Oe, dat deed ik ook altijd! Ben alleen de nederlandstalige site kwijt. Kun jij mij aan een linkje helpen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kan het niet laten op bij episode recaps te gluren
Thx,quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:33 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik kijk altijd naar de recaps op soapcentral, die zijn in het Engels.
Maar op http://www.atwt.nl/ staan ze in het Nederlands, bij de Show>Afleveringen>Spoilers.
Maar die gaat maar t/m januari.
Zo van 'what are you doing here!!??' Go away'.. etc etc..quote:Op maandag 21 januari 2008 23:07 schreef moemoe het volgende:
Oh ja hij is terug!!! Simon![]()
.
Hoe reageerde Katie toen ze zag dat hij haar masseerde en wat zei ze toen? Heb dat stukje gemist.
En Simon zo van: "Whow, keep your shirt on"quote:Op maandag 21 januari 2008 23:55 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Zo van 'what are you doing here!!??' Go away'.. etc etc..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:15 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik volg ATWT nog maar enkele weken en na de aflevering van gisterenavond heb ik toch nog even een vraag.Daar ga je nog achterkomen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niemand weet nog waarom ze zo overstuur is.. (behalve als je ook amerikaanse afleveringen kijkt zoals ik)..
Die verhaallijn wordt langzaamaan duidelijk..
Dus je hebt niks gemist..![]()
Oh dat heb ik gemist! Lijkt me leuk om te zien.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:34 schreef alors het volgende:
Maddie is nu op MTV True Life, ze volgen haar bij haar eerst opnamen, erg leuk om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |