Wat een humor eigenlijk. Luc wil haar helemaal niet.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:51 schreef petraa het volgende:
Nadia wil na de kooi met Luc proberen en Luc begrijpt haar keuze nu voor in de kooi. Dit verteld ze nu aan Amanda.
Eind van de middag kwam de brief aan de orde in een gesprek met Huub en Joris. Japio liet de brief lezen en hij had de brief ook met Anita besproken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:49 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
wanneer heb je dit gehoord ? dit was volgens mij de inhoud van de oorspronkelijke brief van Jaap, echter na advies van Huub en Lieke heeft ie de brief aangepast. Of het ik iets gemist vandaag ?
Zolang het maar 'ongeveer' waar is als je dat ook zo brengtquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:49 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Niks. ik wist niet dat elke post zinnig en diep moest zijn...
Maar ik las ergens dat hij tegen Kim had gezegd dat hij veel voor Nadia voelt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:56 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat een humor eigenlijk. Luc wil haar helemaal niet.
zij wil nu niet, maar een ander mag hem ook niet hebben.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:57 schreef the_undertaker het volgende:
Wat een smerig wijf die Nadia... ziet Luc dansen met Melissa... En snel als ie vrij is schiet Nadia hem weer om de nek... zum kotzen![]()
dat vroeg ik me ook af, wat deden ze bij die deur? kunnen ze niet ff met zijn drieen in kantoor om ons even duidelijk te maken wat er allemaal aan de hand isquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:56 schreef the_undertaker het volgende:
Vraag me af wat er offstream nu allemaal is gebeurd met Huub, Lieke en Jaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |