goeie postquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:18 schreef StateOfMind het volgende:
Okee ff topic doorgelezen.
Paar dingen vallen mij op:
-Supra is de beste auto ooit volgens StefanP
-StefanP heeft veeeel geld
-Ondanks dat StefanP de Supra de beste auto ooit vind en veeeel geld heeft rijd hij geen Supra maar een 2e hands Corvette Cvijf (cijfertoets doet het niet!) ipv van de nieuwe C6 Z06
-StefanP loopt continue tegenstanders in de discussie uit te schelden, hetgeen genoeg zegt
Sukkel
ik schrok alquote:
Net als motoren, vaak zie je van die gastjes een fucking snelle motor rijden maar bochtenwerk is toch wel te eng voor zequote:Op zondag 14 oktober 2007 04:20 schreef gelly het volgende:
Nee, ik vind het gewoon een lelijke bak. Bovendien vind ik een sprintje trekken niet bepaalt het summum van autoracen.
Jij hebt het duidelijk niet begrepenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Op het moment dat je een Supra zo gaat tunen dat jij 'm begint te vergelijken met een Veyron of iets dergelijks GAAT DE SUPRA ALLEEN NOG MAAR RECHTDOOR
Die vergelijkingen gaan echt nooit op, man! Besef dat nou eensch!
Inderdaad, de beste auto ooit. Kom je met een voorbeeld van een auto die met een enkel model alles beter kan? Wil je harder gaan dan wat dan ook? Wil je op het circuit alle exoten van die tijd, en de meeste van deze tijd, stuk rijden? Wil je 1800pk? Wil je na jarenlang plezier je auto voor dezelfde prijs verkopen die jij destijds betaald hebt? Wil je op de snelweg alles kapot rijden bij sprintjes? Wil je dat alles met een auto doen waar je desondanks probleemloos 400000+km mee rijdt? Ach, ik verdoe mijn tijd, want verder dan een fiets kom je waarschijnlijk toch niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:18 schreef StateOfMind het volgende:
Okee ff topic doorgelezen.
Paar dingen vallen mij op:
-Supra is de beste auto ooit volgens StefanP
-StefanP heeft veeeel geld
-Ondanks dat StefanP de Supra de beste auto ooit vind en veeeel geld heeft rijd hij geen Supra maar een 2e hands Corvette Cvijf (cijfertoets doet het niet!) ipv van de nieuwe C6 Z06
-StefanP loopt continue tegenstanders in de discussie uit te schelden, hetgeen genoeg zegt
Sukkel
En dat geloof jij? Ik weet dat heleboel mensen dat beweren van hun favo merk maar ik denk dat zelfs Sakichi Toyoda (pa, ja) zelf keihard in z'n graf lacht bij het lezen hiervan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 04:02 schreef StefanP het volgende:
[..]
Jij hebt het duidelijk niet begrepen
Hint: lees het onderste deel van deze post eens.
Volgens mij is de plaat van gewapend beton voor jouw kop geplaatst hoor...quote:
Ik moest er weer om lachen... Op de kleuterschool vertelde je elkaar dit soort verhalen. Dan is je fantasie nog groot genoeg daarvoor en was er nog iemand te vinden die oeh en aah riep in plaats van rollend van het lachen over de vloer te gaan.quote:Hint: lees het onderste deel van deze post eens.
Erm ... geen voordeel is geldboete toch?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:56 schreef DS4 het volgende:
(ik hoop op Raïkkonen, zeker nadat Hamilton voor de derde keer dit seizoen is weggelopen met een zeer mild oordeel waar een gridstraf zonder meer op zijn plaats was).
Nee hoor. In deze gevallen is een gridpositie straf van 10 plaatsen de te verwachten straf.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:06 schreef Googolplexian het volgende:
Erm ... geen voordeel is geldboete toch?
Ook weer waar.quote:nvm Ander topic
Ben ik helemaal met je eens. Het is vermakelijk. Maar als ik gelijk heb met mijn gedachte dat hij een licht-autistisch stoornis heeft, dan is het eigenlijk niet zo netjes om hem op dat zwakke punt aan te vallen om de lol. Dus probeer ik er maar een leermoment van te maken. Ik ben eigenlijk ook gewoon een watje ook...quote:en P.S.: Ik vind de posts van StefanP zelfs geinig ... als je elke vergelijking met andere auto's en sprookjes eruit filtert zijn het zeker interessante stukje om te lezen / zien. Maar daar gaat 't 'm om die onrealistische vergelijkingen en beweringen.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee hoor. In deze gevallen is een gridpositie straf van 10 plaatsen de te verwachten straf.
Of je wel of niet voordeel hebt gehad is niet het enige wat telt bij de beoordeling. In de paddock werd een gridpositiestraf verwacht.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:47 schreef Googolplexian het volgende:
Tijdens de vrije training was Lewis op het verkeerde setje banden naar buiten en direct weer naar binnen gegaan... geen voordeel dus
O, dat kan ook. Ik bespeur alleen dat Hamilton makkelijker lijkt weg te komen dan gemiddeld en ik vermoed dus dat er commerciële redenen zijn om hem kampioen te laten worden. Waar zijn commerciële waarde exact ligt laat ik gaarne in het midden.quote:Verders denk ik dat het niets te maken heeft met huidskleur maar het feit dat F1 ineens toegankelijk is voor niet-rijkelui's zoontjes. Bernie heeft met Hamilton 200% van de kijkers en waarschijnlijk beginnen teams nu beter na te denken over het aannemen van talent i.p.v. geld.. [/offtopic]
Was Karthikeyan zo wit dan? Of mis ik iets?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:09 schreef Kill_em_all het volgende:
Tuurlijk zijn er commercieele redenen. Eerste zwarte F1 rijder die in zijn rookie jaar WC word en bij toeval ook nog engels is en voor een engels team rijdt... Bernie hoort die kas van hem al maanden rinkelen en denk maar niet dat ie iets daar tussen wil laten komen.
Ja. Die heeft nooit genoeg punten gehaald om ook maar te mogen denken aan een wereldkampioenschap.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:12 schreef Googolplexian het volgende:
Was Karthikeyan zo wit dan? Of mis ik iets?
Maar wel een grote markt achter zich en meer kleurling dan Hamilton. Zou talent er dan toch wel iets mee te maken hebben?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja. Die heeft nooit genoeg punten gehaald om ook maar te mogen denken aan een wereldkampioenschap.
Natuurlijk kan Hamilton geweldig rijden. Ik zeg niet dat hij punten kado heeft gekregen, alleen dat als het om straffen uitdelen gaat hij erg mild wordt behandeld omdat het de F1 kennelijk goed uitkomt dat hij goed presteert.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:02 schreef Googolplexian het volgende:
Maar wel een grote markt achter zich en meer kleurling dan Hamilton. Zou talent er dan toch wel iets mee te maken hebben?
Klopt.quote:We zitten echt in het verkeerde topic hoor
Onzin, een 6 in lijn klinkt altijd goed.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:57 schreef Jimmeh het volgende:
Daarnaast snap ik nooit wat er tof is aan een zware sjonnie brom met PSSSSSSSSSH PJEW PSSSSSSH PJEW.
Niet elke 6 in lijn heeft die turbo herriequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Onzin, een 6 in lijn klinkt altijd goed.
Lol ... wedstrijdje slalommen?quote:
En je wist dat dit een wedstrijd was waar je alleen pump gas mocht gebruiken? Onwetende ziel. Laat ik nou net de topics over die races maanden geleden al gelezen hebben op dat board en SF.com. Draai de boost in die supra maar eens van 18 naar 35PSI en herhaal die race nog maar eens. Dan is het Porsche. Echt, jij en je vriendjes kunnen alleen wanhopig googlen zonder ook maar een moment te weten waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:57 schreef Jimmeh het volgende:
http://youtube.com/watch?v=ql7pN2dHxT8 (link gejat van Googol)
Drag race (rolling start) van 996 Ruf R Turbo tegen Supra getuned naar 650-750 pk. Dit zijn nou altijd die filmpjes die StefanP nooit laat zien. Daarnaast snap ik nooit wat er tof is aan een zware sjonnie brom met PSSSSSSSSSH PJEW PSSSSSSH PJEW.
Ben je blind? Kun je niet lezen? Heb je alle scans van vergelijkende artikelen in dit topic expres overgeslagen? Want volgens mij staat daar toch echt in dat een stock Supra alles wat er in die tijd beschikbaar was van het circuit veegde, en dat met slechts 330PK. Verdubbel dat maar eens met een 61 of 67mm turbo die het koppel ook veel soepeler levert, gooi er een set coilovers onder en je hebt een auto die 10 seconden op de quarter mile rijdt, een tijd waar zelfs een Carerra GT alleen van kan dromen, en waarmee je op een circuit fantastische tijden rijdt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Lol ... wedstrijdje slalommen?
Hij is wakker en daar gaan we weerquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef StefanP het volgende:
[..]
En je wist dat dit een wedstrijd was waar je alleen pump gas mocht gebruiken? Onwetende ziel. Laat ik nou net de topics over die races maanden geleden al gelezen hebben op dat board en SF.com. Draai de boost in die supra maar eens van 18 naar 35PSI en herhaal die race nog maar eens. Dan is het Porsche. Echt, jij en je vriendjes kunnen alleen wanhopig googlen zonder ook maar een moment te weten waar je het over hebt.
Schat.. slalom is wat anders dan circuit rijden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ben je blind? Kun je niet lezen? Heb je alle scans van vergelijkende artikelen in dit topic expres overgeslagen? Want volgens mij staat daar toch echt in dat een stock Supra alles wat er in die tijd beschikbaar was van het circuit veegde, en dat met slechts 330PK. Verdubbel dat maar eens met een 61 of 67mm turbo die het koppel ook veel soepeler levert, gooi er een set coilovers onder en je hebt een auto die 10 seconden op de quarter mile rijdt, een tijd waar zelfs een Carerra GT alleen van kan dromen, en waarmee je op een circuit fantastische tijden rijdt.
Ik ken het M5board ja en die 'mega'test was gehouden in Zweden op het testvliegveld van Koenigsegg. En in Zweden kan je prima benzine tanken, niet die Amerikaanse troep dus...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef StefanP het volgende:
[..]
En je wist dat dit een wedstrijd was waar je alleen pump gas mocht gebruiken? Onwetende ziel. Laat ik nou net de topics over die races maanden geleden al gelezen hebben op dat board en SF.com. Draai de boost in die supra maar eens van 18 naar 35PSI en herhaal die race nog maar eens. Dan is het Porsche. Echt, jij en je vriendjes kunnen alleen wanhopig googlen zonder ook maar een moment te weten waar je het over hebt.
Het blijft natuurlijk vreemd dat die auto waarmee je die geweldige tijden rijdt in al die laptimes op de Ring niet tegen komt, op die ene na dan, waar ze het maximale wat in de Supra zat hebben geperst en ze gewoon geen tijd neer hebben gezet die de krantenkoppen heeft gehaald. Wat voor jou misschien een eye-opener is, is dat ze in een eerste poging 750 pk hadden en toen wat teleurstellend rondreden en met 650 pk een betere tijd neer hebben gezet. Ik weet hoe dat kan... Ik hoop dat jij het ooit leert.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef StefanP het volgende:
waarmee je op een circuit fantastische tijden rijdt.
dan moet je voor de eerlijkheid bij de porsche ook de voost omhoog gooien, dan is het pas weer eerlijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef StefanP het volgende:
[..]
En je wist dat dit een wedstrijd was waar je alleen pump gas mocht gebruiken? Onwetende ziel. Laat ik nou net de topics over die races maanden geleden al gelezen hebben op dat board en SF.com. Draai de boost in die supra maar eens van 18 naar 35PSI en herhaal die race nog maar eens. Dan is het Porsche. Echt, jij en je vriendjes kunnen alleen wanhopig googlen zonder ook maar een moment te weten waar je het over hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |