]()
Alle oudere klandizie had een mislukte studie achter de rug, bij voorkeur filosofie. Of ze hadden de kunstacademie niet afgemaakt 'omdat ze niet begrepen werden', of hun muziek was zo bijzonder dat het nog lang zou duren voor ze zouden worden ontdekt.
En allemaal de ganse dag door blowen. Slaapverwekkend aan de bar hangen en praten over het boek dat ooit nog eens geschreven zou worden, de hit gescoord, het kunstwerk ontdekt. Geen benul dat de klok door tikte en dat het leven aan ze voorbij ging en de tijden veranderden... allemaaal een uitkering ondanks dat ze kerngezond waren.
Spinello![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:35 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Het is ook maar goed dat je zelf zo geweldig bent.
quote:
ahh, wat liefquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ofcourse, je hoeft maar te gillen en ik sta voor je klaar...![]()
quote:
Galgjequote:Op zondag 14 oktober 2007 21:06 schreef baklava het volgende:
dus ? gaan we doen ? scrabble galgje ?
Moet je wel ff een galg tekenenquote:
owquote:
hard gelopen...wilde wel nog fietsen, maar was te laat, krijg ik te veel energie voor het slapen..quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Nog iets leuks gedaan? Zadel al ingereden?![]()
Ik denk dat hij volgend jaar bij Feijenoord komt.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:33 schreef Gert het volgende:
Gadverdamme Henk ten Cate bij voetbal insite.. dacht ik eindelijk van dat smerige stemmetje en dat hangende ooglid verlost te zijn..![]()
E?quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:31 schreef baklava het volgende:
[..]
ow
mmmmmmmmmmmmm
we doen het anders we doen G A L G J E ! ! ! dus 9 kansen
hier is het woord * * * * * * *
Ja, ik fiets ook nooit voor het slapen gaanquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
hard gelopen...wilde wel nog fietsen, maar was te laat, krijg ik te veel energie voor het slapen..
Wordt wel een lang spelletje zoquote:
En zijn kogelvrije vest.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:37 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik denk dat hij volgend jaar bij Feijenoord komt.
Samen met zijn goudvis.
Gelukkig moest ik even opzoeken wie het wasquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:33 schreef Gert het volgende:
Gadverdamme Henk ten Cate bij voetbal insite.. dacht ik eindelijk van dat smerige stemmetje en dat hangende ooglid verlost te zijn..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |