abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:30:41 #241
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54040380
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:18 schreef StateOfMind het volgende:
Okee ff topic doorgelezen.

Paar dingen vallen mij op:

-Supra is de beste auto ooit volgens StefanP
-StefanP heeft veeeel geld
-Ondanks dat StefanP de Supra de beste auto ooit vind en veeeel geld heeft rijd hij geen Supra maar een 2e hands Corvette Cvijf (cijfertoets doet het niet!) ipv van de nieuwe C6 Z06
-StefanP loopt continue tegenstanders in de discussie uit te schelden, hetgeen genoeg zegt

Sukkel
goeie post
Signature.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:31:30 #242
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54040399
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]


[..]
ik schrok al
Signature.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 23:03:45 #243
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_54042556
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 04:20 schreef gelly het volgende:
Nee, ik vind het gewoon een lelijke bak. Bovendien vind ik een sprintje trekken niet bepaalt het summum van autoracen.
Net als motoren, vaak zie je van die gastjes een fucking snelle motor rijden maar bochtenwerk is toch wel te eng voor ze
Because they will last that long.
pi_54047036
Ik vind dit echt een knappe prestatie van de Supra, dat vooropgesteld!
Maar een (super)sportauto is toch puur emotie. Al zou de supra 10x beter zijn dan een Ferrari, dan ga ik toch 100x eerder voor de Ferrari. Puur omdat het voor MIJ een geweldige auto is.
Jeff Buckley - All Flowers in Time bend Towards the Sun
http://youtube.com/watch?v=chZbxlbGkMU&mode=user&search=
Jeff Buckley - I Woke up in a Strange Place
http://youtube.com/watch?v=jfy_vnWWN0s
pi_54047328
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 08:47 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Op het moment dat je een Supra zo gaat tunen dat jij 'm begint te vergelijken met een Veyron of iets dergelijks GAAT DE SUPRA ALLEEN NOG MAAR RECHTDOOR

Die vergelijkingen gaan echt nooit op, man! Besef dat nou eensch!
Jij hebt het duidelijk niet begrepen

Hint: lees het onderste deel van deze post eens.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_54047356
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:18 schreef StateOfMind het volgende:
Okee ff topic doorgelezen.

Paar dingen vallen mij op:

-Supra is de beste auto ooit volgens StefanP
-StefanP heeft veeeel geld
-Ondanks dat StefanP de Supra de beste auto ooit vind en veeeel geld heeft rijd hij geen Supra maar een 2e hands Corvette Cvijf (cijfertoets doet het niet!) ipv van de nieuwe C6 Z06
-StefanP loopt continue tegenstanders in de discussie uit te schelden, hetgeen genoeg zegt

Sukkel
Inderdaad, de beste auto ooit. Kom je met een voorbeeld van een auto die met een enkel model alles beter kan? Wil je harder gaan dan wat dan ook? Wil je op het circuit alle exoten van die tijd, en de meeste van deze tijd, stuk rijden? Wil je 1800pk? Wil je na jarenlang plezier je auto voor dezelfde prijs verkopen die jij destijds betaald hebt? Wil je op de snelweg alles kapot rijden bij sprintjes? Wil je dat alles met een auto doen waar je desondanks probleemloos 400000+km mee rijdt? Ach, ik verdoe mijn tijd, want verder dan een fiets kom je waarschijnlijk toch niet.

Ik rijd een C5Z06 omdat dat het mooiste model Corvette is. Zeggen de woorden supercharger of turbokit je trouwens iets? Waarschijnljik heeft jouw fiets er trouwens meer km op zitten dan deze Corvette.

[ Bericht 9% gewijzigd door StefanP op 20-10-2007 04:14:46 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_54047626
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 04:02 schreef StefanP het volgende:

[..]

Jij hebt het duidelijk niet begrepen

Hint: lees het onderste deel van deze post eens.
En dat geloof jij? Ik weet dat heleboel mensen dat beweren van hun favo merk maar ik denk dat zelfs Sakichi Toyoda (pa, ja) zelf keihard in z'n graf lacht bij het lezen hiervan.

Maar ik daag je uit...
- Eén Supra (Je hebt toch geld zat. Qua investering ben je door je MEGA-uurloon veel minder geld kwijt door het ons te laten zien dan jaren op fora ons te proberen te overtuigen).
- Jij tuned 'm dattie recordje rijdt op de Nur of Seca (daar maar mee beginnen),
- Recordje rijdt op de 400, 800 en 1600 meter,
- Porsches en ander mindere auto's eruit rijdt en remt ... (ik zou zeggen; mik op die Veyron),
- Nog comfortabel is voor twee personen op een lange rit,
- De uiteindelijke waarde hoger is dan het geld dat jij erin hebt gestopt (een auto meer waard maken dan nieuwprijs is niet moeilijk he... gewoon geld in blijven douwen, dus doen we het zo).
- Je niet ongeloveloos voor lul rijdt (moeilijkste onderdeel).

Je kunt beginnen met je eigen Supra (onduidelijk of je die nog hebt naast de Vette) al is het mij een raadsel dat je dat met jouw astronomische inkomen en kennis nog neit hebt gedaan. Isse siempel.

ow P.S.: Alles met 1 auto, natuurlijk ... en niet 2 maanden verbouwen tussendoor maar gewoon 1 keer tunen en daarna alle onderdelen winnen. Da's namelijk het toppe van een Supra hoor ik zo.

[ Bericht 1% gewijzigd door Googolplexian op 20-10-2007 09:14:06 ]
Calm down, please!
pi_54047724
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 04:02 schreef StefanP het volgende:

Jij hebt het duidelijk niet begrepen
Volgens mij is de plaat van gewapend beton voor jouw kop geplaatst hoor...
quote:
Hint: lees het onderste deel van deze post eens.
Ik moest er weer om lachen... Op de kleuterschool vertelde je elkaar dit soort verhalen. Dan is je fantasie nog groot genoeg daarvoor en was er nog iemand te vinden die oeh en aah riep in plaats van rollend van het lachen over de vloer te gaan.

1.800 pk en dat ruim 400.000 km heel houden... Echt, het pleidooi dat de paashaas bestaat klinkt reëler. Je overdrijft zo enorm dat geen hond je serieus neemt. Als je daar op aangesproken wordt ga je gewoon door, sterker nog: je zoekt de overtreffende trap op. Het bijzondere is dat jij op jouw leeftijd denkt dat je daarmee zieltjes gaat winnen, terwijl op die manier juist mensen afhaken. Je hebt kennelijk zo weinig benul van hoe e.e.a. overkomt op anderen dat ik een licht-autistische stoornis vermoed (no pun intended: mijn broer is autistisch, dus ik ben de laatste om er grappen over te maken).

Stefan: als jij eens wat normaler gaat doen, dan zul je de wind veel minder van voren krijgen. Kun je nagaan: een autoliefhebber, iemand die van snelle sportauto's houdt ook nog, iemand die op economisch gebied in dezelfde basisbeginselen gelooft als ik, iemand die net als ik de VS nog steeds wel een prima land vindt, iemand met een beta achtergrond (ik ben van nature ook een beta, maar heb een compleet andere studierichting gekozen)... en desondanks botst het op alle fronten vwb meningen. En de reden ligt compleet in hoe jij het brengt (en natuurlijk ook in hoe ik daar op reageer, waar twee kijven enz.). Alles in het overdrevene, alles op het scherpe, alles zo dat je mij verliest terwijl je als je reëel blijft wij het voor een groot deel met elkaar eens zouden zijn. Is dat nou niet doodzonde?

Gewoon een tip: lees dit nog eens een keer goed door, besef dat deze post niet bedoeld is om het bloed onder je nagels vandaan te halen, maar gewoon serieus is bedoeld. En doe er dan iets mee. Want ik denk dat er onder al die poeha interessante dingen zitten die we juist door die poeha niet kunnen zien.

Goed weekend gewenst. Er staat iig een spannende ontknoping in de F1 op stapel (ik hoop op Raïkkonen, zeker nadat Hamilton voor de derde keer dit seizoen is weggelopen met een zeer mild oordeel waar een gridstraf zonder meer op zijn plaats was).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54047769
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 08:56 schreef DS4 het volgende:
(ik hoop op Raïkkonen, zeker nadat Hamilton voor de derde keer dit seizoen is weggelopen met een zeer mild oordeel waar een gridstraf zonder meer op zijn plaats was).
Erm ... geen voordeel is geldboete toch?

nvm Ander topic

en P.S.: Ik vind de posts van StefanP zelfs geinig ... als je elke vergelijking met andere auto's en sprookjes eruit filtert zijn het zeker interessante stukje om te lezen / zien. Maar daar gaat 't 'm om die onrealistische vergelijkingen en beweringen.
Calm down, please!
pi_54047979
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 09:06 schreef Googolplexian het volgende:

Erm ... geen voordeel is geldboete toch?
Nee hoor. In deze gevallen is een gridpositie straf van 10 plaatsen de te verwachten straf.

In de spionagezaak was het ook vreemd. Een fikse straf voor McLaren omdat men bewezen acht dat de stukken bij meerdere personen zijn rond gegaan. Denk nog even terug aan hoe snel McLaren zich verbeterde in het begin van het seizoen (eerste race nog fiks minder dan Ferrari, daarna een voorsprong). Het is onwaarschijnlijk dat men de info had en er geen voordeel uit heeft gehaald. Daarom ook een straf voor McLaren. Maar geen straf voor de rijders... die toch ook meer punten halen als de renstal voordeel heeft gehad.

En dan het akkefietje in de regen. Een topcoureur doet geen gekke dingen zonder reden. Toch werd niets bewezen geacht... Nou had ik dat wel verwacht, Coulthard werd indertijd ook niet gestraft toen hij Schumacher bij hem achterop liet knallen (en ook daar deed Coulthard ongewoon "zonder reden").

Hoe dan ook vind ik dat Hamilton wel erg de hand boven het hoofd wordt gehouden. Kennelijk is het commercieel interessant om een zwarte F1 kampioen te hebben. Of is een nieuwe held nodig. Of whatever. Ik weet echter wel dat toen Schumacher met overmacht zijn eerste kampioenschap binnenhaalde hij juist keer op keer een fikse straf kreeg om de boel spannend te houden... Nee, wat dat betreft lijkt het nergens op.
quote:
nvm Ander topic
Ook weer waar.
quote:
en P.S.: Ik vind de posts van StefanP zelfs geinig ... als je elke vergelijking met andere auto's en sprookjes eruit filtert zijn het zeker interessante stukje om te lezen / zien. Maar daar gaat 't 'm om die onrealistische vergelijkingen en beweringen.
Ben ik helemaal met je eens. Het is vermakelijk. Maar als ik gelijk heb met mijn gedachte dat hij een licht-autistisch stoornis heeft, dan is het eigenlijk niet zo netjes om hem op dat zwakke punt aan te vallen om de lol. Dus probeer ik er maar een leermoment van te maken. Ik ben eigenlijk ook gewoon een watje ook...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54048025
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 09:39 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee hoor. In deze gevallen is een gridpositie straf van 10 plaatsen de te verwachten straf.


[offtopic]
Speeding in pitlane during FP = geldboete
Speeding in pitlane during race = tijdstraf.

Tijdens de vrije training was Lewis op het verkeerde setje banden naar buiten en direct weer naar binnen gegaan... geen voordeel dus

Verders denk ik dat het niets te maken heeft met huidskleur maar het feit dat F1 ineens toegankelijk is voor niet-rijkelui's zoontjes. Bernie heeft met Hamilton 200% van de kijkers en waarschijnlijk beginnen teams nu beter na te denken over het aannemen van talent i.p.v. geld.. [/offtopic]

moest effe
Calm down, please!
pi_54048167
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 09:47 schreef Googolplexian het volgende:

Tijdens de vrije training was Lewis op het verkeerde setje banden naar buiten en direct weer naar binnen gegaan... geen voordeel dus
Of je wel of niet voordeel hebt gehad is niet het enige wat telt bij de beoordeling. In de paddock werd een gridpositiestraf verwacht.
quote:
Verders denk ik dat het niets te maken heeft met huidskleur maar het feit dat F1 ineens toegankelijk is voor niet-rijkelui's zoontjes. Bernie heeft met Hamilton 200% van de kijkers en waarschijnlijk beginnen teams nu beter na te denken over het aannemen van talent i.p.v. geld.. [/offtopic]
O, dat kan ook. Ik bespeur alleen dat Hamilton makkelijker lijkt weg te komen dan gemiddeld en ik vermoed dus dat er commerciële redenen zijn om hem kampioen te laten worden. Waar zijn commerciële waarde exact ligt laat ik gaarne in het midden.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54048226
Tuurlijk zijn er commercieele redenen. Eerste zwarte F1 rijder die in zijn rookie jaar WC word en bij toeval ook nog engels is en voor een engels team rijdt... Bernie hoort die kas van hem al maanden rinkelen en denk maar niet dat ie iets daar tussen wil laten komen.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_54048260
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 10:09 schreef Kill_em_all het volgende:
Tuurlijk zijn er commercieele redenen. Eerste zwarte F1 rijder die in zijn rookie jaar WC word en bij toeval ook nog engels is en voor een engels team rijdt... Bernie hoort die kas van hem al maanden rinkelen en denk maar niet dat ie iets daar tussen wil laten komen.
Was Karthikeyan zo wit dan? Of mis ik iets?
Calm down, please!
pi_54048769
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 10:12 schreef Googolplexian het volgende:
Was Karthikeyan zo wit dan? Of mis ik iets?
Ja. Die heeft nooit genoeg punten gehaald om ook maar te mogen denken aan een wereldkampioenschap.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54048788
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 11:01 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja. Die heeft nooit genoeg punten gehaald om ook maar te mogen denken aan een wereldkampioenschap.
Maar wel een grote markt achter zich en meer kleurling dan Hamilton. Zou talent er dan toch wel iets mee te maken hebben?

We zitten echt in het verkeerde topic hoor
Calm down, please!
pi_54050093
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 11:02 schreef Googolplexian het volgende:

Maar wel een grote markt achter zich en meer kleurling dan Hamilton. Zou talent er dan toch wel iets mee te maken hebben?
Natuurlijk kan Hamilton geweldig rijden. Ik zeg niet dat hij punten kado heeft gekregen, alleen dat als het om straffen uitdelen gaat hij erg mild wordt behandeld omdat het de F1 kennelijk goed uitkomt dat hij goed presteert.
quote:
We zitten echt in het verkeerde topic hoor
Klopt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54050192
http://youtube.com/watch?v=ql7pN2dHxT8 (link gejat van Googol)

Drag race (rolling start) van 996 Ruf R Turbo tegen Supra getuned naar 650-750 pk. Dit zijn nou altijd die filmpjes die StefanP nooit laat zien. Daarnaast snap ik nooit wat er tof is aan een zware sjonnie brom met PSSSSSSSSSH PJEW PSSSSSSH PJEW.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jimmie op 20-10-2007 13:06:28 ]
pi_54055786
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 12:57 schreef Jimmeh het volgende:


Daarnaast snap ik nooit wat er tof is aan een zware sjonnie brom met PSSSSSSSSSH PJEW PSSSSSSH PJEW.
Onzin, een 6 in lijn klinkt altijd goed.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:16:21 #260
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54055825
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 19:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Onzin, een 6 in lijn klinkt altijd goed.
Niet elke 6 in lijn heeft die turbo herrie
Signature.
pi_54056002
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_54056716
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 19:24 schreef StateOfMind het volgende:
Supra filmpje
Lol ... wedstrijdje slalommen?
Calm down, please!
pi_54056788
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 12:57 schreef Jimmeh het volgende:
http://youtube.com/watch?v=ql7pN2dHxT8 (link gejat van Googol)

Drag race (rolling start) van 996 Ruf R Turbo tegen Supra getuned naar 650-750 pk. Dit zijn nou altijd die filmpjes die StefanP nooit laat zien. Daarnaast snap ik nooit wat er tof is aan een zware sjonnie brom met PSSSSSSSSSH PJEW PSSSSSSH PJEW.
En je wist dat dit een wedstrijd was waar je alleen pump gas mocht gebruiken? Onwetende ziel. Laat ik nou net de topics over die races maanden geleden al gelezen hebben op dat board en SF.com. Draai de boost in die supra maar eens van 18 naar 35PSI en herhaal die race nog maar eens. Dan is het Porsche. Echt, jij en je vriendjes kunnen alleen wanhopig googlen zonder ook maar een moment te weten waar je het over hebt.
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 19:59 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Lol ... wedstrijdje slalommen?
Ben je blind? Kun je niet lezen? Heb je alle scans van vergelijkende artikelen in dit topic expres overgeslagen? Want volgens mij staat daar toch echt in dat een stock Supra alles wat er in die tijd beschikbaar was van het circuit veegde, en dat met slechts 330PK. Verdubbel dat maar eens met een 61 of 67mm turbo die het koppel ook veel soepeler levert, gooi er een set coilovers onder en je hebt een auto die 10 seconden op de quarter mile rijdt, een tijd waar zelfs een Carerra GT alleen van kan dromen, en waarmee je op een circuit fantastische tijden rijdt.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_54056922
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef StefanP het volgende:

[..]

En je wist dat dit een wedstrijd was waar je alleen pump gas mocht gebruiken? Onwetende ziel. Laat ik nou net de topics over die races maanden geleden al gelezen hebben op dat board en SF.com. Draai de boost in die supra maar eens van 18 naar 35PSI en herhaal die race nog maar eens. Dan is het Porsche. Echt, jij en je vriendjes kunnen alleen wanhopig googlen zonder ook maar een moment te weten waar je het over hebt.
Hij is wakker en daar gaan we weer

Draai het stuur van die Supra maar eens van recht naar 1 kwart en dan is het met de Supra

En zie jij wel hoeveel moeite die Supra heeft om recht te blijven ... of oog ook kapot?
Calm down, please!
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 20:15:03 #265
159709 Spamblik
Eet smakelijk...
pi_54057186
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ben je blind? Kun je niet lezen? Heb je alle scans van vergelijkende artikelen in dit topic expres overgeslagen? Want volgens mij staat daar toch echt in dat een stock Supra alles wat er in die tijd beschikbaar was van het circuit veegde, en dat met slechts 330PK. Verdubbel dat maar eens met een 61 of 67mm turbo die het koppel ook veel soepeler levert, gooi er een set coilovers onder en je hebt een auto die 10 seconden op de quarter mile rijdt, een tijd waar zelfs een Carerra GT alleen van kan dromen, en waarmee je op een circuit fantastische tijden rijdt.
Schat.. slalom is wat anders dan circuit rijden.
De inhoud van mijn blik is meer dan de motor van jouw auto!
pi_54057431


[ Bericht 100% gewijzigd door StefanP op 20-10-2007 20:56:46 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_54057451
Je bedoelt deze slalom?





Goh, die kut Supra kan inderdaad alleen maar rechtdoor. Moeilijk he, lezen?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_54057525
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef StefanP het volgende:

[..]

En je wist dat dit een wedstrijd was waar je alleen pump gas mocht gebruiken? Onwetende ziel. Laat ik nou net de topics over die races maanden geleden al gelezen hebben op dat board en SF.com. Draai de boost in die supra maar eens van 18 naar 35PSI en herhaal die race nog maar eens. Dan is het Porsche. Echt, jij en je vriendjes kunnen alleen wanhopig googlen zonder ook maar een moment te weten waar je het over hebt.
Ik ken het M5board ja en die 'mega'test was gehouden in Zweden op het testvliegveld van Koenigsegg. En in Zweden kan je prima benzine tanken, niet die Amerikaanse troep dus...

Nu is het toch 650 pk tegen 650 pk, maar jij wilt het boost op het dubbele, want dan is de race opeens vet veel eerlijker...
pi_54057531
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef StefanP het volgende:
waarmee je op een circuit fantastische tijden rijdt.
Het blijft natuurlijk vreemd dat die auto waarmee je die geweldige tijden rijdt in al die laptimes op de Ring niet tegen komt, op die ene na dan, waar ze het maximale wat in de Supra zat hebben geperst en ze gewoon geen tijd neer hebben gezet die de krantenkoppen heeft gehaald. Wat voor jou misschien een eye-opener is, is dat ze in een eerste poging 750 pk hadden en toen wat teleurstellend rondreden en met 650 pk een betere tijd neer hebben gezet. Ik weet hoe dat kan... Ik hoop dat jij het ooit leert.

Nou zou je kunnen zeggen: "ja, de Ring, ook maar een circuit, op andere circuits doet de supra het wel goed". Kan. Alleen op Hockenheim zie je de supra ook nooit terug bij de toptijden.

Zou dat op Oschersleben anders zijn?

Zeiten und Durchschnittsgeschwindigkeiten im Vergleich (Platz 1 bis 50)
Rang Typ Rundenzeit in Minuten Durchschnitt in km/h
1. Koro 4.6 RM S (getunter Porsche GT3) 1.39,65 132,41
2. Manthey-Racing Porsche 996 GT-MR 1.41,79 129,69
3. TechArt Porsche turbo 1.43,59 127,44
4. HKT Seven GTS 1.43,78 127,20
5. Mercedes CLK DTM AMG 1.44,10 126,81
6. AC Schnitzer V8 Topster 1.44,40 126,45
7. 9ff 9f-T1 (getunter Porsche 996 turbo) 1.44,45 126,39
8. Komo-Tec Lotus Elise 220R 1.44,66 126,13
9. Imola Racing Ferrari 360 GT Evoluzione 1.44,70 126,10
10. Lamborghini Gallardo 1.45,20 125,50
11. Audi Sport quattro 1.45,50 125,13
12. Limited Cars Ferrari 360 Modena F1 1.45,58 125,01
13. Sportec SP 580 Cabrio 1.46,01 124,53
14. Porsche 911 turbo (werksgetunt) 1.46,55 123,90
15. BMW M3 CSL 1.46,60 123,84
16. Brandes&Dschüdow Lotus Esthi <3.4 1.46,75 123,66
17. WestAfield ZEI Cosworth 2.0 Turbo 1.46,99 123,39
18. Edo-Porsche 996 Turbo 1.47,12 123,24
19. Porsche 911 turbo 1.47,40 122,92
20. Porsche 911 GT3 1.47,60 122,69
21. HGP VW Golf R32 Biturbo 1.47,72 122,60
22. BMW M5 (E60) 1.48,55 121,61
23. Mercedes SL 55 AMG 1.49,40 120,67
24. Porsche 911 Carrera 4S 1.49,50 120,56
25. Hohenester Audi A4 HSR (B6) 1.49,80 120,23
26. BMW M3 Coupé SMG (E46) 1.50,00 120,01
27. Mitsubishi Carisma GT Evo VII 1.50,02 120,00
28. Mitsubishi Lancer Evolution VIII 1.50,08 119,92
29. Steinmetz Funster 1.50,17 119,83
30. Startech Coupé V8 1.50,18 119,81
31. BMW M3 Coupé (E46) 1.50,59 119,37
32. Infinitas BMW Z4 3.0i Kompressor 1.50,62 119,34
33. Brabus CLS 6.1 S 1.50,64 119,32
34. BMW M Coupé 1.50,80 119,14
35. BMW Z8 1.50,89 119,05
36. Lotus Exige 1.50,97 118,96
37. BMW M3 Cabriolet (E46) 1.51,00 118,93
38. Maserati Spyder Cambiocorsa 1.51,02 118,91
39. Alpina Roadster S 1.51,15 118,77
40. Riechert-Racing Skoda Octavia RRS 1.51,21 118,71
41. Corvette C5 Cabrio 1.51,35 118,56
42. Digit-Power Subaru Impreza 2.0 WRX STi 1.51,37 118,53
43. Elia 350Z Le ManZ 1.51,80 118,08
44. Moto Concept Opel Speedster 180 GT 1.51,80 118,08
45. BMW M5 (E39) 1.52,00 117,87
46. Eibach Mitsubishi Carisma GT Evo VII 1.52,01 117,86
47. Lotus Elise 111R 1.52,05 117,82
48. Brabus 6.7 S 1.52,11 117,76
49. Audi S4 4.2 quattro 1.52,17 117,69
50. Audi RS6 Limousine 1.52,20 117,66

Porsche scoort 1, 2 en 3. De supra... o, sorry, die staat niet bij de top 50. Waarom toch niet als het zo'n geweldige circuitauto is?

Feitelijk heeft de supra nooit indruk gemaakt op het circuit. Dat is zo gek niet. De auto was een compromis, geen harde sportauto, maar meer een GT. Luxe uitgevoerd, vandaar ook het enorm hoge gewicht, en veren en dempers op zo'n wijze gekozen dat er ook comfortabel mee kon worden gereden. Wat misschien grappig is, is het volgende:


Voor de wegligging stonden twee Porsches ter voorbeeld. De 944 vanwege zijn mieterse bochtengedrag en de 928 wegens zijn treinachtige rechtuitstabiliteit.
(AutoVisie 18/93, 28 augustus 1993, p. 19).

En ook het volgende wil ik je niet onthouden (zelfde bron):

Op die binnenwegen komt een van de minder sterke punten van de auto naar voren: hij staat wat week op de dempers waardoor hij in bochten een fractie teveel overhelt (ondanks stabilisatorstangen) en hij zich iets te onzeker laat zetten.

En dan zou deze auto indertijd het snelste op circuits zijn? Kom nou toch!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54057623
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef StefanP het volgende:

[..]

En je wist dat dit een wedstrijd was waar je alleen pump gas mocht gebruiken? Onwetende ziel. Laat ik nou net de topics over die races maanden geleden al gelezen hebben op dat board en SF.com. Draai de boost in die supra maar eens van 18 naar 35PSI en herhaal die race nog maar eens. Dan is het Porsche. Echt, jij en je vriendjes kunnen alleen wanhopig googlen zonder ook maar een moment te weten waar je het over hebt.
dan moet je voor de eerlijkheid bij de porsche ook de voost omhoog gooien, dan is het pas weer eerlijk
zoals het er nu staat is het een beetje een dom punt
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')