abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_54048025
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 09:39 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee hoor. In deze gevallen is een gridpositie straf van 10 plaatsen de te verwachten straf.


[offtopic]
Speeding in pitlane during FP = geldboete
Speeding in pitlane during race = tijdstraf.

Tijdens de vrije training was Lewis op het verkeerde setje banden naar buiten en direct weer naar binnen gegaan... geen voordeel dus

Verders denk ik dat het niets te maken heeft met huidskleur maar het feit dat F1 ineens toegankelijk is voor niet-rijkelui's zoontjes. Bernie heeft met Hamilton 200% van de kijkers en waarschijnlijk beginnen teams nu beter na te denken over het aannemen van talent i.p.v. geld.. [/offtopic]

moest effe
Calm down, please!
pi_54048167
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 09:47 schreef Googolplexian het volgende:

Tijdens de vrije training was Lewis op het verkeerde setje banden naar buiten en direct weer naar binnen gegaan... geen voordeel dus
Of je wel of niet voordeel hebt gehad is niet het enige wat telt bij de beoordeling. In de paddock werd een gridpositiestraf verwacht.
quote:
Verders denk ik dat het niets te maken heeft met huidskleur maar het feit dat F1 ineens toegankelijk is voor niet-rijkelui's zoontjes. Bernie heeft met Hamilton 200% van de kijkers en waarschijnlijk beginnen teams nu beter na te denken over het aannemen van talent i.p.v. geld.. [/offtopic]
O, dat kan ook. Ik bespeur alleen dat Hamilton makkelijker lijkt weg te komen dan gemiddeld en ik vermoed dus dat er commerciële redenen zijn om hem kampioen te laten worden. Waar zijn commerciële waarde exact ligt laat ik gaarne in het midden.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54048226
Tuurlijk zijn er commercieele redenen. Eerste zwarte F1 rijder die in zijn rookie jaar WC word en bij toeval ook nog engels is en voor een engels team rijdt... Bernie hoort die kas van hem al maanden rinkelen en denk maar niet dat ie iets daar tussen wil laten komen.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_54048260
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 10:09 schreef Kill_em_all het volgende:
Tuurlijk zijn er commercieele redenen. Eerste zwarte F1 rijder die in zijn rookie jaar WC word en bij toeval ook nog engels is en voor een engels team rijdt... Bernie hoort die kas van hem al maanden rinkelen en denk maar niet dat ie iets daar tussen wil laten komen.
Was Karthikeyan zo wit dan? Of mis ik iets?
Calm down, please!
pi_54048769
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 10:12 schreef Googolplexian het volgende:
Was Karthikeyan zo wit dan? Of mis ik iets?
Ja. Die heeft nooit genoeg punten gehaald om ook maar te mogen denken aan een wereldkampioenschap.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54048788
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 11:01 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja. Die heeft nooit genoeg punten gehaald om ook maar te mogen denken aan een wereldkampioenschap.
Maar wel een grote markt achter zich en meer kleurling dan Hamilton. Zou talent er dan toch wel iets mee te maken hebben?

We zitten echt in het verkeerde topic hoor
Calm down, please!
pi_54050093
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 11:02 schreef Googolplexian het volgende:

Maar wel een grote markt achter zich en meer kleurling dan Hamilton. Zou talent er dan toch wel iets mee te maken hebben?
Natuurlijk kan Hamilton geweldig rijden. Ik zeg niet dat hij punten kado heeft gekregen, alleen dat als het om straffen uitdelen gaat hij erg mild wordt behandeld omdat het de F1 kennelijk goed uitkomt dat hij goed presteert.
quote:
We zitten echt in het verkeerde topic hoor
Klopt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54050192
http://youtube.com/watch?v=ql7pN2dHxT8 (link gejat van Googol)

Drag race (rolling start) van 996 Ruf R Turbo tegen Supra getuned naar 650-750 pk. Dit zijn nou altijd die filmpjes die StefanP nooit laat zien. Daarnaast snap ik nooit wat er tof is aan een zware sjonnie brom met PSSSSSSSSSH PJEW PSSSSSSH PJEW.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jimmie op 20-10-2007 13:06:28 ]
pi_54055786
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 12:57 schreef Jimmeh het volgende:


Daarnaast snap ik nooit wat er tof is aan een zware sjonnie brom met PSSSSSSSSSH PJEW PSSSSSSH PJEW.
Onzin, een 6 in lijn klinkt altijd goed.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:16:21 #260
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54055825
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 19:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Onzin, een 6 in lijn klinkt altijd goed.
Niet elke 6 in lijn heeft die turbo herrie
Signature.
pi_54056002
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_54056716
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 19:24 schreef StateOfMind het volgende:
Supra filmpje
Lol ... wedstrijdje slalommen?
Calm down, please!
pi_54056788
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 12:57 schreef Jimmeh het volgende:
http://youtube.com/watch?v=ql7pN2dHxT8 (link gejat van Googol)

Drag race (rolling start) van 996 Ruf R Turbo tegen Supra getuned naar 650-750 pk. Dit zijn nou altijd die filmpjes die StefanP nooit laat zien. Daarnaast snap ik nooit wat er tof is aan een zware sjonnie brom met PSSSSSSSSSH PJEW PSSSSSSH PJEW.
En je wist dat dit een wedstrijd was waar je alleen pump gas mocht gebruiken? Onwetende ziel. Laat ik nou net de topics over die races maanden geleden al gelezen hebben op dat board en SF.com. Draai de boost in die supra maar eens van 18 naar 35PSI en herhaal die race nog maar eens. Dan is het Porsche. Echt, jij en je vriendjes kunnen alleen wanhopig googlen zonder ook maar een moment te weten waar je het over hebt.
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 19:59 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Lol ... wedstrijdje slalommen?
Ben je blind? Kun je niet lezen? Heb je alle scans van vergelijkende artikelen in dit topic expres overgeslagen? Want volgens mij staat daar toch echt in dat een stock Supra alles wat er in die tijd beschikbaar was van het circuit veegde, en dat met slechts 330PK. Verdubbel dat maar eens met een 61 of 67mm turbo die het koppel ook veel soepeler levert, gooi er een set coilovers onder en je hebt een auto die 10 seconden op de quarter mile rijdt, een tijd waar zelfs een Carerra GT alleen van kan dromen, en waarmee je op een circuit fantastische tijden rijdt.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_54056922
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef StefanP het volgende:

[..]

En je wist dat dit een wedstrijd was waar je alleen pump gas mocht gebruiken? Onwetende ziel. Laat ik nou net de topics over die races maanden geleden al gelezen hebben op dat board en SF.com. Draai de boost in die supra maar eens van 18 naar 35PSI en herhaal die race nog maar eens. Dan is het Porsche. Echt, jij en je vriendjes kunnen alleen wanhopig googlen zonder ook maar een moment te weten waar je het over hebt.
Hij is wakker en daar gaan we weer

Draai het stuur van die Supra maar eens van recht naar 1 kwart en dan is het met de Supra

En zie jij wel hoeveel moeite die Supra heeft om recht te blijven ... of oog ook kapot?
Calm down, please!
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 20:15:03 #265
159709 Spamblik
Eet smakelijk...
pi_54057186
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ben je blind? Kun je niet lezen? Heb je alle scans van vergelijkende artikelen in dit topic expres overgeslagen? Want volgens mij staat daar toch echt in dat een stock Supra alles wat er in die tijd beschikbaar was van het circuit veegde, en dat met slechts 330PK. Verdubbel dat maar eens met een 61 of 67mm turbo die het koppel ook veel soepeler levert, gooi er een set coilovers onder en je hebt een auto die 10 seconden op de quarter mile rijdt, een tijd waar zelfs een Carerra GT alleen van kan dromen, en waarmee je op een circuit fantastische tijden rijdt.
Schat.. slalom is wat anders dan circuit rijden.
De inhoud van mijn blik is meer dan de motor van jouw auto!
pi_54057431


[ Bericht 100% gewijzigd door StefanP op 20-10-2007 20:56:46 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_54057451
Je bedoelt deze slalom?





Goh, die kut Supra kan inderdaad alleen maar rechtdoor. Moeilijk he, lezen?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_54057525
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef StefanP het volgende:

[..]

En je wist dat dit een wedstrijd was waar je alleen pump gas mocht gebruiken? Onwetende ziel. Laat ik nou net de topics over die races maanden geleden al gelezen hebben op dat board en SF.com. Draai de boost in die supra maar eens van 18 naar 35PSI en herhaal die race nog maar eens. Dan is het Porsche. Echt, jij en je vriendjes kunnen alleen wanhopig googlen zonder ook maar een moment te weten waar je het over hebt.
Ik ken het M5board ja en die 'mega'test was gehouden in Zweden op het testvliegveld van Koenigsegg. En in Zweden kan je prima benzine tanken, niet die Amerikaanse troep dus...

Nu is het toch 650 pk tegen 650 pk, maar jij wilt het boost op het dubbele, want dan is de race opeens vet veel eerlijker...
pi_54057531
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef StefanP het volgende:
waarmee je op een circuit fantastische tijden rijdt.
Het blijft natuurlijk vreemd dat die auto waarmee je die geweldige tijden rijdt in al die laptimes op de Ring niet tegen komt, op die ene na dan, waar ze het maximale wat in de Supra zat hebben geperst en ze gewoon geen tijd neer hebben gezet die de krantenkoppen heeft gehaald. Wat voor jou misschien een eye-opener is, is dat ze in een eerste poging 750 pk hadden en toen wat teleurstellend rondreden en met 650 pk een betere tijd neer hebben gezet. Ik weet hoe dat kan... Ik hoop dat jij het ooit leert.

Nou zou je kunnen zeggen: "ja, de Ring, ook maar een circuit, op andere circuits doet de supra het wel goed". Kan. Alleen op Hockenheim zie je de supra ook nooit terug bij de toptijden.

Zou dat op Oschersleben anders zijn?

Zeiten und Durchschnittsgeschwindigkeiten im Vergleich (Platz 1 bis 50)
Rang Typ Rundenzeit in Minuten Durchschnitt in km/h
1. Koro 4.6 RM S (getunter Porsche GT3) 1.39,65 132,41
2. Manthey-Racing Porsche 996 GT-MR 1.41,79 129,69
3. TechArt Porsche turbo 1.43,59 127,44
4. HKT Seven GTS 1.43,78 127,20
5. Mercedes CLK DTM AMG 1.44,10 126,81
6. AC Schnitzer V8 Topster 1.44,40 126,45
7. 9ff 9f-T1 (getunter Porsche 996 turbo) 1.44,45 126,39
8. Komo-Tec Lotus Elise 220R 1.44,66 126,13
9. Imola Racing Ferrari 360 GT Evoluzione 1.44,70 126,10
10. Lamborghini Gallardo 1.45,20 125,50
11. Audi Sport quattro 1.45,50 125,13
12. Limited Cars Ferrari 360 Modena F1 1.45,58 125,01
13. Sportec SP 580 Cabrio 1.46,01 124,53
14. Porsche 911 turbo (werksgetunt) 1.46,55 123,90
15. BMW M3 CSL 1.46,60 123,84
16. Brandes&Dschüdow Lotus Esthi <3.4 1.46,75 123,66
17. WestAfield ZEI Cosworth 2.0 Turbo 1.46,99 123,39
18. Edo-Porsche 996 Turbo 1.47,12 123,24
19. Porsche 911 turbo 1.47,40 122,92
20. Porsche 911 GT3 1.47,60 122,69
21. HGP VW Golf R32 Biturbo 1.47,72 122,60
22. BMW M5 (E60) 1.48,55 121,61
23. Mercedes SL 55 AMG 1.49,40 120,67
24. Porsche 911 Carrera 4S 1.49,50 120,56
25. Hohenester Audi A4 HSR (B6) 1.49,80 120,23
26. BMW M3 Coupé SMG (E46) 1.50,00 120,01
27. Mitsubishi Carisma GT Evo VII 1.50,02 120,00
28. Mitsubishi Lancer Evolution VIII 1.50,08 119,92
29. Steinmetz Funster 1.50,17 119,83
30. Startech Coupé V8 1.50,18 119,81
31. BMW M3 Coupé (E46) 1.50,59 119,37
32. Infinitas BMW Z4 3.0i Kompressor 1.50,62 119,34
33. Brabus CLS 6.1 S 1.50,64 119,32
34. BMW M Coupé 1.50,80 119,14
35. BMW Z8 1.50,89 119,05
36. Lotus Exige 1.50,97 118,96
37. BMW M3 Cabriolet (E46) 1.51,00 118,93
38. Maserati Spyder Cambiocorsa 1.51,02 118,91
39. Alpina Roadster S 1.51,15 118,77
40. Riechert-Racing Skoda Octavia RRS 1.51,21 118,71
41. Corvette C5 Cabrio 1.51,35 118,56
42. Digit-Power Subaru Impreza 2.0 WRX STi 1.51,37 118,53
43. Elia 350Z Le ManZ 1.51,80 118,08
44. Moto Concept Opel Speedster 180 GT 1.51,80 118,08
45. BMW M5 (E39) 1.52,00 117,87
46. Eibach Mitsubishi Carisma GT Evo VII 1.52,01 117,86
47. Lotus Elise 111R 1.52,05 117,82
48. Brabus 6.7 S 1.52,11 117,76
49. Audi S4 4.2 quattro 1.52,17 117,69
50. Audi RS6 Limousine 1.52,20 117,66

Porsche scoort 1, 2 en 3. De supra... o, sorry, die staat niet bij de top 50. Waarom toch niet als het zo'n geweldige circuitauto is?

Feitelijk heeft de supra nooit indruk gemaakt op het circuit. Dat is zo gek niet. De auto was een compromis, geen harde sportauto, maar meer een GT. Luxe uitgevoerd, vandaar ook het enorm hoge gewicht, en veren en dempers op zo'n wijze gekozen dat er ook comfortabel mee kon worden gereden. Wat misschien grappig is, is het volgende:


Voor de wegligging stonden twee Porsches ter voorbeeld. De 944 vanwege zijn mieterse bochtengedrag en de 928 wegens zijn treinachtige rechtuitstabiliteit.
(AutoVisie 18/93, 28 augustus 1993, p. 19).

En ook het volgende wil ik je niet onthouden (zelfde bron):

Op die binnenwegen komt een van de minder sterke punten van de auto naar voren: hij staat wat week op de dempers waardoor hij in bochten een fractie teveel overhelt (ondanks stabilisatorstangen) en hij zich iets te onzeker laat zetten.

En dan zou deze auto indertijd het snelste op circuits zijn? Kom nou toch!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54057623
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef StefanP het volgende:

[..]

En je wist dat dit een wedstrijd was waar je alleen pump gas mocht gebruiken? Onwetende ziel. Laat ik nou net de topics over die races maanden geleden al gelezen hebben op dat board en SF.com. Draai de boost in die supra maar eens van 18 naar 35PSI en herhaal die race nog maar eens. Dan is het Porsche. Echt, jij en je vriendjes kunnen alleen wanhopig googlen zonder ook maar een moment te weten waar je het over hebt.
dan moet je voor de eerlijkheid bij de porsche ook de voost omhoog gooien, dan is het pas weer eerlijk
zoals het er nu staat is het een beetje een dom punt
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_54057642
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:26 schreef StefanP het volgende:
Je bedoelt deze slalom?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Goh, die kut Supra kan inderdaad alleen maar rechtdoor. Moeilijk he, lezen?

Ga je m'n uitdaging nog aan, meneer de virtuoos? Of lul je er overheen?
Calm down, please!
pi_54057777
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:26 schreef StefanP het volgende:

Goh, die kut Supra kan inderdaad alleen maar rechtdoor. Moeilijk he, lezen?
Waarom denk jij dat een skidpad jou gaat vertellen hoe snel een auto op het circuit is?

Het is vreemd om te lezen dat de Supra volgens dit blad presteert gelijk Ferrari en de Porsche. De 512TR presteert op het circuit veel minder dan de 911. Dat hebben ze misschien niet ontdekt met hun tests, maar het is wel een feit.

De lakmoesproef is het circuit zelf. Liefst een aantal circuits, omdat een auto toevallig op een bepaald circuit goed kan presteren of nog beter de Nürburgring, omdat deze zoveel variatie heeft dat het gelijk staat aan meerdere circuits (ook vwb lengte). Die tijden zijn er. De Supra was daar niet geweldig. Is daar niet geweldig.

PUNT.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54058347
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:29 schreef Jimmeh het volgende:

[..]

Ik ken het M5board ja en die 'mega'test was gehouden in Zweden op het testvliegveld van Koenigsegg. En in Zweden kan je prima benzine tanken, niet die Amerikaanse troep dus...

Nu is het toch 650 pk tegen 650 pk, maar jij wilt het boost op het dubbele, want dan is de race opeens vet veel eerlijker...
Ben je achterlijk?

1. Je mocht geen andere benzine dan pump gas gebruiken.
2. 'Amerikaanse troep'? Dwaas die je bent. De benzine hier is hetzelfde, en daarnaast kan ik hier een dozijn exotische race benzines halen waar jij in NL alleen maar van kan dromen. Vertel eens, hoeveel moeite moet jij doen om C16 te halen?
3. Nee, want die Supra dyno't maar 450pk o.i.d. op 18PSI.

Je bent gewoon een of ander figuur dat nog nooit verder is gekomen dan z'n Playstation en Google.
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:33 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ga je m'n uitdaging nog aan, meneer de virtuoos? Of lul je er overheen?
Dacht je nou echt dat ik op zulke kolder inging?
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:39 schreef DS4 het volgende:

[..]

Waarom denk jij dat een skidpad jou gaat vertellen hoe snel een auto op het circuit is?

Het is vreemd om te lezen dat de Supra volgens dit blad presteert gelijk Ferrari en de Porsche. De 512TR presteert op het circuit veel minder dan de 911. Dat hebben ze misschien niet ontdekt met hun tests, maar het is wel een feit.

De lakmoesproef is het circuit zelf. Liefst een aantal circuits, omdat een auto toevallig op een bepaald circuit goed kan presteren of nog beter de Nürburgring, omdat deze zoveel variatie heeft dat het gelijk staat aan meerdere circuits (ook vwb lengte). Die tijden zijn er. De Supra was daar niet geweldig. Is daar niet geweldig.

PUNT.
Ach ja, ik was het vergeten natuurlijk. Eerst komen jij en je vriendjes hard lachen dat die Supra alleen rechtdoor kan. Vervolgens komt er een half dozijn artikelen van verschillende onafhankelijke bladen waarin die Supra het topmodel Porsche en vele andere exoten vernedert, op de slalom, de g-krachten, het circuit, de remafstand, de prijs, enzovoort. En dan is het volgens jullie ineens het geval dat die artikelen 'gekleurd' zijn.

Tuurlijk, whatever, bla bla.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_54058393
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:59 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ben je achterlijk?

1. Je mocht geen andere benzine dan pump gas gebruiken.
2. 'Amerikaanse troep'? Dwaas die je bent. De benzine hier is hetzelfde, en daarnaast kan ik hier een dozijn exotische race benzines halen waar jij in NL alleen maar van kan dromen. Vertel eens, hoeveel moeite moet jij doen om C16 te halen?
3. Nee, want die Supra dyno't maar 450pk o.i.d. op 18PSI.

Je bent gewoon een of ander figuur dat nog nooit verder is gekomen dan z'n Playstation en Google.
OK ... talloze keren weg-geedit maar:


Ben je nou expres heel dom of begrijp je echt niet wat er gezegd wordt.

Dat eerste he ... waarschijnlijk.

Goed ... voor de minder bedeelde mongooltjes dan:

"IEDERE SUFKUT KAN ELKE AUTO MET GENOEG GELD TUNEN OM 1 ONDERDEEL TE WINNEN, POEPDOOS"

Dus ... Top Gear kan van een Lada een race-monstertje maken (kommaar op met die standaard Lada-specs dan ... dat MOET dan wel de beste auto te wereld zijn!)

Jij kunt in het land der dwazen van een skelter ook een raket maken ... zelfs jij.
Dat je nog steeds voor lul rijdt is een vast gegeven. Jij zeker.


ahhhh ... dat lucht op en compenseert weer wat voor de beledigingen die jij eruit slingert
Calm down, please!
pi_54058640
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:59 schreef StefanP het volgende:

Je bent gewoon een of ander figuur dat nog nooit verder is gekomen dan z'n Playstation en Google.
Je blijft deze tekst keer op keer gebruiken, maar een aantal teksten van jou in dit draadje geven aan dat JIJ iig ook niet de bakken ervaring hebt waar jij je op voor staat. Met je onzin opmerking over koppel ben je wel heel erg door de mand gevallen en toen ik je daar op wees heb je ook maar heel wijselijk je mond er verder over gehouden.

Je houdt echt niemand voor de gek hoor. Er zijn wel meer dingen die je over jezelf claimt die zullen we het voorzichtig zeggen... niet helemaal in lijn lijken met de feiten, of op zijn minst verdacht.

Als ik jou was zou ik de discussie gewoon inhoudelijk voeren in plaats van teksten als "ik heb in ik weet niet hoeveel exoten gereden en jullie doen alleen maar fietsen, dus ik weet alles en jullie weten niets". Dat maakt niet alleen geen indruk, je maakt je er een beetje belachelijk mee. Zei ik daar "een beetje"?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')