abonnement Unibet Coolblue
pi_54048025
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 09:39 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee hoor. In deze gevallen is een gridpositie straf van 10 plaatsen de te verwachten straf.


[offtopic]
Speeding in pitlane during FP = geldboete
Speeding in pitlane during race = tijdstraf.

Tijdens de vrije training was Lewis op het verkeerde setje banden naar buiten en direct weer naar binnen gegaan... geen voordeel dus

Verders denk ik dat het niets te maken heeft met huidskleur maar het feit dat F1 ineens toegankelijk is voor niet-rijkelui's zoontjes. Bernie heeft met Hamilton 200% van de kijkers en waarschijnlijk beginnen teams nu beter na te denken over het aannemen van talent i.p.v. geld.. [/offtopic]

moest effe
Calm down, please!
pi_54048167
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 09:47 schreef Googolplexian het volgende:

Tijdens de vrije training was Lewis op het verkeerde setje banden naar buiten en direct weer naar binnen gegaan... geen voordeel dus
Of je wel of niet voordeel hebt gehad is niet het enige wat telt bij de beoordeling. In de paddock werd een gridpositiestraf verwacht.
quote:
Verders denk ik dat het niets te maken heeft met huidskleur maar het feit dat F1 ineens toegankelijk is voor niet-rijkelui's zoontjes. Bernie heeft met Hamilton 200% van de kijkers en waarschijnlijk beginnen teams nu beter na te denken over het aannemen van talent i.p.v. geld.. [/offtopic]
O, dat kan ook. Ik bespeur alleen dat Hamilton makkelijker lijkt weg te komen dan gemiddeld en ik vermoed dus dat er commerciële redenen zijn om hem kampioen te laten worden. Waar zijn commerciële waarde exact ligt laat ik gaarne in het midden.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54048226
Tuurlijk zijn er commercieele redenen. Eerste zwarte F1 rijder die in zijn rookie jaar WC word en bij toeval ook nog engels is en voor een engels team rijdt... Bernie hoort die kas van hem al maanden rinkelen en denk maar niet dat ie iets daar tussen wil laten komen.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_54048260
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 10:09 schreef Kill_em_all het volgende:
Tuurlijk zijn er commercieele redenen. Eerste zwarte F1 rijder die in zijn rookie jaar WC word en bij toeval ook nog engels is en voor een engels team rijdt... Bernie hoort die kas van hem al maanden rinkelen en denk maar niet dat ie iets daar tussen wil laten komen.
Was Karthikeyan zo wit dan? Of mis ik iets?
Calm down, please!
pi_54048769
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 10:12 schreef Googolplexian het volgende:
Was Karthikeyan zo wit dan? Of mis ik iets?
Ja. Die heeft nooit genoeg punten gehaald om ook maar te mogen denken aan een wereldkampioenschap.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54048788
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 11:01 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja. Die heeft nooit genoeg punten gehaald om ook maar te mogen denken aan een wereldkampioenschap.
Maar wel een grote markt achter zich en meer kleurling dan Hamilton. Zou talent er dan toch wel iets mee te maken hebben?

We zitten echt in het verkeerde topic hoor
Calm down, please!
pi_54050093
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 11:02 schreef Googolplexian het volgende:

Maar wel een grote markt achter zich en meer kleurling dan Hamilton. Zou talent er dan toch wel iets mee te maken hebben?
Natuurlijk kan Hamilton geweldig rijden. Ik zeg niet dat hij punten kado heeft gekregen, alleen dat als het om straffen uitdelen gaat hij erg mild wordt behandeld omdat het de F1 kennelijk goed uitkomt dat hij goed presteert.
quote:
We zitten echt in het verkeerde topic hoor
Klopt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54050192
http://youtube.com/watch?v=ql7pN2dHxT8 (link gejat van Googol)

Drag race (rolling start) van 996 Ruf R Turbo tegen Supra getuned naar 650-750 pk. Dit zijn nou altijd die filmpjes die StefanP nooit laat zien. Daarnaast snap ik nooit wat er tof is aan een zware sjonnie brom met PSSSSSSSSSH PJEW PSSSSSSH PJEW.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jimmie op 20-10-2007 13:06:28 ]
pi_54055786
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 12:57 schreef Jimmeh het volgende:


Daarnaast snap ik nooit wat er tof is aan een zware sjonnie brom met PSSSSSSSSSH PJEW PSSSSSSH PJEW.
Onzin, een 6 in lijn klinkt altijd goed.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:16:21 #260
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54055825
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 19:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Onzin, een 6 in lijn klinkt altijd goed.
Niet elke 6 in lijn heeft die turbo herrie
Signature.
pi_54056002
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_54056716
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 19:24 schreef StateOfMind het volgende:
Supra filmpje
Lol ... wedstrijdje slalommen?
Calm down, please!
pi_54056788
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 12:57 schreef Jimmeh het volgende:
http://youtube.com/watch?v=ql7pN2dHxT8 (link gejat van Googol)

Drag race (rolling start) van 996 Ruf R Turbo tegen Supra getuned naar 650-750 pk. Dit zijn nou altijd die filmpjes die StefanP nooit laat zien. Daarnaast snap ik nooit wat er tof is aan een zware sjonnie brom met PSSSSSSSSSH PJEW PSSSSSSH PJEW.
En je wist dat dit een wedstrijd was waar je alleen pump gas mocht gebruiken? Onwetende ziel. Laat ik nou net de topics over die races maanden geleden al gelezen hebben op dat board en SF.com. Draai de boost in die supra maar eens van 18 naar 35PSI en herhaal die race nog maar eens. Dan is het Porsche. Echt, jij en je vriendjes kunnen alleen wanhopig googlen zonder ook maar een moment te weten waar je het over hebt.
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 19:59 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Lol ... wedstrijdje slalommen?
Ben je blind? Kun je niet lezen? Heb je alle scans van vergelijkende artikelen in dit topic expres overgeslagen? Want volgens mij staat daar toch echt in dat een stock Supra alles wat er in die tijd beschikbaar was van het circuit veegde, en dat met slechts 330PK. Verdubbel dat maar eens met een 61 of 67mm turbo die het koppel ook veel soepeler levert, gooi er een set coilovers onder en je hebt een auto die 10 seconden op de quarter mile rijdt, een tijd waar zelfs een Carerra GT alleen van kan dromen, en waarmee je op een circuit fantastische tijden rijdt.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_54056922
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef StefanP het volgende:

[..]

En je wist dat dit een wedstrijd was waar je alleen pump gas mocht gebruiken? Onwetende ziel. Laat ik nou net de topics over die races maanden geleden al gelezen hebben op dat board en SF.com. Draai de boost in die supra maar eens van 18 naar 35PSI en herhaal die race nog maar eens. Dan is het Porsche. Echt, jij en je vriendjes kunnen alleen wanhopig googlen zonder ook maar een moment te weten waar je het over hebt.
Hij is wakker en daar gaan we weer

Draai het stuur van die Supra maar eens van recht naar 1 kwart en dan is het met de Supra

En zie jij wel hoeveel moeite die Supra heeft om recht te blijven ... of oog ook kapot?
Calm down, please!
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 20:15:03 #265
159709 Spamblik
Eet smakelijk...
pi_54057186
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ben je blind? Kun je niet lezen? Heb je alle scans van vergelijkende artikelen in dit topic expres overgeslagen? Want volgens mij staat daar toch echt in dat een stock Supra alles wat er in die tijd beschikbaar was van het circuit veegde, en dat met slechts 330PK. Verdubbel dat maar eens met een 61 of 67mm turbo die het koppel ook veel soepeler levert, gooi er een set coilovers onder en je hebt een auto die 10 seconden op de quarter mile rijdt, een tijd waar zelfs een Carerra GT alleen van kan dromen, en waarmee je op een circuit fantastische tijden rijdt.
Schat.. slalom is wat anders dan circuit rijden.
De inhoud van mijn blik is meer dan de motor van jouw auto!
pi_54057431


[ Bericht 100% gewijzigd door StefanP op 20-10-2007 20:56:46 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_54057451
Je bedoelt deze slalom?





Goh, die kut Supra kan inderdaad alleen maar rechtdoor. Moeilijk he, lezen?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_54057525
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef StefanP het volgende:

[..]

En je wist dat dit een wedstrijd was waar je alleen pump gas mocht gebruiken? Onwetende ziel. Laat ik nou net de topics over die races maanden geleden al gelezen hebben op dat board en SF.com. Draai de boost in die supra maar eens van 18 naar 35PSI en herhaal die race nog maar eens. Dan is het Porsche. Echt, jij en je vriendjes kunnen alleen wanhopig googlen zonder ook maar een moment te weten waar je het over hebt.
Ik ken het M5board ja en die 'mega'test was gehouden in Zweden op het testvliegveld van Koenigsegg. En in Zweden kan je prima benzine tanken, niet die Amerikaanse troep dus...

Nu is het toch 650 pk tegen 650 pk, maar jij wilt het boost op het dubbele, want dan is de race opeens vet veel eerlijker...
pi_54057531
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef StefanP het volgende:
waarmee je op een circuit fantastische tijden rijdt.
Het blijft natuurlijk vreemd dat die auto waarmee je die geweldige tijden rijdt in al die laptimes op de Ring niet tegen komt, op die ene na dan, waar ze het maximale wat in de Supra zat hebben geperst en ze gewoon geen tijd neer hebben gezet die de krantenkoppen heeft gehaald. Wat voor jou misschien een eye-opener is, is dat ze in een eerste poging 750 pk hadden en toen wat teleurstellend rondreden en met 650 pk een betere tijd neer hebben gezet. Ik weet hoe dat kan... Ik hoop dat jij het ooit leert.

Nou zou je kunnen zeggen: "ja, de Ring, ook maar een circuit, op andere circuits doet de supra het wel goed". Kan. Alleen op Hockenheim zie je de supra ook nooit terug bij de toptijden.

Zou dat op Oschersleben anders zijn?

Zeiten und Durchschnittsgeschwindigkeiten im Vergleich (Platz 1 bis 50)
Rang Typ Rundenzeit in Minuten Durchschnitt in km/h
1. Koro 4.6 RM S (getunter Porsche GT3) 1.39,65 132,41
2. Manthey-Racing Porsche 996 GT-MR 1.41,79 129,69
3. TechArt Porsche turbo 1.43,59 127,44
4. HKT Seven GTS 1.43,78 127,20
5. Mercedes CLK DTM AMG 1.44,10 126,81
6. AC Schnitzer V8 Topster 1.44,40 126,45
7. 9ff 9f-T1 (getunter Porsche 996 turbo) 1.44,45 126,39
8. Komo-Tec Lotus Elise 220R 1.44,66 126,13
9. Imola Racing Ferrari 360 GT Evoluzione 1.44,70 126,10
10. Lamborghini Gallardo 1.45,20 125,50
11. Audi Sport quattro 1.45,50 125,13
12. Limited Cars Ferrari 360 Modena F1 1.45,58 125,01
13. Sportec SP 580 Cabrio 1.46,01 124,53
14. Porsche 911 turbo (werksgetunt) 1.46,55 123,90
15. BMW M3 CSL 1.46,60 123,84
16. Brandes&Dschüdow Lotus Esthi <3.4 1.46,75 123,66
17. WestAfield ZEI Cosworth 2.0 Turbo 1.46,99 123,39
18. Edo-Porsche 996 Turbo 1.47,12 123,24
19. Porsche 911 turbo 1.47,40 122,92
20. Porsche 911 GT3 1.47,60 122,69
21. HGP VW Golf R32 Biturbo 1.47,72 122,60
22. BMW M5 (E60) 1.48,55 121,61
23. Mercedes SL 55 AMG 1.49,40 120,67
24. Porsche 911 Carrera 4S 1.49,50 120,56
25. Hohenester Audi A4 HSR (B6) 1.49,80 120,23
26. BMW M3 Coupé SMG (E46) 1.50,00 120,01
27. Mitsubishi Carisma GT Evo VII 1.50,02 120,00
28. Mitsubishi Lancer Evolution VIII 1.50,08 119,92
29. Steinmetz Funster 1.50,17 119,83
30. Startech Coupé V8 1.50,18 119,81
31. BMW M3 Coupé (E46) 1.50,59 119,37
32. Infinitas BMW Z4 3.0i Kompressor 1.50,62 119,34
33. Brabus CLS 6.1 S 1.50,64 119,32
34. BMW M Coupé 1.50,80 119,14
35. BMW Z8 1.50,89 119,05
36. Lotus Exige 1.50,97 118,96
37. BMW M3 Cabriolet (E46) 1.51,00 118,93
38. Maserati Spyder Cambiocorsa 1.51,02 118,91
39. Alpina Roadster S 1.51,15 118,77
40. Riechert-Racing Skoda Octavia RRS 1.51,21 118,71
41. Corvette C5 Cabrio 1.51,35 118,56
42. Digit-Power Subaru Impreza 2.0 WRX STi 1.51,37 118,53
43. Elia 350Z Le ManZ 1.51,80 118,08
44. Moto Concept Opel Speedster 180 GT 1.51,80 118,08
45. BMW M5 (E39) 1.52,00 117,87
46. Eibach Mitsubishi Carisma GT Evo VII 1.52,01 117,86
47. Lotus Elise 111R 1.52,05 117,82
48. Brabus 6.7 S 1.52,11 117,76
49. Audi S4 4.2 quattro 1.52,17 117,69
50. Audi RS6 Limousine 1.52,20 117,66

Porsche scoort 1, 2 en 3. De supra... o, sorry, die staat niet bij de top 50. Waarom toch niet als het zo'n geweldige circuitauto is?

Feitelijk heeft de supra nooit indruk gemaakt op het circuit. Dat is zo gek niet. De auto was een compromis, geen harde sportauto, maar meer een GT. Luxe uitgevoerd, vandaar ook het enorm hoge gewicht, en veren en dempers op zo'n wijze gekozen dat er ook comfortabel mee kon worden gereden. Wat misschien grappig is, is het volgende:


Voor de wegligging stonden twee Porsches ter voorbeeld. De 944 vanwege zijn mieterse bochtengedrag en de 928 wegens zijn treinachtige rechtuitstabiliteit.
(AutoVisie 18/93, 28 augustus 1993, p. 19).

En ook het volgende wil ik je niet onthouden (zelfde bron):

Op die binnenwegen komt een van de minder sterke punten van de auto naar voren: hij staat wat week op de dempers waardoor hij in bochten een fractie teveel overhelt (ondanks stabilisatorstangen) en hij zich iets te onzeker laat zetten.

En dan zou deze auto indertijd het snelste op circuits zijn? Kom nou toch!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54057623
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef StefanP het volgende:

[..]

En je wist dat dit een wedstrijd was waar je alleen pump gas mocht gebruiken? Onwetende ziel. Laat ik nou net de topics over die races maanden geleden al gelezen hebben op dat board en SF.com. Draai de boost in die supra maar eens van 18 naar 35PSI en herhaal die race nog maar eens. Dan is het Porsche. Echt, jij en je vriendjes kunnen alleen wanhopig googlen zonder ook maar een moment te weten waar je het over hebt.
dan moet je voor de eerlijkheid bij de porsche ook de voost omhoog gooien, dan is het pas weer eerlijk
zoals het er nu staat is het een beetje een dom punt
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_54057642
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:26 schreef StefanP het volgende:
Je bedoelt deze slalom?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Goh, die kut Supra kan inderdaad alleen maar rechtdoor. Moeilijk he, lezen?

Ga je m'n uitdaging nog aan, meneer de virtuoos? Of lul je er overheen?
Calm down, please!
pi_54057777
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:26 schreef StefanP het volgende:

Goh, die kut Supra kan inderdaad alleen maar rechtdoor. Moeilijk he, lezen?
Waarom denk jij dat een skidpad jou gaat vertellen hoe snel een auto op het circuit is?

Het is vreemd om te lezen dat de Supra volgens dit blad presteert gelijk Ferrari en de Porsche. De 512TR presteert op het circuit veel minder dan de 911. Dat hebben ze misschien niet ontdekt met hun tests, maar het is wel een feit.

De lakmoesproef is het circuit zelf. Liefst een aantal circuits, omdat een auto toevallig op een bepaald circuit goed kan presteren of nog beter de Nürburgring, omdat deze zoveel variatie heeft dat het gelijk staat aan meerdere circuits (ook vwb lengte). Die tijden zijn er. De Supra was daar niet geweldig. Is daar niet geweldig.

PUNT.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54058347
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:29 schreef Jimmeh het volgende:

[..]

Ik ken het M5board ja en die 'mega'test was gehouden in Zweden op het testvliegveld van Koenigsegg. En in Zweden kan je prima benzine tanken, niet die Amerikaanse troep dus...

Nu is het toch 650 pk tegen 650 pk, maar jij wilt het boost op het dubbele, want dan is de race opeens vet veel eerlijker...
Ben je achterlijk?

1. Je mocht geen andere benzine dan pump gas gebruiken.
2. 'Amerikaanse troep'? Dwaas die je bent. De benzine hier is hetzelfde, en daarnaast kan ik hier een dozijn exotische race benzines halen waar jij in NL alleen maar van kan dromen. Vertel eens, hoeveel moeite moet jij doen om C16 te halen?
3. Nee, want die Supra dyno't maar 450pk o.i.d. op 18PSI.

Je bent gewoon een of ander figuur dat nog nooit verder is gekomen dan z'n Playstation en Google.
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:33 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ga je m'n uitdaging nog aan, meneer de virtuoos? Of lul je er overheen?
Dacht je nou echt dat ik op zulke kolder inging?
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:39 schreef DS4 het volgende:

[..]

Waarom denk jij dat een skidpad jou gaat vertellen hoe snel een auto op het circuit is?

Het is vreemd om te lezen dat de Supra volgens dit blad presteert gelijk Ferrari en de Porsche. De 512TR presteert op het circuit veel minder dan de 911. Dat hebben ze misschien niet ontdekt met hun tests, maar het is wel een feit.

De lakmoesproef is het circuit zelf. Liefst een aantal circuits, omdat een auto toevallig op een bepaald circuit goed kan presteren of nog beter de Nürburgring, omdat deze zoveel variatie heeft dat het gelijk staat aan meerdere circuits (ook vwb lengte). Die tijden zijn er. De Supra was daar niet geweldig. Is daar niet geweldig.

PUNT.
Ach ja, ik was het vergeten natuurlijk. Eerst komen jij en je vriendjes hard lachen dat die Supra alleen rechtdoor kan. Vervolgens komt er een half dozijn artikelen van verschillende onafhankelijke bladen waarin die Supra het topmodel Porsche en vele andere exoten vernedert, op de slalom, de g-krachten, het circuit, de remafstand, de prijs, enzovoort. En dan is het volgens jullie ineens het geval dat die artikelen 'gekleurd' zijn.

Tuurlijk, whatever, bla bla.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_54058393
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:59 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ben je achterlijk?

1. Je mocht geen andere benzine dan pump gas gebruiken.
2. 'Amerikaanse troep'? Dwaas die je bent. De benzine hier is hetzelfde, en daarnaast kan ik hier een dozijn exotische race benzines halen waar jij in NL alleen maar van kan dromen. Vertel eens, hoeveel moeite moet jij doen om C16 te halen?
3. Nee, want die Supra dyno't maar 450pk o.i.d. op 18PSI.

Je bent gewoon een of ander figuur dat nog nooit verder is gekomen dan z'n Playstation en Google.
OK ... talloze keren weg-geedit maar:


Ben je nou expres heel dom of begrijp je echt niet wat er gezegd wordt.

Dat eerste he ... waarschijnlijk.

Goed ... voor de minder bedeelde mongooltjes dan:

"IEDERE SUFKUT KAN ELKE AUTO MET GENOEG GELD TUNEN OM 1 ONDERDEEL TE WINNEN, POEPDOOS"

Dus ... Top Gear kan van een Lada een race-monstertje maken (kommaar op met die standaard Lada-specs dan ... dat MOET dan wel de beste auto te wereld zijn!)

Jij kunt in het land der dwazen van een skelter ook een raket maken ... zelfs jij.
Dat je nog steeds voor lul rijdt is een vast gegeven. Jij zeker.


ahhhh ... dat lucht op en compenseert weer wat voor de beledigingen die jij eruit slingert
Calm down, please!
pi_54058640
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:59 schreef StefanP het volgende:

Je bent gewoon een of ander figuur dat nog nooit verder is gekomen dan z'n Playstation en Google.
Je blijft deze tekst keer op keer gebruiken, maar een aantal teksten van jou in dit draadje geven aan dat JIJ iig ook niet de bakken ervaring hebt waar jij je op voor staat. Met je onzin opmerking over koppel ben je wel heel erg door de mand gevallen en toen ik je daar op wees heb je ook maar heel wijselijk je mond er verder over gehouden.

Je houdt echt niemand voor de gek hoor. Er zijn wel meer dingen die je over jezelf claimt die zullen we het voorzichtig zeggen... niet helemaal in lijn lijken met de feiten, of op zijn minst verdacht.

Als ik jou was zou ik de discussie gewoon inhoudelijk voeren in plaats van teksten als "ik heb in ik weet niet hoeveel exoten gereden en jullie doen alleen maar fietsen, dus ik weet alles en jullie weten niets". Dat maakt niet alleen geen indruk, je maakt je er een beetje belachelijk mee. Zei ik daar "een beetje"?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54058677
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 21:01 schreef Googolplexian het volgende:

"IEDERE SUFKUT KAN ELKE AUTO MET GENOEG GELD TUNEN OM 1 ONDERDEEL TE WINNEN, POEPDOOS"
Onbenul.

  • Voorlopig zie ik een Supra die in 1 mijl 367km/uur gaat.
  • Voorlopig las ik gisteren nog dat Boostlogic een 1/4 mijl van 7.75 seconden@301 km/u reed.
  • Voorlopig zie ik hier een half dozijn artikelen waarin de Supra de beste Porsche van de baan veegt: remafstand, g-krachten, slalomsnelheid, circuit tijden, fun factor en op vele andere gebieden.
  • Voorlopig heb ik twee dozijn links geplaatst van stock Supras die nu meer dan de nieuwprijs kosten.
  • Voorlopig zie ik talloze Supras met 500-1000rwhp, met uitschieters naar de 1500rwhp, en NUL Porsches e.d.
  • Voorlopig zie ik een auto die 1/3 kost van je Porsches en exoten op elk gebied fantastisch presteren, terwijl je tientallen exoten lachwekkend eendimensioneel zijn.

    Veel plezier met je gelul in de rondte. Met feiten of bronnen komen kun je namelijk niet.

    [ Bericht 12% gewijzigd door StefanP op 20-10-2007 21:15:25 ]
  • "Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
    pi_54058874
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 20:59 schreef StefanP het volgende:
    En dan is het volgens jullie ineens het geval dat die artikelen 'gekleurd' zijn.
    Nee, dat heb ik niet gezegd. Ik geef alleen aan dat het maar autojournalisten zijn. Ik heb hierboven een stukje AutoVisie geplaatst. Die denken wezenlijk anders over die supra.

    Er is overigens een verschil met de supra in NL en die in de VS. Die in de VS had specifieke Bridgestones als ik mij niet vergis. Dat zou een aantal zwakke punten in de VS hebben kunnen maskeren natuurlijk.

    Maar feit blijft: die Supra zien we niet terug op de top X lijsten van de diverse circuits. Porsches bezetten daar WEL de top posities.

    Anders gezegd: the proof of the pudding is in the eating. Leuk dat er een snelle slalomtijd kwam (de 911 is daar natuurlijk niet geweldig in vanwege het pendule-effect), leuk dat de skidpad een mooi resultaat opleverde...

    Het is zoiets als een pleintjesvoetballer die een bal op de meest waanzinnige manieren hoog kan houden, die iedereen door de benen speelt, enz. Om te beoordelen of deze ook op het veld mee kan moet je die speler op het veld zetten en dan kijken. Daar vallen de meeste pleintjesvoetballer door de mand. Hé, dat doet de Supra ook op het circuit!
    Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
    [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
    Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
    pi_54058960
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:08 schreef DS4 het volgende:

    [..]

    Je blijft deze tekst keer op keer gebruiken, maar een aantal teksten van jou in dit draadje geven aan dat JIJ iig ook niet de bakken ervaring hebt waar jij je op voor staat. Met je onzin opmerking over koppel ben je wel heel erg door de mand gevallen en toen ik je daar op wees heb je ook maar heel wijselijk je mond er verder over gehouden.
    Je hebt je eigen link niet eens gelezen, kerel. Ken je het verschil tussen koppel en PKs, het verschil tussen 300PK bij 4000 toeren en 300PK bij 6000 toeren, het verschil tussen 300PK en 300Nm en 300PK en 600Nm, het belang van de overbrenging, de bakverhoudingen en het differentieel? Zo te zien niet. Maar als je dat opnieuw op wil graven dan kan dat gerust hoor, want de discussie van de afgelopen pagina's heb ik overduidelijk gewonnen omdat jullie nogal heel beteuterd stonden te kijken toen bleek dat de Supra op het circuit, op de slalom, kwa remafstand, kwa laterale Gs e.d. stukken beter was dan je exoten.
    "Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
    pi_54059062
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:15 schreef DS4 het volgende:
    Anders gezegd: the proof of the pudding is in the eating. Leuk dat er een snelle slalomtijd kwam (de 911 is daar natuurlijk niet geweldig in vanwege het pendule-effect), leuk dat de skidpad een mooi resultaat opleverde...

    Het is zoiets als een pleintjesvoetballer die een bal op de meest waanzinnige manieren hoog kan houden, die iedereen door de benen speelt, enz. Om te beoordelen of deze ook op het veld mee kan moet je die speler op het veld zetten en dan kijken. Daar vallen de meeste pleintjesvoetballer door de mand. Hé, dat doet de Supra ook op het circuit!
    Op de circuits van de vele artikelen die ik geplaatst heb anders niet. Je mag van geluk spreken dat Toyota die auto inderdaad niet jarenlang op de ring liet testen want anders kon je zelfs het enige 'argument' dat je nog over hebt -ringtijden- niet eens meer gebruiken. Ik kan me namelijk maar al te veel Best Motoring en dergelijke video's herinneren waar op Japanse circuits de Supra tegen exoten werd getest, en als je wil kan ik die ook op gaan zoeken om je met de neus eventjes op die voor jou pijnlijke resultaten te drukken.
    "Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
    pi_54059067
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:09 schreef StefanP het volgende:

  • Voorlopig zie ik een Supra die in 1 mijl 367km/uur gaat.
  • And we don't care...
    quote:
  • Voorlopig las ik gisteren nog dat Boostlogic een 1/4 mijl van 7.75 seconden@301 km/u reed.
  • Poeh hee... Nounou...
    quote:
  • Voorlopig zie ik hier een half dozijn artikelen waarin de Supra de beste Porsche van de baan veegt:
  • De Porsche die je had moeten nemen was de 993 Turbo natuurlijk, omdat die nu net met de Supra in hetzelfde tijdvak valt en niet de 964... Maar dit even terzijde. Ook de 964 Turbo was op het circuit gewoon sneller. Is nu ook sneller.
    quote:
  • Voorlopig heb ik twee dozijn links geplaatst van stock Supras die nu meer dan de nieuwprijs kosten.
  • Je kan slecht tellen. Zou dat de reden zijn dat je denkt dat die supra zo geweldig is?

    Voorlopig zie ik een auto die 1/3 kost van je Porsches [/quote]

    15% verschil alhier. En dan nog? Is goedkoop zijn een argument?
    quote:
    terwijl je tientallen exoten lachwekkend eendimensioneel zijn.
    Jij bent vooral eendimensionaal.
    quote:
    Met feiten of bronnen komen kun je namelijk niet.
    Behalve dan natuurlijk met die circuittijden waar de beste auto ter wereld plotseling niet de beste bleek...
    Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
    [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
    Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
    pi_54059101
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:09 schreef StefanP het volgende:

    [..]

    Onbenul.

  • Voorlopig zie ik een Supra die in 1 mijl 367km/uur gaat.
  • Voorlopig las ik gisteren nog dat Boostlogic een 1/4 mijl van 7.75 seconden@301 km/u reed.
  • Voorlopig zie ik hier een half dozijn artikelen waarin de Supra de beste Porsche van de baan veegt: remafstand, g-krachten, slalomsnelheid, circuit tijden, fun factor en op vele andere gebieden.
  • Voorlopig heb ik twee dozijn links geplaatst van stock Supras die nu meer dan de nieuwprijs kosten.
  • Voorlopig zie talloze Supras met 500-1000rwhp, met uitschieters naar de 1500rwhp, en NUL Porsches e.d.
  • Voorlopig zie ik een auto die 1/3 kost van je Porsches en exoten op elk gebied fantastisch presteren, terwijl je tientallen exoten lachwekkend eendimensioneel zijn.

  • Voorlopig slaat Murray dus de spijker op z'n kop met "It’s about as narrow minded as you can get as a car designer to pick on one element".

    Voorlopig heb je het weer over veschillende auto's

    Voorlopig kun je nog niet 1 voorbeeld van een Supra presenteren die Veyron's en GT3's op elk vlak uitlachen.

    Voorlopig begrijp je kennelijk nog steeds geen hol van stijl / klasse maar gaat het jou om die 0.01G skidpad of de 2 mph top speed ongeacht hoe je ook voor lul rijdt.

    Voorlopig worden alle argumenten heen en weer herhaald en zie jij het nog steeds als 1 wijs man (jezelf natuurlijk) tegen de rest van de wereld van niet Amerika.

    Voorlopig kopen sheiks en mensen met geld / verstand geen Supra.

    Voorlopig blijf je mensen die je totaal niet kent beledigen op hun kennis terwijl je allang hebt laten zien dat jouw kennis zo eenzijdig als de kolere is

    Voorlopig zijn alle prestatie-posts over andere auto's dan die van jezelf. De jouwe zijn zg. pimp fotootjes ... tupperware voor de circuit-rijders. Als je nu terugkomt met "kom dan, de mijne is sneller" dan zeg ik ... wtf moet ik in een land van mensen met 0 verstand van auto's? Als ik daar zou komen zou het een walhalla zijn van goedkope troep. Maar ik ben niet bereid oorlog te voeren ervoor.

    Voorlopig laat ik het hierbij. Loser
    Calm down, please!
      zaterdag 20 oktober 2007 @ 21:27:30 #282
    17568 GizartFRL
    Ik ben jarig!
    pi_54059234
    Met een Porsche ben je een Porsche rijder.
    Met een supra ben je een hondarijder die iets meer geld heeft.
    "Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
    pi_54059274
    De enige loser hier ben je zelf. Je krabbelt zelfs gauw terug en geeft toe dat de Supra beter is, maar dat 'imago' veel belangrijker is. Je bent dus gewoon een domme Fanboy die alles over heeft voor een embleempje Vertel eens, geef je ook al het geld van je vakkenvullen uit aan merkkleding die tien keer te duur is? Dan zul je nog lang op je fietsje moeten rijden voordat je genoeg gespaard hebt voor je eigen exoot.

    Je bent niet eens in staat om te zien dat je al die prestaties met een Supra kunt behalen, en lult een eind in de rondte dat het 'verschillene auto's zijn'. Ja, DUH! Ben je achterlijk? Het is wel allemaal een Supra. Andere turbo er op, de tune wijzigen, de coilovers iets anders afstellen en je hebt die 'verschillende' auto. Probeer dat maar eens met die prutsexoten die je zo goed 'kent' uit je Playstation spelletjes.

    Edit: reed jij niet in een CRX? En je hebt het lef om mijn Supra te beschuldigen van tupperware? *Proest* Loser.











    [ Bericht 24% gewijzigd door StefanP op 20-10-2007 21:39:41 ]
    "Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
    pi_54059363
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:29 schreef StefanP het volgende:
    De enige loser hier ben je zelf. Je krabbelt zelfs gauw terug en geeft toe dat de Supra beter is, maar dat 'imago' veel belangrijker is. Je bent dus gewoon een domme Fanboy die alles over heeft voor een embleempje Vertel eens, geef je ook al het geld van je vakkenvullen uit aan merkkleding die tien keer te duur is? Dan zul je nog lang op je fietsje moeten rijden voordat je genoeg gespaard hebt voor je eigen exoot.

    Je bent niet eens in staat om te zien dat je al die prestaties met een Supra kunt behalen, en lult een eind in de rondte dat het 'verschillene auto's zijn'. Ja, DUH! Ben je achterlijk? Het is wel allemaal een Supra. Andere turbo er op, de tune wijzigen, de coilovers iets anders afstellen en je hebt die 'verschillende' auto. Probeer dat maar eens met die prutsexoten die je zo goed 'kent' uit je Playstation spelletjes.
    omg

    Toen jij naar Amerika vertrok verdubbelde in beide landen het gemiddelde IQ.

    Dit moet een rel-kloon zijn. Kan-niet-anders-meer!
    Calm down, please!
    pi_54059375
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:18 schreef StefanP het volgende:

    Je hebt je eigen link niet eens gelezen, kerel. Ken je het verschil tussen koppel en PKs, het verschil tussen 300PK bij 4000 toeren en 300PK bij 6000 toeren, het verschil tussen 300PK en 300Nm en 300PK en 600Nm, het belang van de overbrenging, de bakverhoudingen en het differentieel? Zo te zien niet.
    Kijk, dit is grappig. Ik had het verwacht dat je zo dom zou zijn om weer onzin te gaan lopen beweren, waarmee je aantoont dat je het dus NIET begrepen hebt. Ik heb de link niet van voor tot achteren gelezen, maar dat wat ik snel controleerde gaat in tegen wat jij hier zegt over je 300 pk bij 4.000 tpm is anders dan 300 pk bij 6.000 tpm, 300 pk bij 300 Nm en 300 pk bij 600 Nm. 300 pk is echt 300 pk.

    Bakverhoudingen e.d. zijn dan nog wel van belang, maar zoals ik je al eerder heb uitgelegd: de auto's wara we het over hebben, hebben grofweg dezelfde top, dus die kun je wel even voor het gemak buiten beschouwing laten.

    Ga jij nou maar die link lezen, voorkom je de volgende keer weer zo'n blunder.
    quote:
    Maar als je dat opnieuw op wil graven dan kan dat gerust hoor,
    Dat klopt, want dat had ik inmiddels gedaan en jij was zo dom om EN te happen EN te laten zien dat jij er echt geen donder van begrijpt.
    quote:
    want de discussie van de afgelopen pagina's heb ik overduidelijk gewonnen omdat jullie nogal heel beteuterd stonden te kijken toen bleek dat de Supra op het circuit, op de slalom, kwa remafstand, kwa laterale Gs e.d. stukken beter was dan je exoten.
    Ik begrijp dat die geweldige circuittijden allemaal in het geheim zijn gemeten en zodoende niemand ze kent... Alleen die Blitz is uitgelekt, maar dat was een stock supra met kapotte turbo, lekke banden, enz.

    Je moet het maar durven, als volwassene jezelf uitroepen tot winnaar van een discussie...
    Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
    [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
    Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
    pi_54059421
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:27 schreef GizartFRL het volgende:

    Met een supra ben je een hondarijder die iets meer geld heeft.
    Huh? Krijg je bij een Toyota supra gratis een Honda?
    Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
    [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
    Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
    pi_54059442
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:34 schreef DS4 het volgende:

    [..]

    Huh? Krijg je bij een Toyota supra gratis een Honda?
    Dan hoef ik geen honda meer
    Calm down, please!
    pi_54059465
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:29 schreef StefanP het volgende:
    Andere turbo er op, de tune wijzigen, de coilovers iets anders afstellen en je hebt die 'verschillende' auto.
    Dit KAN niet waar zijn... Een volwassen kerel met dit soort uitspraken...
    Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
    [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
    Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
    pi_54059525
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:35 schreef Googolplexian het volgende:
    Dan hoef ik geen honda meer
    NSX-R is eigenlijk wel een hele prettige auto... Lief zijn voor Honda dus.
    Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
    [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
    Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
    pi_54059645
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:32 schreef DS4 het volgende:

    [..]

    Kijk, dit is grappig. Ik had het verwacht dat je zo dom zou zijn om weer onzin te gaan lopen beweren, waarmee je aantoont dat je het dus NIET begrepen hebt. Ik heb de link niet van voor tot achteren gelezen, maar dat wat ik snel controleerde gaat in tegen wat jij hier zegt over je 300 pk bij 4.000 tpm is anders dan 300 pk bij 6.000 tpm, 300 pk bij 300 Nm en 300 pk bij 600 Nm. 300 pk is echt 300 pk.
    Dombo. Grappig dat het zogenaamde advocaatje het beter denkt te weten dan een ingenieur.
    "Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
    pi_54059655
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:38 schreef DS4 het volgende:

    [..]

    NSX-R is eigenlijk wel een hele prettige auto... Lief zijn voor Honda dus.
    Heb er zelf 2 (honda's, niet NSX-R's) en als het aan mij ligt over niet al te lang een andere rode cabrio erbij: S600
    Maar dat zal nog wel effe duren gezien ik een pauper ben enzo... met 0 verstand van auto's, alleen maar Playstation ervaring en meer petjes dan geld. Hmmm op één of andere manier zie ik een glimmende overpriced Jap voor me met 28inch chroom, natuurlijk
    Calm down, please!
    pi_54059700
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:42 schreef StefanP het volgende:

    [..]

    Dombo. Grappig dat het zogenaamde advocaatje het beter denkt te weten dan een ingenieur.
    dit topic ga ik maar eens in de weblog gooien ofzo dit is toch wel bizar grappig aan het worden
    Calm down, please!
    pi_54059734
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:32 schreef Googolplexian het volgende:

    [..]

    omg

    Toen jij naar Amerika vertrok verdubbelde in beide landen het gemiddelde IQ.

    Dit moet een rel-kloon zijn. Kan-niet-anders-meer!
    Het heeft geen enkel nut om clowns zoals jijzelf artikelen, links en andere bewijzen te tonen. Waarschijnlijk ben je nog te dom om die artikelen te kunnen lezen, en kom je daarom terug met bovenstaand soort VMBO-respons. Zeg eens mannetje, wat is je opleiding? Ach laat ook maar, want het zegt genoeg dat je een tiendehands afgeragde CRX rijdt. Maar vanzelfsprekend weet je wel alles over Supras, Vipers, Porsches, Corvettes e.d.
    "Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
    pi_54059801
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:45 schreef StefanP het volgende:

    [..]

    Het heeft geen enkel nut om clowns zoals jijzelf artikelen, links en andere bewijzen te tonen. Waarschijnlijk ben je nog te dom om die artikelen te kunnen lezen, en kom je daarom terug met bovenstaand soort VMBO-respons. Zeg eens mannetje, wat is je opleiding? Ach laat ook maar, want het zegt genoeg dat je een tiendehands afgeragde CRX rijdt. Maar vanzelfsprekend weet je wel alles over Supras, Vipers, Porsches, Corvettes e.d.
    HBO INSI + luchtverkeersleider AAA systeem, jij?
    Verder nog een scheepvaartopleidinkje gedaan (2de stuurman/machinist, zegt jou waarschijnlijk geen hol maar heeft iets te maken met veel leren over motoren en pk's)

    Enige lezen waar ik moeite mee heb zijn jouw posts ... nog maar een paar gelukkig en dan is dit topic ook weer vol
    Calm down, please!
    pi_54059876
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:48 schreef Googolplexian het volgende:

    [..]

    HBO INSI + luchtverkeersleider AAA systeem, jij?
    Verder nog een scheepvaartopleidinkje gedaan (2de stuurman/machinist, zegt jou waarschijnlijk geen hol maar heeft iets te maken met veel leren over motoren en pk's)
    Master's in computer science. Owned.
    quote:
    Enige lezen waar ik moeite mee heb zijn jouw posts ... nog maar een paar gelukkig en dan is dit topic ook weer vol
    Dan kun je inderdaad opgelucht ademhalen, omdat je niet meer hoeft te reageren met ongefundeerde 'imago' kletspraat terwijl de keiharde feiten, links en cijfers je om de oren vliegen. Kom, plaats ook eens een foto van je CRX?

    Een vriend hier heeft een NSX -die rommel kost hier slechts rond de 25K dollar- en het is echt lachwekkend hoe traag die bak is. De gemiddelde gezinsautorijdt hem er bij het stoplicht uit. Nou nou, wat een superauto.
    "Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
      zaterdag 20 oktober 2007 @ 21:54:03 #296
    132767 lipje
    zeg maar nee, krijg je er twee
    pi_54059930
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:29 schreef StefanP het volgende:
    De enige loser hier ben je zelf. Je krabbelt zelfs gauw terug en geeft toe dat de Supra beter is, maar dat 'imago' veel belangrijker is. Je bent dus gewoon een domme Fanboy die alles over heeft voor een embleempje Vertel eens, geef je ook al het geld van je vakkenvullen uit aan merkkleding die tien keer te duur is? Dan zul je nog lang op je fietsje moeten rijden voordat je genoeg gespaard hebt voor je eigen exoot.

    Je bent niet eens in staat om te zien dat je al die prestaties met een Supra kunt behalen, en lult een eind in de rondte dat het 'verschillene auto's zijn'. Ja, DUH! Ben je achterlijk? Het is wel allemaal een Supra. Andere turbo er op, de tune wijzigen, de coilovers iets anders afstellen en je hebt die 'verschillende' auto. Probeer dat maar eens met die prutsexoten die je zo goed 'kent' uit je Playstation spelletjes.

    Edit: reed jij niet in een CRX? En je hebt het lef om mijn Supra te beschuldigen van tupperware? *Proest* Loser.

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    jij had je Supra's toch verkocht omdat je er niet in durfde te rijden?
    Return of the Unox-muts
    Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
    verrekte koekwaus :')
    Pappa van Aafke en Onno
    pi_54059947
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:51 schreef StefanP het volgende:

    [..]

    Master's in computer science. Owned.


    Je lult jezelf vast waar het maar kan, he.

    INSI = Intersector Informatica. Ik programmeerde al toen jij nog in je pa's lul kriebelde
    Totaal ongefundeerde bewering maar dan praten we iig op 1 lijn

    P.s.: Tupperware is wat een loser op z'n auto plakt ... zoals van die "racers" met 24 inch chroom.
    Ach ... hoef ik jou niet uit te leggen ... weet jij beter dan ik.
    Calm down, please!
    pi_54060064
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:51 schreef StefanP het volgende:
    Master's in computer science. Owned.
    Alsof een informaticus iets af weet van vermogen, koppel en andere mechanica.
    pi_54060093
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:54 schreef Googolplexian het volgende:

    Totaal ongefundeerde bewering maar dan praten we iig op 1 lijn
    Hoeveel links, bronnen en artikelen heb jij hier al geplaatst? NUL. Loser. Ik heb tig artikelen en links ter onderbouwing geplaatst.
    quote:
    Ach ... hoef ik jou niet uit te leggen ... weet jij beter dan ik.
    Sukkel. Wijs mij even op de rice? Hier heb je de foto's:

    http://home.comcast.net/~stefanpieterse/supra_thumbs.html


    704pk aan de wielen, bitch.

    Waar blijven trouwens de foto's van je CRXje? Hoe lachwekkend is het wel niet dat een ricertje mij van tupperware beschuldigt. Kneusje.
    "Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
    pi_54060167
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:58 schreef Bolkesteijn het volgende:

    [..]

    Alsof een informaticus iets af weet van vermogen, koppel en andere mechanica.
    Ik heb VWO met natuurkunde gedaan, toen het nog niet verwaterd was tot de onzin die jullie tegenwoordig krijgen. Vertel eens, wat heb jij?

    Ik zal het even voor je quoten hoor, aangezien je te dom bent om te lezen:

    It is better to make torque at high rpm than at low rpm, because you can take advantage of *gearing*

    We see that Engine A puts out much greater torque, especially over the typical engine speed range, indicating that under normal conditions Engine A will give you much more “oomph” than Engine B.

    Notice that although Engine B has more peak horsepower, Engine A has more power at speeds up to 5500 rpm

    Nou DS4, waar blijf je met je lachwekkende prietpraat dat 300pk 300pk is? Goh, valt het even vies tegen dat de Supra met z'n turbo's een enorme berg koppel heeft waar jouw bagger Porsche alleen maar van kan dromen...
    "Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
    pi_54060174
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:59 schreef StefanP het volgende:

    [..]

    Hoeveel links, bronnen en artikelen heb jij hier al geplaatst? NUL. Loser. Ik heb tig artikelen en links ter onderbouwing geplaatst.
    [..]

    Sukkel. Wijs mij even op de rice? Hier heb je de foto's:

    http://home.comcast.net/~stefanpieterse/supra_thumbs.html

    [ afbeelding ]
    704pk aan de wielen, bitch.

    Waar blijven trouwens de foto's van je CRXje? Hoe lachwekkend is het wel niet dat een ricertje mij van tupperware beschuldigt. Kneusje.
    yeah ... bitch!



    echt ...

    en VOL! neener, neener, neee-ner!
    Calm down, please!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')