Lola is niet mis....quote:
Ik wil het allemaal niet weten.. Dat kloon gedoe enz...quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:01 schreef ppi het volgende:
[..]
Lola is niet mis....
Zat ik even te denken dat Djeda:
a. Hidi's cloon is
b. Vreemd ging met Hidi, soort van seriële monogamie zeg maar, voor gratis streams
Djeda is een Mysterie...
Iedereen is een kloon van iedereen hier.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:04 schreef Soury het volgende:
Ik wil het allemaal niet weten.. Dat kloon gedoe enz...![]()
Suspicious Minds here sometimes..quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil het allemaal niet weten.. Dat kloon gedoe enz...![]()
Sjesus zit ik al maanden met me zelf te lullenquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Iedereen is een kloon van iedereen hier.
Eigenlijk zijn we allemaal 1 persoon met flink gespleten persoonlijkheid![]()
Gaiaquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Mijn kloon heeft dit weekend vrijquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je weet dat doorposten met een kloon na een ban verboden is hè?quote:
Je weet het verschil tussen "vrij hebben" en "een ban hebben" hèquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Je weet dat doorposten met een kloon na een ban verboden is hè?![]()
Ik heb vandaag uitermate nuttig besteedquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Deze SC wil maar niet om zo het lijkt, waar zijn al die prutsers zonder een zinvolle dagbesteding toch....![]()
Daardoor heeft niemand door dat het een kloon van jou isquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:22 schreef Soury het volgende:
Ik wist niet dat ik mezelf zo kon vermaken. En soms typ ik zonder spelfouten![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Deze SC wil maar niet om zo het lijkt, waar zijn al die prutsers zonder een zinvolle dagbesteding toch....![]()
Dan doe je het beter dan die tante die op de achtergrond jankend zegt "Ik weet niet wat ik moet doen"quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb vandaag uitermate nuttig besteed![]()
Het is allemaal een actquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:22 schreef Soury het volgende:
Ik wist niet dat ik mezelf zo kon vermaken. En soms typ ik zonder spelfouten![]()
Hoe ver ben je er mee?quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat ik niks te doen had?
Ik bedoel, moet nog:
1000 - 1500 tamme kastanjes
500 beukennootjes
250 eikels
100 paardenkastanjes
50 dennenappels
zien te vinden... Zo veel te doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |