abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 oktober 1999 @ 21:46:00 #1
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_204544
Het lijkt er dus hard op, dat Sabientje er uit moet.
Hoe verklaard ze haar ouders haar nachtelijk escapades met vriendje Bart......
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_204545
Hoezo verklaren? Ik ga er gevoegelijk maar van uit dat ook de ouders wel van teententander op de hoogte zijn. Die moeten wel haast gedacht hebben: 'pff, laat bientje maar es lekker een dag of honderd buiten ons bereik vertoeven, hebben we ook lekker de tijd aan onszelf.'Of zoiets dan he? Kan ik me zo indenken. Schrikken voor die ouders als blijkt dat ze al eerder wordt losgelaten. IEKS!
Tja, tis wat, toch, of niet, offu?
pi_204546
IK GELOOF HET NIET!

Dat sabine weg gaat zijn valse geruchten!

Hehehehe....

Grtz,

MiRR0RMaN.

dinsdag 26 oktober 1999 @ 15:17:00 #4
1219 Mr. Happy
Don't worry....
pi_204547
Net op stream 4 Sabientje gewoon nog gezien

We zijn allemaal voor de gek gehouden (LOL)

Time is never wasted when you're wasted all the time

pi_204548
Ah gos, jij hebt dat natuurlijk allemaal gemist tijdens de terminale fase van je griepaanval, Mirrorman! Ga maar gauw even de videobanden bij je vrienden lenen, dan ben je weer op de hoogte.
pi_204549
quote:
op 10-26-1999 om 03:18 PM schreef sombie het volgende:
Ah gos, jij hebt dat natuurlijk allemaal gemist tijdens de terminale fase van je griepaanval, Mirrorman! Ga maar gauw even de videobanden bij je vrienden lenen, dan ben je weer op de hoogte.

Wat?! Is Sabine WEG?! NEE! Zeg me dat het niet waar is! Hehehehe.... ik heb nog niet zo'n goeie tijd gehad sinds de Beatles uit elkaar zijn!

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_204550
BigBrother ZUIGT!

pi_204551
Wat vond Sabientje trouwens toen ze zichzelf in actie zag tijdens de veelbesproken scene NudistischHobbelpaardKlouterenOnderDekeninInfraRood? (Volkskrant 23-10)
"Tja, dat was wel schrikken ja, ik kon er gewoon niet naar kijken".

MEID, JE WAS ER GVD ZELLUF BIJ!!! Mazzel

Van vlekken moet jij je niks aantrekken

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')